251

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut. Am un opel calibra 2.0i 116 cp cod motor c20ne. Masina are montata o instalatie gpl, cu mixer in admisie. Instalatia este una olandeza ( vialle parca). Am o problema cu ea, in sensul k consuma prea mult. Tin sa precizez ca pe furtunul care vine din vaporizator si pana la mixer nu are niciun robinet de reglare( cum au cele clasice pe care le-am mai avut). Instalatia mai are si un calculator montat in bord. Am incercat initial scaderea consumului prin montarea unui robinet pe acest furtun. Puterea masinii a scazut drastic, iar consum a scazut ff putin. Imi puteti spune daca va rog cum sa reusesc sa diminuez consumul? Mentionez k consumul d gpl este de 17%, iar cel de benzina de 11-12%. Deci teoretic nu se prea merita instalatia daca nu reusesc sa o fac sa consume mai putin. multumesc anticipat.

252

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

.....pot sa intreb daca se poate face o adaptare gen CIELO....

Dupa parerea mea, da, se poate face! Dar, ...nu mai retin si mi-e greu sa reiau toate posturile: tu esti din Craiova? Pentru ca am vorbit si cu sefu' de masina ta, si ar vrea s-o vada personal. Daca poti, da-mi un mail pe adresa de pe site, si stabilim o intalnire. E mai bine daca e vazuta masina la fata locului, poate reusim sa-i dam de cap, sa te linistesti si tu. Ce zici?

253

Re: probleme la instalatia de gpl

Clau wrote:

.... Instalatia mai are si un calculator montat in bord. .....

Daca are si calculator, inseamna ca are un motoras pas cu pas care primeste semnale de la el (de la calculator). Trebuie reglat cu soft si interfata de Vialle. Nu cred ca reusesti altfel. Noi suntem acum in tratative sa importam si tipul acesta de instalatii, si sa speram ca aflam mai multe despre ele. Ma mai interesez si am sa revin cu amanunte.

254 (edited by johnox 2010-12-19 17:56:23)

Re: probleme la instalatia de gpl

draga adminule, daca seful este mr. Dan Alexe, a vazut-o chiar de multe ori,...foarte de treaba domnul dan, la cate probl. am avut cu ea, deja cunoaste masina pe din`afara. am fost de atatea ori, ca imi e si jena de om.
Daca ar avea timp, ca la cate are pe cap, i`ar trebui o zi de cam 30 de ore.
Nu se pune problema sa nu vin, locuiesc in Rovine.
Masina este Seatul Cordoba albastru (o cunoaste) are motor 1F, cum are  golf3. Are admisia (carburatorul)identica cu dacia cu injectie.
Toata instalatia de aprindere este schimbata  de la bobina pana la bujii.
in afara de consum, instalatia Milano nu mi`a facut alte probleme.
Merci beaucoup.

255

Re: probleme la instalatia de gpl

Da , cred k ai dreptate in legatura cu motorasul pas cu pas. Am observat ca la iesirea din vaporizator, la intrarea pe furtunul care merge la mixer are ca un fel de " cui pontou" care se inchide si se deschide in fct de turatie daca nu ma insel, iar cand motorul este oprit acesta sta inchis. Oare prin montarea unui vaporizator clasic ( cum au masinile pe carburator) nu as putea rezolva problema consumului, pentru k deja nu mai stiu ce sa-i fac. Dati-mi o idee.

256 (edited by dangerous 2010-12-19 20:28:30)

