926

Re: probleme la instalatia de gpl

De unde esti, John?

927

Re: probleme la instalatia de gpl

Sunt din Bacau.  Singurul service care avea piese pentru instalatia gpl din fabrica  e la Bucuresti. Am sunat si se pare ca nu mai au nici ei modelul de comutator care imi trebuie. Lasand la o parte faptul ca nu gasesc comutator nu am gasit  pe nimeni care sa faca o revizie la instalatia gpl si nu am schimbat nici macar o data filtrele gpl. Din acest motiv m-am gandit sa schimb instalatia gpl cu totul. Totusi as dori sa stiu daca pot pastra ceva din instalatia actuala, lovato RGE 92 sau trebuie sa o schimb cu  totul.

928 (edited by smv 2013-03-28 23:39:36)

Re: probleme la instalatia de gpl

Esti absolut sigur ca este de vina comutatorul ? Nivelul GPL il indica ? In ce mod a debutat defectul ? Ai incercat comutarea prin soft (daca nu ai ce-ti trebuie se poate la un service de GPL sau la un cunoscut care are o interfata RS232 si un PC cu softul Loveco-pro).

929

Re: probleme la instalatia de gpl

john wrote:

..... Totusi as dori sa stiu daca pot pastra ceva din instalatia actuala, lovato RGE 92 sau trebuie sa o schimb cu  totul.

Daca masina e din 2006, atunci butelia mai e valabila pana in 2015-2016. Valabilitatea ei este de 10ani. Fa-ti bine socotelile, pentru ca in 2-3 ani trebuie schimbata si butelia si atunci dai alti bani, alta distractie! Plus ca, e foarte greu sa gasesti o instalatie compatibila, din punct de vedere al actelor de omologare, cu butelia care o ai pe masina!

930

Re: probleme la instalatia de gpl

Ma scuzati ca postez aici, dar am vazut in discutia precedeta ceva legat de valabilitatea instalatiei/buteliei de gaz, subiect necunoscut pt. mine.Cat este valabila o instalatie GPL si ce se intampla dupa aceasta perioada? Eu am instalatia omologata, dar nu am facut ITP pana acum (mai e valabil pana in iunie). Cei de la ITP se uita si la instalatia GPL? Va multumesc anticipat pt. raspunsuri!

931

Re: probleme la instalatia de gpl

stallone1984 wrote:

....Cat este valabila o instalatie GPL si ce se intampla dupa aceasta perioada? ....

Daca instalatia este omologata (trecuta in cartea masinii), la ITP se verifica daca corespunde ce este scris in carte, cu ce este pe masina si se face testul de noxe si pe gpl. Valabilitatea instalatiei se refera numai la rezervorul de gpl si este de 10 ani. Dupa aceasta perioada, trebuie schimbat.

932

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut acum o luna am montat o instalatie GPL Landi Renzo pe o dacia injectie,euro 2 cu catalizator.Problema e ca uneori imi ramane turata la relanti,uneori merge bine fara sa umblu la nimic.Daca o reglez din surub-ul de la relanti,dupa ce merg putin cu ea ramane iar turata,pe benzina merge bine.Si consumul este putin cam mare 9-10% exterior.Multumesc

933

Re: probleme la instalatia de gpl

bluesync wrote:

.....Problema e ca uneori imi ramane turata la relanti,uneori merge bine fara sa umblu la nimic.....

Incearca sa-i cureti IAC-ul, e posibil sa fie incarcat de mizerie si sa nu mai functioneze corect. Scoate si calculatorul si curata-i pinii de la mufa, pentru un contact optim. La dacia pe inj. e intalnita foarte des aceasta problema. Te astept cu vesti!

934 (edited by bluesync 2013-04-07 14:37:22)

Re: probleme la instalatia de gpl

Imi cer scuze ca raspund asa tarziu,dar am fost plecat din oras si acolo  nu am avut net.Ce este IAC-ul?iar pinii,va referiti la cei de la ECU-ul masinii??multumesc
instalatie este in garantie,nu pot sa umblu eu la ea,iar domnu de acolo ma pune sa o reglez mereu de pe plaman,se face ca nu intelege ce ii spun.exista vreo posibilitate sa o dau jos si sa imi recuperez banii ?pentru ca mai multi bani am bagat in gaz si abea merge,se ingatuie...ce mai, un dezastru.

