26

Re: probleme la instalatia de gpl

Multumesc mult pentru informatii.Cred ca in iarna din cauza precipitatiilor si inghetului s-a miscat gura de alimentare care este sus la portbagaj.Am inteles ca ar trebui periodic sa golesc total butelia de aer si sa o curat.Cat de reala este informatia??? si daca poti sa-mi detaliezi un pic despre filtrul de gpl.

Re: probleme la instalatia de gpl

liviu21cr wrote:

Am inteles ca ar trebui periodic sa golesc total butelia de aer si sa o curat.Cat de reala este informatia??? si daca poti sa-mi detaliezi un pic despre filtrul de gpl.

Depinde unde alimentezi si cu ce presiune. Normal, presiunea de incarcare trebuie sa fie in jur de 7-8.5 atm. Daca presiunea de incarcare este mai mare, iti forteaza in multisupapa si-ti poate bloca plutitorul. Daca se intampla sa-ti bage aer, cand rezervorul este gol, se desfac conductele si se aeriseste. Este impropriu zis "aer". Este, de fapt, gpl in stare gazoasa sub presiune.
Filtrul de gpl se gaseste in corpul electrovalvei de gaz -este piesa in care intra prima data conducta de gpl, care vine din spate,  de la butelie. Din ea pleaca alta conducta spre reductor-vaporizator (plaman). In electrovalva se filtreaza gpl-ul, sa intre curat in reductor, pentru evitarea colmatarii membranelor. Daca acest filtru nu se schimba periodic, prin opturarea lui se reduce debitul de gaz, si amestecul nu se mai face corect. In afara de aceasta problema, intervine si faptul ca, incet, incet, se incarca reductorul cu mizerie, la instalatiile secventiale trece cu timpul si in rampa de injectoare.

28

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

Daca este in 6 cilindri pretul este 3200,00 cu rezervor cilindric si 3450,00 cu rezervor toroidal. Cel mai bine pentru a te lamuri cum e cu Milano, este sa intri pe www.majore.ro, este sit-ul importatorilor nostri si gasesti ce te intereseaza despre instalatie.

trec prin Craiova saptamina viitoare si va fac o vizita.  Daca am vazut ca la alte masini, la fel ca si a mea, s-a putut monta "mufa" de alimentare linga cea de benzina, va intreb daca veti putea si dvs. sa o instalati la fel? Intreb pentru ca am fost la o firma locala si am intrebat daca pot instala "mufa" de alimentare cu gpl ca si in link-ul urmator ( http://www.lpgforum.de/lpg-bmw-autogas/ … -545i.html ). Imi spuneau ca nu sint prea siguri ca pot. 
O alta intrebare este legata de garantie. Avind in vedere ca locuiesc la aprox 5 ore de Craiova, cum se procedeaza cu garantia?
Ultima intrebare, este suficient o zi intreaga pt montat instalatia? De la Craiova merg la Bucuresti, iar la intoarcere ma gindesc ca se poate face revizia de 1000 km, chiar daca nu sint parcursi in totalitate.

Re: probleme la instalatia de gpl

Salutare, am un CLK 200, motor 2000cc, 136cp ,an 1999 si am instalatie GPL BRC- GENIUS secventiala,care banuiesc ca a fost montata intre 1999 si 2001 pentru ca din 2001 am cumparat-o eu si avea instalatia. Pana in 2008 nu am folosit instalatia GPL decat foarte rar. Mentionez ca nu am schimbat nimic (filtre sau piese) la instalatia de gaz si nici nu am incercat sa o reglez pentru ca nu ma pricep.Din 2008 am inceput sa merg la drumurile lungi cu GPL (economia frate). Am intrebat la mai multe ateliere GPL din tara (Vrancea, Buzau), daca pot face o verificare , reglare , revizie la acest model de instalatie GPL. Nu a avut nimeni mufa sau interfata pentru acest model. In ultimul timp, in mers pe GPL imi da niste rateuri (explozii), mai ales in oras sau cand e subturata si vreau sa accelerez, patesc treaba asta si pe benzina dar foarte rar, la drum intins, la viteze mari, merge struna si pe gaz si pe benzina.Daca intru in oras si trebuie sa merg incet (semafoare ) opriri - plecari , cateodata dupa ce merg 150 -200 km cu viteza 150-180km/h, la un moment dat,merge in trei pistoane, opresc motorul stau 1-2min. si pornesc... surpriza... merge perfect. Ma poate indruma cineva spre un atelier care sa-i poata da de cap si sa-i faca o verificare la instalatia GPL modelul mai sus mentionat si o testare la motor? Multumesc anticipat.