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna seara !
Este primul post pe acest forum practic speram numai sa citesc  dar a aparut o problema si poate ma ajuta cineva cu un sfat!
Pe 03 decembrie acest an am montat  la o firma autorizata o instalatie Tomasetto  Stag 200 pe un Nissan X Trail 1996 cc 140cp.
Toate bune si frumoase pana azi cand in jurul pranzului inainte sa parchez  am observat ca masina se cam balbaia la relanti.Uitandu-ma la turometru am observat ca relantiul scazuse fata de valoare normala.Am oprit masina ,sincer nu prea am dat importanta dar dupa 15 minute a trebuit sa plec  din nou cu ea.  Surpriza : nu a mai pornit la sfert si la prima cheie ,practic a pornit la a doua cheie si am avut impresia ca s-a inecat. La fiecare semafor verificam relantiul deoarece avea aceleasi simptome de balba.Am facut cateva opriri si porniri la intervale cam de jumatate de ora si pornirea era la fel de greoaie in sensul in care trebuia sa folosesc mai mult demarorul senzatia de motor inecat persistand. In mers totul parea ok.
La un moment dat am simtit ca relantiul si-a revenit adica a crescut ,masina nu se mai balbaia si cu pornirea o sa vad maine dimineata!
Poate cineva sa-mi explice ce se intampla ,sincer sunt un pic cam dezamagit cu toate ca timp de 15 zile n-am avut nici o problema
Multumesc anticipat
Dany
PS am uitat sa spun ca din cand in cand o treceam pe benzina unde totul esra ok.

257

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

...Nu se pune problema sa nu vin, locuiesc in Rovine....

Dar cu schimbarea unui alt tip de reductor am incercat? Vino saptamana asta, miercuri, daca poti. Joi, sefu, e plecat la Severin si vineri nu lucram. Daca nu, saptamana viitoare suna pe numarul 0771668656 sa stabilim o intalnire. Te astept!

258

Re: probleme la instalatia de gpl

Clau wrote:

... Oare prin montarea unui vaporizator clasic ... Dati-mi o idee.

Se poate incerca, pentru ca e posibil vaporizatorul tau (plamanul) sa nu mai regleze cum trebuie, poate e uzat. De asemenea, daca ai introdus in circuit un surub de reglaj, trebuie scos motorasul. Astept vesti!

259

Re: probleme la instalatia de gpl

dangerous wrote:

...Toate bune si frumoase pana azi cand in jurul pranzului ....

Spune-mi daca aceste probleme care au aparut, coincid cu o alimentare. Pentru ca sunt semne, ori de gpl prost calitativ, ori fara presiune, avand in vedere ca instalatia este montata de curand. Trebuie verificata si setarea in regim de turatie mica, de relanti, sa nu-i dea amestec sarac sau bogat.

260

Re: probleme la instalatia de gpl

Am fost la un service GPL din zona, iar cel de acolo mi-a montat un robinet pe furtunul dintre plaman si mixer, si mi-a reglat din acel robinet debitul pana cand noxele au fost in parametrii. Mentionez ca initial noxele imi erau de 15 ori mai mari. Sper sa fii rezolvat in acest fel si problema consumului.

261

Re: probleme la instalatia de gpl

Daca le-au adus in parametrii, sigur s-a rezolvat!
SARBATORI FERICITE!!!

262

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti daca la Dvs gasesc sa cumpar capacul de plastic (care se insurubeaza) de la gura de alimentare cu gaz.
Daca nu aveti, poate stiti unde gasesc in alta parte.
Multumesc anticipat.

263

Re: probleme la instalatia de gpl

Depinde pentru ce instalatie: cele pentru Lovato sunt diferite si nu avem, deocamdata. Din celelalte avem.

264

Re: probleme la instalatia de gpl

buna ziua!am un opel astra pe GPL tartarini,nu am avut problemepana acum,acum am bagat GPL  de la statie si s-a auzit un zgomot ciudat in butelie cand alimentam si acum nu mai vrea sa mai treaca pe GPL,ma avertizeaza sonor acele butoane ca si cand nu mai este gaz,merge numai pe benzina!care o fi cauza?

265

Re: probleme la instalatia de gpl

E posibil sa se fi blocat plutitorul pe inchis si sa nu mai dea voie sa iasa gazul. Trebuie verificata intr-un service autorizat, pentru ca daca este de la plutitor (poate sa fi si scapat, daca sa auzit un zgomot), trebuie demontata multisupapa (ceasul ala de pe butelie), si asta inseamna ca pierzi o parte din gazul alimentat .