935 (edited by cndusa72 2013-04-07 15:18:44)

Re: probleme la instalatia de gpl

Salutare. Sunt din Suceava si de curand am achizitionat un volvo s60 2003 Bi-Fuel (GPL din fabrica). Instalatia este NECAM, i-am facut revizia luna august a.c., schimbat filtre si efectuat omologare RAR La rece porneste foarte bine si trece singura pe gaz dar la un moment dat dupa cativa km parcursi se taie alimentarea cu gaz si trebuie sa comut manual pe benzina. Nu tot timpul se intampla, dar am observat ca doar la temperaturi foarte ridicate afara si asta chiar cand pornesc cu motorul la rece.
Daca opresc autoturismul si-l repornesc trece pe gaz automat si cateodata chiar nu am probleme cand merg la drum lung, doar daca opresc motorul si atunci o luam de la capat.
Ma puteti ajuta sa-mi spune-ti cam care ar fi problema? Mentionez ca pe benzina merge in cinci iar gazul este montat doar la patru pistoane.
Multam frumos.

936

Re: probleme la instalatia de gpl

cndusa72 wrote:

....de curand am achizitionat un volvo s60 2003 Bi-Fuel (GPL din fabrica). Instalatia este NECAM, i-am facut ......

In primul rand, nu am vazut pana acum, instalatie montata de fabrica, sa nu fie pe toti cilindrii masinii! A fost trecuta in cartea originala a masinii? S-au a fost inregistrata ulterior? In al doilea rand, de cand ai luat-o a functionat bine vreodata?

937

Re: probleme la instalatia de gpl

bluesync wrote:

......Ce este IAC-ul?iar pinii,va referiti la cei de la ECU-ul masinii??......

Este un motoras pas cu pas, care e controlat de un senzor ce masoara amestecul aer/benzina, in relanti! Daca e incarcat cu mizerie, sau uzat, nu mai face cursa corecta, prin urmare nu raspunde corect la impulsurile date de senzor si in acel moment, relantiul fluctueaza! Iar pinii de care vorbeam, da, sunt cei de la ECU-ul masinii. E bine sa-i cureti ca se mai oxideaza!

938

Re: probleme la instalatia de gpl

nu stiam ca ii zice si asa,intradevar am ceva probleme si cu ala da foarte putin oscileaza cand e pe benzina,aproape de mersul normal de aceea cred ca nu este el de vina pe gaz face urat de tot,am mai umblat la reglaj,am dat debitul mai mare si am mai slabit surubul de relanti putin si vad ca acum nu a mai facut figura,da e realnti-ul prea mic si tremura motorul cam rau.O sa incerc sa vad cu ce ii curat pinii ECU-ului.

939

Re: probleme la instalatia de gpl

bluesync wrote:

....,intradevar am ceva probleme si cu ala da foarte putin oscileaza cand e pe benzina,......

Pai, tocmai asta e problema: daca face "putin" pe benzina, pe gaz se accentueaza de cel putin 10 ori. Deci...este si ala de vina!

940

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna seara!
Am cumparat de curand o instalatie GPL second hand Landi Renzo secventiala, an de productie '2005 si instalatia a venit cu un buton cu comutator si nu din cel cu "push", cum sunt la cele noi.
Instalatia a fost montata de mine, iar dupa montaj, ledurile butonului "iluminau" haotic.
Ce mi s-a parut ciudat a fost ca desi cablurile butonului au fost taiate, pareau a avea aceeasi taietura, desi nu sut 100% sigur de asta.
Mentionez ca mufa din spate de pe sonda de nivel a fost scoasa si izolata, pt. ca mi-a zis cineva ca are 5V pe ea si nu se leaga.
Intrebarea mea este, daca poate fi folosit butonul actual si daca nu ce tip de buton sa iau.(va fi comandat pe internet)

941

Re: probleme la instalatia de gpl

failure60 wrote:

..... Mentionez ca mufa din spate de pe sonda de nivel a fost scoasa si izolata, pt. ca mi-a zis cineva ca are 5V pe ea si nu se leaga......

