976

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua.
Mi s-a ars senzorul presiune PS-01, instalatie Tomasetto stag 200, si am vazut ca cineva a reusit sa-l ocoleasca (postul 222)...rugamintea mea este : poate cineva sa-mi explice cum sa leg firele ? (nu mai am mufele, sunt fire legate intre ele )...am nevoie sa circul macar o perioada scurta cu masina , pana rezolv problema in service.

977

Re: probleme la instalatia de gpl

al meu ps01a si am 4 fire din el negru, rosu. albastru si alb. tai rosu si albastru si le legi intre ele pe cele 2 capetele spre calculator( nu cele dinspre mufa senzor) sau tai izolatia la cele 2 si le unesti printrun fir sau 2(faci parghie intre ele)
eu asa merg cu el de 2 ani si merge struna, doar cand ramai fara gaz simti ca nu mai trage deloc si comuti mANUAL PE BENZINA , BAFTA

978

Re: probleme la instalatia de gpl

La mine pleaca din senzor : rosu, albastru, negru, galben cu o dunga neagra. Dinspre calculator pleaca : alb, alb, alb, negru.
Cum pot pune poze ?

979

Re: probleme la instalatia de gpl

din senzor la 10 cm tai firul albastru si rosu si le legi intre ele capetele dinspre calculator apoi le izolezi cu banda , si cele 2 capete dinspre senzor la izolezi separat unul cate unul, sau faci cum ti am zis parghie intre ele fara sa le tai , ci numai izolatia si le unesti. bafta

980

Re: probleme la instalatia de gpl

Sa vad daca am inteles bine...
unesc firele rosu si albastru---calculator
izolez separat rosu si albastru---senzor
Ce  instalatie gpl ai ?

981

Re: probleme la instalatia de gpl

scuze de intarziere, milano si am senzor ps 01 a. bafta.

982

Re: probleme la instalatia de gpl

salut, am si eu o problema la instalatia gpl, imi consuma atat gpl cat si benzina in mers (gpl secvential)

983

Re: probleme la instalatia de gpl

Am si eu o problema cu aceiasi renumita instalatie Milano secventiala.S-a dus senzorul de temperatura de pe vaporizator,l-am schimbat.
Dupa ce l-am schimbat,imediat dupa pornire trece pe GPL si merge sacadat.Am interfata pentru Milano,am incercat sa fac ceva schimbari legate de timpul de trecere pe GPL si nu stiu ce i-am facut ca nu mai vrea deloc.Cand o trec pe GPL face ca naiba si se opreste,am incercat si in mers la turatii mari,tot asa face, se opreste cand scade turatia,nu o pot accelera.
Presiune pe tester arata ca ar fi de 1.8 si peste si este pe rosu.
Ajutati-ma cu ceva sfaturi.

984

Re: probleme la instalatia de gpl

Va Salut ! Am o Bora 1.6 16 V cu instalatie Gpl Autogas montata in Italia. Am o problema foarte ciudata cu ea. Pornirea se face foarte greu porneaste la a treia Cheie..indiferent ca e la cald sau la rece.pe benzina sau pe gas. Porneste bine doar cand se termina Gpl-ul din rezervor.  Iar la relanti pe gpl Fluctueaza foarte mult turatia   Daca stiti care ar fi problema lasati-mi un raspuns . multumesc! :)

985

Re: probleme la instalatia de gpl

Nu se simte miros de gaz pe la motor ? Am impresia ca instalatia nu mai este etansa si scapa gaz.

986

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut, am o CORSA c din 2003 si am o instalatie taratini pe ea, de ceva timp cand se incalzeste imi sare singura pe benzina si bipaie in continuu si numai merge sa o dau pe gaz decat daca opresc si pornesc motoru dar daca merg de exemplu numai pe autobanda este ok , am fost la un service si tipul este habarnist.... eu suntt in germania si nu prea ne intelegeam,, a schimbat senzoru de temp ca era firu rupt, dar face tot la fel a zis ca este elctrovalva din fata crapata..... intrebarea mea este.... Electrovalva are legatura cu problema mea are senzor ceva in ea ?  ca sa stiu sa o schimb...... astept un raspuns cand aveti timp. Va multumesc