Last edited by LOPY (2010-03-11 22:53:22)

CLK 200, DACA NU TE OMOARA... TE INTARESTE.

Re: probleme la instalatia de gpl

e61 wrote:

trec prin Craiova saptamina viitoare si va fac o vizita.  Daca am vazut ca la alte masini, la fel ca si a mea, s-a putut monta "mufa" de alimentare linga cea de benzina, va intreb daca veti putea si dvs. sa o instalati la fel? Intreb pentru ca am fost la o firma locala si am intrebat daca pot instala "mufa" de alimentare cu gpl ca si in link-ul urmator ( http://www.lpgforum.de/lpg-bmw-autogas/ … -545i.html ). Imi spuneau ca nu sint prea siguri ca pot. 
O alta intrebare este legata de garantie. Avind in vedere ca locuiesc la aprox 5 ore de Craiova, cum se procedeaza cu garantia?
Ultima intrebare, este suficient o zi intreaga pt montat instalatia? De la Craiova merg la Bucuresti, iar la intoarcere ma gindesc ca se poate face revizia de 1000 km, chiar daca nu sint parcursi in totalitate.

     Te asteptam, si cu ocazia asta vedem si cu priza de alimentare unde se poate monta. Avem si prize duble, care sunt formate dintr-o priza mica, in care se insurubeaza cea mare. Priza mica se foloseste in special in strainatate, unde la unele pompe au pistoale de incarcare mici. In tara se foloseste cea mare. De regula, noi le montam langa gura de alimentare cu benzina, daca locul ne permite. Link-ul pe care mi l-ai dat, nu am reusit sa-l deschid.
     Garantia se poate rezolva la orice atelier din tara, agreeat de importator. Daca nu, marim putin termenul.Vedem ce putem face, sa nu fie o problema. Avem intelegere pentru cei care circula mult.
      Montajul dureaza intre 2 si 4 ore, in functie de masina.

Re: probleme la instalatia de gpl

LOPY wrote:

In ultimul timp, in mers pe GPL imi da niste rateuri (explozii), mai ales in oras sau cand e subturata si vreau sa accelerez, patesc treaba asta si pe benzina dar foarte rar, la drum intins, la viteze mari, merge struna si pe gaz si pe benzina.Daca intru in oras si trebuie sa merg incet (semafoare ) opriri - plecari , cateodata dupa ce merg 150 -200 km cu viteza 150-180km/h, la un moment dat,merge in trei pistoane, opresc motorul stau 1-2min. si pornesc... surpriza... merge perfect. Ma poate indruma cineva spre un atelier care sa-i poata da de cap si sa-i faca o verificare la instalatia GPL modelul mai sus mentionat si o testare la motor? Multumesc anticipat.

      De aici trebuie sa incepi: de la o verificare pe benzina. Pentru ca tu spui ca iti face uneori si pe benzina. E posibil sa se copieze defectul (eroarea de la calculatorul masinii). De asemenea, trebuie sa fie verificata pe analizorul de noxe, si pe benzina si pe gpl, sa se stabileasca amestecul si daca sonda functioneaza corect. Din simptome, daca am inteles eu bine, pare a avea un debit prea mare, care la turatii mici o inneaca. La consum cum se prezinta? Maine iti dau raspunsul despre interfata si softul de reglare. Din cate stiu, inginerul nostru care se ocupa de reglajele mai speciale, a facut un demers pentru a le obtine, dar nu stiu daca a si reusit. Te anunt imediat ce aflu si mai vorbim. Sa-mi spui din ce oras esti, poate reusesc sa aflu de cineva din zona.