Trebuie sa recunosc ca uimirea mea depaseste toate limitele cand constat cat e de priceput romanul nostru....la toate!

942

Re: probleme la instalatia de gpl

buna seara,am o instalati tomasetto stag 200 si am observat o problema cand merg pe gpl se mai aude electrovalva la butelie ca si cum ar mai deschide desi ledul de pe comutator imi arata ca sunt pe gpl.multumesc

943

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna seara.... Am o instalație Brc seq24 montata acum 1an jumătate pe un vectra b de 1.8... In momentul când merg mai turat( 170-180 km/h) mi se aprinde check-ul si apare o eroare P0.. - amestec gaze evacuate sărac. La diagnoza Gpl îmi apar toate ca fiind ok. Mă puteți ajuta cu vreun sfat? Multumesc

944

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna seara. Sunt din Iasi, si va rog sa ma ajutati cu un sfatin legatura cu o instalatie LOVATO pe un CIELO(montata din fabrica).
in primavara am schimbat garniturile de la pulmon si la scurt timp a aparut urmatoarea manifestare - la prima pornire motorul porneste OK , apoi daca circul cu ea trecuta pe gaz si o opresc, la urmatoarea  pornire de motor facuta imediat motorul porneste bine dar daca o las oprita 5-10 minute, la pornire motorul se opreste imediat sau daca porneste o face la turatie foarte mica, abia dupa 2-3 sec ajunge la turatia normala de relanti(900 rpm). Am scimbat bujii, filtru de aer, de gaz.

mentionez ca motorul pe benzina se manifesta normal(porneste asa cum trebuie)
Cei de la firma unde am schimbat garniturile, au tot incercat reglaje din pulmon si robinetul pt. debitul de gaz, dar nu sa schimbat nimic.
Va multumesc anticipat.

945

Re: probleme la instalatia de gpl

aline wrote:

.....o problema cand merg pe gpl se mai aude electrovalva la butelie ca si cum ar mai deschide .....

Verifica mufa care e la bobina, poate nu face contact bine!

946

Re: probleme la instalatia de gpl

laurentiu83ro wrote:

.... In momentul când merg mai turat( 170-180 km/h) mi se aprinde check-ul si apare o eroare P0.. - amestec gaze evacuate sărac. La diagnoza Gpl îmi apar toate ca fiind ok....

Pentru ca asa e setata, cu amestec sarac si nu face fata in turatie. Diagnoza instalatiei nu are ce sa arate, ca din punctul ei de vedere, toate sunt in regula, numai diagnoza motorului arata ce nu-i convine lui. Trebuie facuta o setare in mers si acoperita toata plaja de turatii si viteza.

947

Re: probleme la instalatia de gpl

popi wrote:

.....in primavara am schimbat garniturile de la pulmon ....

Daca reductorul (plamanul) este uzat in interior, sau daca atunci cand au schimbat garniturile, nu s-au pus toate la loc asa cum trebuie, iti recomand sa cumperi un reductor nou! E cam greu de reparat, atunci cand e o uzura interioara avansata!

948 (edited by cheffovidiu 2013-06-02 02:10:23)

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna, am o mica problema la instalatia de gpl. Instalatia e una secventiala de la tomasetto, este montata pe un Bmw 318 din 99, am motat-o acum 7-8 luni si am mers undeva la 10 mii de km de atunci, problema e urmatoare : am plecat la un drum lung si dupa 1000 si ceva de km si alimentat din vreo 3 locuri diverse am constata ca masina imi tremura toata, de la schimbatoru de viteze pana la toba de esapament, si scoate un zgomot ciudat, asta numai pe gpl, pe benzina merge normal....am sunat la cine mi-a instalat-o si mi-a zis ca e posibil un injector infundat....am desfacut furtunele si 3 dintre ele faceau un zgomot ciudat de tragere de aer (ceva de genu) si al 4 nu functiona deloc....i-am spus si a zis ca e infundat injectoru si sa il desfac sa il curat....am curatat injectoru si am observat ca se rupsese o garnitura mic a din el....l-am montat la loc si pe urma am observat ca facea si el ca celelalte furtune da putin mai incet. Acuma masina merge putin mai bine pe gpl da tot mai trepideaza si in viteze mici se zgaltaie....ce s-ar putea sa aiba? pot merge cu ea in continuare pe gpl pana ajung in Romania la service sau sa merg pe benzina sa nu se strice ceva? Multumesc anticipat