987

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut,
Am un ford focus mk1 pe care am montat o instalatie tomasetto stag 200. In prezent am cca 55.000 km pe gpl si pana acum cevavreme a mers brici pe gaz si pe benzina. In prezent prezinta urmatoarele 2 probleme:
1. Daca merg pe gpl si opresc motorul lasandu-l peste noapte, a doua zi, la pornirea pe benzina, relanti ul fluctueaza. Daca inainte sa opresc motorul cu 2 min trec pe benzina, a doua zi porneste si sta relanti ul fara fluctuatii. Care ar fi explicatia?
2. La pornirile mai subturate de pe loc motorul ezita, intrerupe si uneori da rate uri pt 1 secunda. Fenomenul il intalnesc numai pe GPL. Am schimbat 3 seturi de bujii (toate conform normei ford pt motorul asta), am schimbat 2 seturi de fise (Tesla si NGK -in prezent), am schimbat 2 bobine de inductie - bobinele le-am testat pe un alt focus pe gpl si merg brici.
Cand accelerez in forta nu am observat ca masina sa intrerupa pe gpl nici pe benzina. Dealtfel pe benzina motorul merge impecabil.
Stiu ca s-au mai discutat fenomenele astea pe aici dar nu am gasit un raspuns clar.
Apreciez orice parere si va multumesc anticipat!

PS: filtrele de gpl au cca 7.000 km dar figuri imi facea si acum 3000 km

988

Re: probleme la instalatia de gpl

Am si eu o problema cu un BRC montat de cca 6 luni pe un Opel Corsa D/2008, motor 1.2, 16v, 80hp. Acum 3 sapt, dupa cateva zile in care nu am folosit masina, instalatia gpl  s-a oprit in mers, mai exact cand am oprit la o trecere. in bord s-au aprins mai intai ledul pentru motor si apoi ledul masinii cu cheie. cand am incercat sa repornesc motorul, acesta a pornit foarte balbait, asa ca am intreupt alimentarea cu gaz si am trecut pe benzina. am repornit si masina merge perfect, iar ledurile din bord nu s-au mai aprins. Incurajat, dupa cativa km am trecut din nou pe gaz.....aceeasi reactie, functionare cu balbaieli, ledurile din bord aprinse, etc. am schimbat bujiile, dar degeaba. am mers la service unde au schimbat ECU si un injector de gaz. Masina merge bine sunt multumit, dar astazi ce sa vezi..... duc dimineata copilul la scoala, iar la intoarcere incep sa simt motorul cum incepe sa functioneze din nou cu balbaieli si dupa numai 20 de secunde, se aprinde in bord ledul cu motorul si imediat cel cu cheia....motorul nu s-a oprit dar asta pt ca am trecut repede pe benzina. Sfaturile celor de la service au fost sa nu mai pornesc pe gaz daca se mai intampla, asa ca o las pe benzina si ma duc direct la service, oricum trebuia facuta revizia de 15000km. Aici surpriza, masina trece pe gaz linistit fara sa mai faca probleme, iar angajatii imi tot spun acelasi lucru, ca de vina este bobina de inductie, asta fiind "boala masinilor opel". maine merg din nou la ei, sa o puna la laptop (specialistul lipsea astazi)... ceea ce ma deranjeaza fff tare este faptul ca atunci cand am venit la ei sa ma sfatuiasca in privinta alegerii unei instalatii gpl, nu mi-au spus ca masinile opel nu sunt adecvate instalatiilor gpl, ca bobinele lor de inductie, destul de scumpe, vor ceda f repede si practic vor compensa economia facuta la combustibil. Insa faptul ca masina merge perfect pe benzina ma face sa cred ca problemele nu sunt din cauza aprinderii (bujii, fise, bobina), mai degraba din cauza instalatiei gpl... astept sa cada din nou din ora in ora, si stiu ca de la service ma vor pune sa schimb o gramada de chestii degeaba pana vor realiza sa schimbe ceva cabluri.... asta pe langa umilinta de a te ruga de ei sa gaseasca ceva timp si pentru tine (astazi cand au sesizat ca este in garantie, mi-au spus ca nu se pot uita la masina decat prin ianuarie, dar cand le-am zis ca fac si revizia, au schimbat filtrele pe loc si maine vin la laptop....).
Oricum, daca ati mai intalnit simptomele astea, va rog sa ma ajutati, poate reusesc sa ii dau de cap mai repede si mai precis, fara paranteze costisitoare.... Va multumesc!

989

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut,
Am rezolvat problemele mentionate mai sus de mine.
Daca se regaseste cineva in ce am scris eu acolo, solutia este sa refaceti reglajul instalatiei gpl ca la carte. Nu credeam vreodata ca o instalatie gpl reglata neadecvat poate afectat atat de mult mersul motorului in timp ce ruleaza pe benzina (in special la relanti).