Re: probleme la instalatia de gpl

Am fost azi la un prieten pentru o diagnoza, si masina avea tot felul de probleme (mici) pe la airbaguri, clima, dar la motor nimic frate! Debitmetru cica lucra la valorile bune, ce mai, la motor nici un"f". Totusi am stabilit sa-mi verifice si eventual sa-mi curete clapeta de acceleratie, bujiile (eventual schimbate )au cam 35000km. Instalatia gpl este BRC ... pe unele componente scrie GENIUS, dar cei de la BRC din Vernesti jud. Buzau au spus dupa ce au vazut-o ca ar fi BRC-FLYNG ,si nu pot face nici un reglaj sau verificare pentru ca nu au programul. Cica e o strutzo camila nici secventiala , nici clasica. Ce sa zic... nu ma pricep si de aceea prefer sa cer sfatul unor profesionisti! Nu reusesc sa atasez cateva fotografii cu instalatia gpl, poate cineva ar fi reusit sa ma lamureasca cu privire la tip, BRG-GENIUS sau BRC-FLYNG!? Oricum astept un raspuns din partea dumneavoastra... cine stie, poate aveti programul si puteti remedia dereglarea instalatiei. Va multumesc mult pentru atentia acordata, si va urez bafta si spor la bani! smile

CLK 200, DACA NU TE OMOARA... TE INTARESTE.

33

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
e61 wrote:

trec prin Craiova saptamina viitoare si va fac o vizita.  Daca am vazut ca la alte masini, la fel ca si a mea, s-a putut monta "mufa" de alimentare linga cea de benzina, va intreb daca veti putea si dvs. sa o instalati la fel? Intreb pentru ca am fost la o firma locala si am intrebat daca pot instala "mufa" de alimentare cu gpl ca si in link-ul urmator ( http://www.lpgforum.de/lpg-bmw-autogas/ … -545i.html ). Imi spuneau ca nu sint prea siguri ca pot. 
O alta intrebare este legata de garantie. Avind in vedere ca locuiesc la aprox 5 ore de Craiova, cum se procedeaza cu garantia?
Ultima intrebare, este suficient o zi intreaga pt montat instalatia? De la Craiova merg la Bucuresti, iar la intoarcere ma gindesc ca se poate face revizia de 1000 km, chiar daca nu sint parcursi in totalitate.

     Te asteptam, si cu ocazia asta vedem si cu priza de alimentare unde se poate monta. Avem si prize duble, care sunt formate dintr-o priza mica, in care se insurubeaza cea mare. Priza mica se foloseste in special in strainatate, unde la unele pompe au pistoale de incarcare mici. In tara se foloseste cea mare. De regula, noi le montam langa gura de alimentare cu benzina, daca locul ne permite. Link-ul pe care mi l-ai dat, nu am reusit sa-l deschid.
     Garantia se poate rezolva la orice atelier din tara, agreeat de importator. Daca nu, marim putin termenul.Vedem ce putem face, sa nu fie o problema. Avem intelegere pentru cei care circula mult.
      Montajul dureaza intre 2 si 4 ore, in functie de masina.

link-ul a fost gresit, iata-l pe cel bun, http://www.abartautogas.de/Galerie/BMW/530i-Touring-E61 si inca unul pentru variante, http://www.autogas-rankers.de/BMW-e61-5 … fd1c9b49c4

Re: probleme la instalatia de gpl

e61 wrote:
NordService wrote:
e61 wrote:

trec prin Craiova saptamina viitoare si va fac o vizita.  Daca am vazut ca la alte masini, la fel ca si a mea, s-a putut monta "mufa" de alimentare linga cea de benzina, va intreb daca veti putea si dvs. sa o instalati la fel? Intreb pentru ca am fost la o firma locala si am intrebat daca pot instala "mufa" de alimentare cu gpl ca si in link-ul urmator ( http://www.lpgforum.de/lpg-bmw-autogas/ … -545i.html ). Imi spuneau ca nu sint prea siguri ca pot. 
O alta intrebare este legata de garantie. Avind in vedere ca locuiesc la aprox 5 ore de Craiova, cum se procedeaza cu garantia?
Ultima intrebare, este suficient o zi intreaga pt montat instalatia? De la Craiova merg la Bucuresti, iar la intoarcere ma gindesc ca se poate face revizia de 1000 km, chiar daca nu sint parcursi in totalitate.