949

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut am montat anul trecut  o instalatie  tomasetto  cu calculator gaz AG Compact pe un logan  1.4  si  am facut vreo 15.000 km.Acum cand e pe gaz parca merge in 3 pistoane si mi se aprinde in bord ledul check engine  oricum nu se poate circula in acest mod .  problema e ca eu sunt la ROMA  si nu gasesc pe nimeni care sa ii faca o diagnoza sa se uite la ea toti spun ca nu au interfata ptr asa ceva  Am fost la 15-20 mecanici care instaleaza gpl si nici unul nu si-a bagat capul . Eu v-as ruga daca puteti sa ma puneti in legatura  cu un service cu care colaborati de aici sau cum as putea sa rezolv problema. Va stau la dispozitie ptr alte detalii .Va multumesc anticipat

950

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna Ziua Domnule Dan ... ma numesc Bruma Laurentiu din suceava detin de 2 ani de zile un ford Mondeo motor zetec L1F din 1996 model II masina a venit din germania cu instalatie GPL cu rezervor toroidal de vreo 38litri si imi intra aproximativ 46litri ... instalatie nu stiu ce fel e dar plamanul a fost Vialle instalatie clasica cu stut in admisia de aer ... iar pe furtun era un motoras pas cu pas in care intra 4 pini ....
masina mi-a functionat aprox 1 luna pe gaz ... apoi au inceput problemele ... nu tinea relantiul nu mergea nu tragea ...in suceava nu era nici un service GPL care sa se bage la acea instalatie ... am plecat la Botosani .. iar acolo la Sediul ACR au si reprezentatie GPL de la GAZ AUTO INTERNATIONAL si baietii mi-au schimbat plamanul cu altul Tomasetto de 60 Kw .... si robinet pe furtun din acela de plastic manual... masina nu tragea consum de 15-17 la suta de kilometriii ... am fost la ...n reglaje si degeaba ... apoi am gasit pe cineva si mi-a montat un plaman BRC AT90e SH... mi-a facut reglaj totul masina merge binisor. ... trage ... dar avand probleme cu masina ca nu tragea pe benzina ... mi-am cumparat un tester obd II  si am gasit eroare pe sonda lambda pe circuitul de preincalzire.... am schimbat sonda ... 3 chiar ... verificat cablaje ... totul ok ....
la diagnosticarea pe tester pe benzina imi merge si la live data imi apare ca intra in "Closed Loop using lambda senzor" - normal... iar pe gaz imi ramane pe eroare " OPEn Loop during system Fault " apoi gandindu-ma la interventiile care au fost la botosani ... mi-am amintit ca baietii de acolo mi-au ..... taiat 2 fire ... care veneeau pe plamanul vialle si au pus altele pe asta .... 
vrand sa o rezolv am dat comanda si de alt motoras Pas cu pas ... l-am reintrodus in system si degeaba el imi miscare pe motoras doar la activarea si dezactivarea contactului pe gaz si atat .... respectiv inchide si deschide ... dar sa zici ca in mers sa functioneaze ... nimic ... totul e zero nu ma lasa sa o accelerez cand sa plec de pe loc... nu nimic ...
consumul inainte sa se defecteze plamanul vialle ... era de 9 = 10 % maxim in oras ... acu sare peste 13-15 litri
plamanul vialle nu avea nici un surub de reglaj pe el ... totul era controlat de calculator si de acel motor pas cu pas