266

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

E posibil sa se fi blocat plutitorul pe inchis si sa nu mai dea voie sa iasa gazul. Trebuie verificata intr-un service autorizat, pentru ca daca este de la plutitor (poate sa fi si scapat, daca sa auzit un zgomot), trebuie demontata multisupapa (ceasul ala de pe butelie), si asta inseamna ca pierzi o parte din gazul alimentat .


acel plutitor are legatura cu nivelul?...pt ca imi indica 2 leduri verzi de nivel!
apropoo de zgomot .... era un parait prelung pe toata perioada alimentarii! zgomot ce nu l-am mai intalnit pana acuma!presiunea la pompa de alimentare de la statie era de 9 bar.
poate ajuta cu ceva acest amanunt....

267

Re: probleme la instalatia de gpl

Plutitorul are legatura si cu nivelul si cu inchiderea si deschiderea electrovalvei de intrare a gazului. "Paraitul" era asemanator cu acela cand incarci la plin si se blocheaza pompa? Pentru ca atunci e posibil sa fie doar cuiul de la electrovalva blocat. In orice caz, nu incerca sa rezolvi singur, pentru ca daca presiunea este mare in butelie, e problema.

268 (edited by cipriankiki 2011-01-11 14:03:40)

Re: probleme la instalatia de gpl

care ma ajuta si pe mine cu o proble si anume..am o instalatie milano cu rampa de injectoare Matrix hd...Am avut prima problema cu ea in urma cu 15000 km,am curatato am schimbat filtrele a mers ok acum am a doua oara probleme cu ea.Una noua ma costa aici in Italia 220 euro,kit de reperatie nu am gasit,imi poate spune si mie careva se poate inlocui cu alta mai performanta?sau de unde sa iau un kit de reparatie pt ea,astept raspuns aici sau pe mail la ileciprian@gmail.com merci

269

Re: probleme la instalatia de gpl

Pai, dupa curatare si schimbat de filtre, ce face? Merge tot prost? Cum face? Poate nu e nevoie de schimbat kitul.

270

Re: probleme la instalatia de gpl

merge ca si in 3 pistoane,la relantiu da sa se inece.dupa curatare merge bine o perioada...dar din nou imi face figuri...sincer as vrea sa iau una mai buna dar nu stiu de care si care e potrivita pt instalatia mea(milano,rampa matrix hd).momentan sunt in italia si aici gasesc dar nu am cum sa intru in soft sa o reglez sau ceva de genul

271

Re: probleme la instalatia de gpl

Din pacate, nu vad cum ai putea acolo sa-ti reglezi instalatia, decat daca ai gasi la cineva softul necesar si interfata. Asa, degeaba schimbi rampa daca nu poti sa o pui in legatura cu calculatorul. Pacat, pentru ca rampele matrix sunt printre cele foarte bune, daca le schimbi filtrul la timp, merg fara probleme. E posibil sa-ti faca problemele astea si din reductor (plaman), daca nu a fost intretinut la timp, curatat in interior si schimbat filtrul de la electrovalva, s-au uzat membranele si nu mai regleaza presiunea. Daca iti da debit prea mult, o inneaca. Incearca sa desfaci reductorul si vezi daca-l poti curata.

272

Re: probleme la instalatia de gpl

softul il am si interfata da sincer mi frica sa ma bag eu sa fac ceva pacolo.eventual sa cumpar alta rampa,filtrele le schimb eu deci sunt 100 % bune.am avut filtru matrix de ala negru si l-am schimbat cu unul capsat oare e mai bun?sa vad acum daca am curatato a doua oara cat timp va merge.Oricum masina are deja 80 mii km facuti pe gaz.

273

Re: probleme la instalatia de gpl

Tine-ma la curent cu functionarea. Daca vei avea in continuare probleme, incercam prin telefon, sau pe mail,  sa te ajutam sa faci macar o autocalibrare.

274

Re: probleme la instalatia de gpl

Macar daca poti sa imi spui ce model si ce firma sa imi iau pt inceput.Ca nu cred ca merg toate rampele eventual care e mai buna.

275

Re: probleme la instalatia de gpl

Rampa Matrix este diferita la mufa de cuplare fata de celelalte tipuri. Poti sa-ti iei rampa Valtek sau Rail, dar trebuie sa o iei cu mufa cu tot, sa-i faci adaptare. Cuplarea la calculatorul instalatiei se poate face daca zici ca ai softul, dar vezi daca o gasesti cu mufa cu tot.