     Te asteptam, si cu ocazia asta vedem si cu priza de alimentare unde se poate monta. Avem si prize duble, care sunt formate dintr-o priza mica, in care se insurubeaza cea mare. Priza mica se foloseste in special in strainatate, unde la unele pompe au pistoale de incarcare mici. In tara se foloseste cea mare. De regula, noi le montam langa gura de alimentare cu benzina, daca locul ne permite. Link-ul pe care mi l-ai dat, nu am reusit sa-l deschid.
     Garantia se poate rezolva la orice atelier din tara, agreeat de importator. Daca nu, marim putin termenul.Vedem ce putem face, sa nu fie o problema. Avem intelegere pentru cei care circula mult.
      Montajul dureaza intre 2 si 4 ore, in functie de masina.

link-ul a fost gresit, iata-l pe cel bun, http://www.abartautogas.de/Galerie/BMW/530i-Touring-E61 si inca unul pentru variante, http://www.autogas-rankers.de/BMW-e61-5 … fd1c9b49c4

Da, exact asa avem si noi prizele de alimentare duble. Si in functie de spatiul de la masina le montam cum e posibil mai bine.

35

Re: probleme la instalatia de gpl

just_inn33 wrote:

Am nevoie de ajutor!!! Am montat pe Cielo-ul meu (2003, DOHC, E2) o instalatie BRC secventiala. Montajul a fost unul profesionist, dar, din pacate, sunt foarte suparat ca imi da rateuri (intrerupe) pe GPL si la relanti si in mers, indiferent de treapta. Celor de la service-ul unde mi-am montat instalatia nu am ce sa le reprosez (sunt la a 4-a instalatie montata la diferite firme, dar acum am fost cel mai multumit). Pe benzina nu am absolut nici o problema, merge perfect. Amestecul la GPL este ok, trage, se infige la drum, dar ma innebunesc intreruperile astea! Ce pot face pentru a remedia situatia? Va rog din suflet sa-mi dati o idee macar, dar sa fie una din experienta, nu presupuneri sau pareri neverificate... Va rog!!!


Tip instalatie : GPL MARINI
Ceva de genul am si eu pe DOHC ul meu big_smile
Numai ca la mine nu se intrerupe in mers.. problema este la turatie mica si la relanti cand incep sa deschid consumatorii (faruri, AC, etc.) motorul are cateva caderi in turatie apoi da un rateu si moare. Cand nu am consumatorii deschisi nu-mi face asa la relanti. Doar da cateodata rateuri cand incep sa o turez, undeva pana in 1700 rpm

36

Re: probleme la instalatia de gpl

buna
am si eu o problema la care nu reusesc sa-i dau de cap: am un vectra A din 94 pe care am montata o instalatie Marini clasica iar problema ar fi ca imi tot apare o eroare de amestec sarac si motorul pe gpl nu are putere, fiind un motor de 66kw/90 cp, in schimb pe benzina merge ok si nu imi da nici eroarea de amestec sarac...
partea ciudata, zic eu, daca resetez calc nu imi mai apare eroarea decat in momentul in care merg mai mult cu masina, motorul ajungand la o temp de +92 de grade si cupleaza termocupla! in general parcurg distante scurte fara ca motorul sa ajunga  la temp de mai sus si atunci nu imi apare eroarea!
aer fals nu trage pe nicaieri, nici detonatii nu am in toba, in schimb am probleme cu toba intermediara si cea finala avand ceva gaurele... poate fi asta cauza?
puteti sa ma indrumati in vreun fel?
va multumesc