990 (edited by mediaset 2014-12-31 21:32:45)

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut.Uite am prima problema in cei patru ani de GPL.Deci am un peugeot 307 .De cand a venit frigul porneste dimineata aletoriu adica azi bine maine greu s-au 2-3 zile bine .Ma refer la prima pornire dupa cel putin 12 ore depauza Parca ar porni direct pe gpl.Invarte electromotorul motorul si degeaba .O ia dar destul de greu in final Am zis ca e de la masina partea benzina am fost la eurial si nu au gasit  nimic in neregulaI-aaaaam stresat dar se pare ca problema e de la GPL .Mi-a venit asa sa ii scot siguranta de al GPL.Pai acum la -10 grade o ia la sfert.Deci ceva sa intamplat in partea de gaz de peturba pornirea pe benzina.Banuiesc ca dimineata injectaorele de benzina nu primesc imediat comanda sa dea drumul la benzina in motor Oare stiti ce poate fii??Instalatia e un BRC?

991

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua!Am un Opel astra f caravan din 96 si am montata pe el o instalatie gpl secventiala marca Lovato din martie 2012. De vreo trei saptamani nu mai trece pe gaz. Becurile palpaie si cam atat... In aceasta pertioada de la aparitia problemei mi+a mai trecut pe gay de vrei trei ori, insa cand am redus viteya mi+a murit motorul. Oare care o fi problema?Multumesc anticipat!

992

Re: probleme la instalatia de gpl

Sal. Am si o problema cu o instalatie Landi aftermarket. Pe benzina merge motorul ok, cand trece pe benzina parca merge in trei pistoane, cand aprind si farurile se opreste motorul. La relanti nu merge se opreste. Motorul se aude tare ciudat. aveam probleme la trecerea pe gaz, parca nu se alimenta, dupa 5 min isi revenea. Am schimbat filtrele crezand ca este de acolo (oricum aveau o groaza de pilitura in ele), si acum nu mai vrea deloc, v-am spus ce face. Va rog ajutor.

993

Re: probleme la instalatia de gpl

salut.imi raspunde si mie cineva?Nu mai sustineti ca  la pornirea de  dimineata masina nu este influentata de instalatia GPL ca nu aveti dreptate . Eu cat am avut siguranta de la GPL scoasa masina a pornit la sfert indiferent de gerul de afara .Cum am pus siguranta aia brusc a doua zi abia a pornit.Am de ceva timp probleme cu pornirile la rece .Deci instalatia de GPL poate influenta pornirea  motorului dimineata  dupa o parcare de 9-10 ore .In cazul  meu se pare ca uita sa comute injectoarele de benzina .Nu stiu dupa ce porneste greu dimineata nu mai are nicio treaba peste zii cu pornirile  .Porneste si merge excelent Si asta se vede clar cum am scos cupla de la ECU gaz cum masina nu a mai pornit .Probat si testat de mine ,dar cum rezolv problema si care ar fi cauza?

994

Re: probleme la instalatia de gpl

Ai incercat ca putin inainte de a ajunge la destinatie sa treci pe benzina si sa opresti motorul in aceasta stare ? Daca da, ce ai constatat; daca nu, incearca.

995 (edited by mediaset 2015-01-20 00:25:10)

Re: probleme la instalatia de gpl

pana raspundeti voi ajungem sa ne reparam singuri instalatile.Esta fisurata mambrana si la rece baga gaze in galerie Inainte aici se raspundea zilnic acum vad ca nu .

996

Re: probleme la instalatia de gpl

Va salut. Am tot citit dar nu am reusit sa ma lamuresc. Am o instalatie Milano din aia veche cu rampa matrix pe un logan 1.6. A mers super bine 300.000 km dar acum a inceput sa intrerupa si sa se balbaie la relanti. Am observat ca inegreste bujia de la pistonul 3 si toate astea doar pe gaz. pe benzina merge ok. Bujii, fise, bobina schimbate, vaporizator curat, garnituri ok, filtre schimbate, verificat pe calculator in service zice ca e totul ok. Poate sa fie rampa aia matrix de vina? Daca gasesc una sa probez cu ea trebuie umblat si din soft sau merge doar inlocuita? Va multumesc anticipat.

997

Re: probleme la instalatia de gpl

Daca este de acelasi tip verifici numai daca corespunde calibrul duzelor.

998

Re: probleme la instalatia de gpl

ms. sa vad daca imi aduce rampa cine mi-a promis si o sa probez.

999

Re: probleme la instalatia de gpl

Intrebare aiurea. Poate consuma benzina in timp ce merge pe gaz? Asa se plange de cateva zile baiatul care lucreaza pe masina ca o am pe taxi. Eu nu ma pot plimba cu ea sa probez ca am pneumonie a 2-a oara si nu prea as iesi din casa.

1,000

Re: probleme la instalatia de gpl

Depinde de instalatie din solft se poate regla sa treaca pe benzina la o anumita turatie sau poate scapa presiune pe la injectoarele de benzina