Re: probleme la instalatia de gpl

Jarod wrote:

Tip instalatie : GPL MARINI
Ceva de genul am si eu pe DOHC ul meu big_smile
Numai ca la mine nu se intrerupe in mers.. problema este la turatie mica si la relanti cand incep sa deschid consumatorii (faruri, AC, etc.) motorul are cateva caderi in turatie apoi da un rateu si moare. Cand nu am consumatorii deschisi nu-mi face asa la relanti. Doar da cateodata rateuri cand incep sa o turez, undeva pana in 1700 rpm

        Rateurile in galeria de admisie apar in urmatoarele situatii:amestec sarac,defectiuni la sistemul de aprindere (bujii,fise bujii,bobina,avans aprindere mare).
        In cazul tau ( atunci cand intra in functiune consumatorii), cred ca este vorba de un amestec sarac (lambda mai mare de 1,030). Pentru rezolvarea acestei situatii trebuie sa maresti debitul de GPL,asta facandu-se prin slabirea surubului de la debitul de GPL(adica surubul de reglaj de pe furtunul care pleaca de la reductor la mixerul fixat in galeria de admisie).Daca ai montat un ELC(electronic lambda control),adica un motoras de reglaj pas cu pas,este posibil ca acesta sa nu mai lucreze corect,sau sonda lambda a masinii sa fie defecta si sa nu mai ii transmita un semnal corect.Exista situatii cand est necesara montarea unui obturator pe tubulatura galeriei de admisie(inaintea filtrului de aer,de preferat).Daca nu ai montat acest obturator ,trebuie sa verifici daca nu este sparta carcasa filtrului de aer ,aceasta constituind o sursa de aer fals, saracind astfel amestecul. La aceste motoare exista posibilitatea ,cum am explicat si altor prieteni de pe forum,ca bobina de inductie sa aiba o izolatie slaba si sa apara descarcari de inalta tensiune intre ploturile 2 sau 3 si surubul de fixare al bobinei.Te asteptam cu vesti noi.

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:

buna
am si eu o problema la care nu reusesc sa-i dau de cap: am un vectra A din 94 pe care am montata o instalatie Marini clasica iar problema ar fi ca imi tot apare o eroare de amestec sarac si motorul pe gpl nu are putere, fiind un motor de 66kw/90 cp, in schimb pe benzina merge ok si nu imi da nici eroarea de amestec sarac...

   Gaurile in  evacuare nu influenteaza cu nimic functionarea motoarelor in 4 timpi. Neetanseitatea sistemului de evacuare influenteaza in mod negativ reglarea amestecului pe un analizor de gaze, acesta neputand sa capteze gazele.
    Mergand pe distante scurte, presupun ca in regim de oras, motorul nu functioneaza in toate regimurile. Pe drumuri mai lungi, unde motorul este mai solicitat, apar zone in functionarea motorului cand amestecul este sarac. Aceste probleme nu apar in general la instalatiile secventiale, care pot doza amestecul in orice regim de turatie sau sarcina. Pentru a evita aceasta situatie incearca sa faci un reglaj cu un amestec un pic mai bogat. O alta cauza poate fi si imbatranirea membranelor reductorului, care nu raspund imediat la depresiunea din galeria de admisie, atunci cand apesi pedala de acceleratie. Pentru a compensa pierderea de putere, este posibil sa fie nevoie de un obturator montat pe tubulatura de admisie.

39

Re: probleme la instalatia de gpl

admin wrote:
mihai_pm wrote:

buna
am si eu o problema la care nu reusesc sa-i dau de cap: am un vectra A din 94 pe care am montata o instalatie Marini clasica iar problema ar fi ca imi tot apare o eroare de amestec sarac si motorul pe gpl nu are putere, fiind un motor de 66kw/90 cp, in schimb pe benzina merge ok si nu imi da nici eroarea de amestec sarac...

   Gaurile in  evacuare nu influenteaza cu nimic functionarea motoarelor in 4 timpi. Neetanseitatea sistemului de evacuare influenteaza in mod negativ reglarea amestecului pe un analizor de gaze, acesta neputand sa capteze gazele.
    Mergand pe distante scurte, presupun ca in regim de oras, motorul nu functioneaza in toate regimurile. Pe drumuri mai lungi, unde motorul este mai solicitat, apar zone in functionarea motorului cand amestecul este sarac. Aceste probleme nu apar in general la instalatiile secventiale, care pot doza amestecul in orice regim de turatie sau sarcina. Pentru a evita aceasta situatie incearca sa faci un reglaj cu un amestec un pic mai bogat. O alta cauza poate fi si imbatranirea membranelor reductorului, care nu raspund imediat la depresiunea din galeria de admisie, atunci cand apesi pedala de acceleratie. Pentru a compensa pierderea de putere, este posibil sa fie nevoie de un obturator montat pe tubulatura de admisie.

mersi mult pentru raspunsul prompt
acel obturator la care te referi la mine este montat pe furtunul care face legatura intre carcasa filtrului de aer si injector, daca despre acela este vorba atunci am si putem elimina aceasta optiune...
reglaj am incercat sub toate formele posibile si oricat de tare deschid robinetul eroarea persista...

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:


   
acel obturator la care te referi la mine este montat pe furtunul care face legatura intre carcasa filtrului de aer si injector, daca despre acela este vorba atunci am si putem elimina aceasta optiune...
reglaj am incercat sub toate formele posibile si oricat de tare deschid robinetul eroarea persista...


Cum este acel opturator? Pentru ca el se stabileste ca dimensiune a orificiului de admisie, pe analizorul de gaze. Nu este o piesa de o dimensiune stabilita, la fel la toate masinile. Pe de alta parte, cand ai schimbat ultima data filtrul de la electrovalva?  Ai curatat reductorul, sa vezi in ce stare sunt membranele?

41

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

   


Cum este acel opturator? Pentru ca el se stabileste ca dimensiune a orificiului de admisie, pe analizorul de gaze. Nu este o piesa de o dimensiune stabilita, la fel la toate masinile. Pe de alta parte, cand ai schimbat ultima data filtrul de la electrovalva?  Ai curatat reductorul, sa vezi in ce stare sunt membranele?

reductorul are vreo 30000 de km de cand l-am schimbat si de atunci nu a mai umblat nimeni la el, dar problema cu eroarea de amestec sarac o am de mai bine de un an, iar despre obturator nu prea stiu ce sa-ti spun, un plastic rotund cu o gaura in mijloc, e montat inauntrul furtunului flexibil inspre cutia de la filtrul de aer!
am incercat sa-l dau jos dar fara el nu merge deloc pe gpl..., am mai incercat sa-i fac si eu o gaura sa-l maresc crezand ca asa o sa aiba putere motoru si o sa scap si de eroare dar tot degeaba...
reductorul as putea sa-l curat eu sau doar in service specializat? filtrul la elecrovalva unde il gasesc?
ms mult

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:

...partea ciudata, zic eu, daca resetez calc nu imi mai apare eroarea decat in momentul in care merg mai mult cu masina, motorul ajungand la o temp de +92 de grade si cupleaza termocupla! in general parcurg distante scurte fara ca motorul sa ajunga  la temp de mai sus si atunci nu imi apare eroarea!

    Daca zici ca toate problemele sunt verificate, ca eroarea iti apare mai de mult timp, si numai cand porneste termocupla, lasa-ma sa ma interesez mai in amanunt, si te anunt zilele astea. Trebuie sa vedem ce se intampla, nu de alta dar, incepe sa vina caldura si termocupla va sta mai tot timpul pornita.
     In ce priveste reductorul(plamanul), daca are numai 30.000 de km, nu trebuie sa-l desfaci neaparat, dar NEAPARAT trebuie schimbat filtrul de la electrovalva, pentru ca altfel se imbacsesc membranele din el cu mizerie. Filtrul trebuie schimbat cel mult la 20.000km. In mod normal, se schimba la 10.000-15.000km, dar am intalnit cazuri cand, dupa 7.000-8.000km, arata de parca facuse 50.000km.

43

Re: probleme la instalatia de gpl

mersi mult pentru interesul acordat problemei mele si sper din suflet sa reusim sa gasim si o rezolvare pentru ca sincer sunt disperat deja si mi-e teama sa nu se duca lambda sau catalizatorul sau cine stie ce se mai poate strica pe-acolo
daca poti sa-mi spui te rog cum reusesc sa schimb filtrul la electrovalva pana una alta pls...
ms mult inca o data

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:

.....daca poti sa-mi spui te rog cum reusesc sa schimb filtrul la electrovalva pana una alta pls...

   Filtrul se afla in corpul electrovalvei. Desfaci piulita de fixare, inlocuiesti filtrul si montezi la loc. E simplu!
   Revin cu raspunsul pentru termocupla...n-am uitat!

Re: probleme la instalatia de gpl

mi-am adus aminte de o chestie care s-ar putea sa conteze sau nu in descoperirea erorii de amestec sarac: mai am un cod de eroare stocat in memoria calculatorului care imi spune ca am tensiune prea mare pe releul pompei de combustibil
poate fi si asta o cauza pentru amestecul sarac?
e posibil sa se fi anulat releul pompei de benzina si sa fie inlocuit cu unul atat pentru benzina cat si pentru gpl?
stiti cumva de unde poate proveni si aceasta eroare?

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:

mi-am adus aminte de o chestie care s-ar putea sa conteze sau nu in descoperirea erorii de amestec sarac: mai am un cod de eroare stocat in memoria calculatorului care imi spune ca am tensiune prea mare pe releul pompei de combustibil
poate fi si asta o cauza pentru amestecul sarac?
e posibil sa se fi anulat releul pompei de benzina si sa fie inlocuit cu unul atat pentru benzina cat si pentru gpl?
stiti cumva de unde poate proveni si aceasta eroare?

  In problema pe care o ai tu, nu are nici-o influenta releul pompei de benzina. Instalatia fiind clasica, conteaza numai reglajul din surubul de reglaj si cel de presiune din reductor(plaman). Releul se monteaza de obicei pentru cei care uita sa mai mearga si pe benzina, de aceea uita sa mai alimenteze cu benzina. Pompa fiind electrica, se arde daca lucreaza pe uscat. Releul o opreste cand motorul merge pe gpl. Deci nu are legatura cu amestecul. Dar pe electric ai verificat masina? Alternatorul baga corect ? Bobina este in regula? Fiind vorba de consumatori verifica si bateria.

Re: probleme la instalatia de gpl

sincer nu am verificat partea electrica dar bateria este destul de veche si totusi nu mi-a creat probleme foarte mari in perioada de iarna
o sa le verific si celelalte sapt viitoare dar pana atunci va multumesc inca o data pt interesul aratat problemelor mele si va doresc Paste Fericit!

Re: probleme la instalatia de gpl

mihai_pm wrote:

sincer nu am verificat partea electrica dar bateria este destul de veche si totusi nu mi-a creat probleme foarte mari in perioada de iarna
o sa le verific si celelalte sapt viitoare dar pana atunci va multumesc inca o data pt interesul aratat problemelor mele si va doresc Paste Fericit!


CRISTOS A INVIAT!!!!  SARBATORI FERICITE!!!!   Te astept cu vesti.

Re: probleme la instalatia de gpl

ADEVARAT A INVIAT!sarbatori fericite in continuare si multa sanatate dvs si colegilor forumisti

mersi mult inca o data pentru sfaturi si voi reveni cu detalii

50

Re: probleme la instalatia de gpl

salut.
am si eu o intrebare: cam cat ar trebui sa consume pe gaz in mod normal o masina cu motor de 2000 cmc, 125 cp si cam 1400kg? urban si extraurban, la un stil de mers lejer, adica nici batraneste dar nici ca schumacher... mentionez ca motorul este cu 8 supape, iar instalatia este clasica, cu reductor lovato.