Topic: GPL Matiz
Va salut! Am un matiz din 2005, euro2, dar nu stiu ce fel de injectie are, cred ca monopunct.
1. Ce fel de instalatie gpl se monteaza?
2. Omologarea cum se face?
3.Cam cat dureaza montajul?
Multumesc!
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → GPL Matiz
Va salut! Am un matiz din 2005, euro2, dar nu stiu ce fel de injectie are, cred ca monopunct.
1. Ce fel de instalatie gpl se monteaza?
2. Omologarea cum se face?
3.Cam cat dureaza montajul?
Multumesc!
... matiz din 2005, euro2, dar nu stiu ce fel de injectie are, cred ca monopunct.
1. Ce fel de instalatie gpl se monteaza?
2. Omologarea cum se face?
3.Cam cat dureaza montajul?
Din 2005, cred ca este deja E3, dar, oricum, este multipunct.
1. daca este E2, merge montata un multipunct cu catalizator, cu rezervor mic (cilindric, sau toroidal), daca este E3, numai instalatie secventiala.
2. cu actele care se elibereaza la montaj, se face programare in termen de 30 zile la R.A.R., si va prezentati cu masina la omologare.
3. montajul, la noi, dureaza maxim 2 ore.
Buna ziua. As dori sa stiu daca pe un Matiz din 2004 euro 2 se poate monta o secventiala( am inteles ca nu are sonda lambda si asta ar ingreuna putin lucrurile) si care ar dezavantajele montarii acestui tip de instalatie pe un motor fara sonda lambda.
.... un Matiz din 2004 euro 2 .....( am inteles ca nu are sonda lambda si asta ar ingreuna putin lucrurile) si care ar dezavantajele montarii acestui tip de instalatie pe un motor fara sonda lambda.
Daca este E2 nu are cum sa NU aiba sonda lambda! Nu stiu cine putea sa-ti spuna asa ceva!? Nu este nici-un dezavantaj, ba dimpotriva, merge mai bine decat cu clasica. Nu mai pierde din putere si consumul nu creste foarte mult, ci se apropie de cel pe benzina.
buna ziua, am un tico SX sin '96 si avand in vedere pretul benzinei m-am decis sa ii pun gpl. imi puteti spune ce instalatie ar fi cea mai buna pentru aceasta masina si daca se poate pune un rezervor toroidal. mentionez ca masina este pe carburator. multumesc!
buna ziua, am un tico SX sin '96 ...... daca se poate pune un rezervor toroidal. ...
Orice instalatie clasica merge pe tico. Rezervor toroidal se poate monta, dintre cele mici de 25lt.
Se opreste motorul pe gaz
Salut! Am un MAtiz euro4. Instalatie Milan secv. Intre temperatura de comutare benzina-gpl si temperatura de regim constant a motorului (sa zicem 80 de grade) la fiecare frana cu scoatere din viteza se opreste motorul. Dupa ce ajung la 80 de grade acest lucru nu se mai intampla. Mentionez ca acest lucru se intampla doar pe GPL. Pe benzina nu e nici o problema. Am inlocuit filtrele am reglat o - insa fara succes. Imi puteti spune, va rog ce as mai putea sa fac?
Multumesc!
Trebuie verificata temperatura in reductor. Adica, daca face probleme pana se incalzeste motorul la 80grade, inseamna ca temperatura in reductor (plaman) este prea mica si da intreruperi, care sunt evidente in regim de turatie mica: relanti. Daca este pe temperatura de vara, adica sa treaca pe gpl la 20-30grade, merge prost pana se incalzeste. Trebuie data la, cel putin, 40grade.
Toate cele bune si SARBATORI FERICITE !!!
Am montat si eu o instalatie de gaz TOMASETTO ACHILE pe un matiz 2005(euro 3)si imi consuma 10 litri de gaz la 100 km.
E normal?
E clasica, sau secventiala?
E clasica, sau secventiala?
Secventiala.
Am fost la servisul unde am montato si au puso pe tester de 3 ori.Am facut 1700km.Au spus ca nu pot sa regleze consumul,ei nu pot sa regleze decat timpi de injectie.
Atunci, daca nu-ti este greu, ar fi bine sa dai o fuga pe la noi, sa verificam si noi reglajul. Dar inainte de asta, nu te-am intrebat daca esti din Craiova?!
Sunt din Slatina.Datimi si mie adresa sa pot veni sau un numar de telefon si cat ma costa.Va multumesc.
Suna la unul din numerele de fix: 0251468265, sau 0351444411. Afli toate detaliile si faci programarea. Numai bine!
Buna ziua . Ce imi recomandati pentru un matiz 2002 E2 : instalatie clasica tomasetto sau secventiala milano? va multumesc anticipat
Se opreste motorul pe gaz
Salut! Am un MAtiz euro4. Instalatie Milan secv. Intre temperatura de comutare benzina-gpl si temperatura de regim constant a motorului (sa zicem 80 de grade) la fiecare frana cu scoatere din viteza se opreste motorul. Dupa ce ajung la 80 de grade acest lucru nu se mai intampla. Mentionez ca acest lucru se intampla doar pe GPL. Pe benzina nu e nici o problema. Am inlocuit filtrele am reglat o - insa fara succes. Imi puteti spune, va rog ce as mai putea sa fac?
Multumesc!
Revin dupa aproape 1 an. Am verificat temperatura de comutare si este de > 40 de grade C. In continuare instalatia are comportarea aceea de Blue Efficency: la prima frana cu scoatere din viteza - mi se opreste motorul. Ca sa pot merge prin oras fac asa: o tin fortat pe benzina pana ajunge la temperatura de functionare. Apoi comut pe gpl. Daca dau drumul la faza scurta, iarasi e o problema... faza scurta scade usor turatia de relanti (sau asa mi se pare mie) si asta duce iarasi la oprirea motorului chiar si atunci cand am ajuns la temperatura de functionare a motorului.
Ce pot sa fac?
Multumesc anticipat ptr. raspuns!
Nu mi-ai spus cum a mers intre timp, anul asta. Cum s-a comportat si de cand face asa.
Buna ziua
De cand am pus instalatia pe gaz imi face acest lucru. Probabil ca nu mi-am dat seama de asta ptr. ca in acea perioada mergeam mai mult pana la prima oprire (la semafor, de ex.).
In plus, daca am gasit solutia asta relativ convenabila (cea cu mers pe benzina pana se incalzeste motorul si apoi comutat MANUAL pe gpl) n-am mai trecut pe la nici un alt service agreat de maggiore internationale.
Mentionez ca am fost de mai multe ori ptr reglaj si schimbat filtrele. Reglajul a fost facut in modul standard (analizor) si motorul cald - niciodata in trafic. La viteze mari se comporta f. ok., problema e ca regimul la care mi se opreste motorul este un regim care nu e testat niciodata in service. Ma gandesc ca poate electronica/computerul instalatiei nu permite modelarea respectivului regim [tranzitoriu].
Am schimbat si locul de unde puneam GPL (mi se pare ca cel de la AGIP ar fi mai bun decat de la statiile noname de cartier).
Mi s-a spus ca poate distanta e mai mare intre
[cont]
intre injectoarele pe gaz si admisie - daca ar fi asa, cum instalatia a fost montata de profesionisti, ar rezulta ca matizul nu se preteaza la GPL?
O alta explicatie a fost ca poate injectorul GPL numarul 1 nu corespunde cu pistonul nr. 1 ; iarasi nu pot sa cred asta ptr ca instalatia a fost montata de profesionisti care mai vazusera tipul asta de masina (Matiz).
Cel mai bine ar fi sa trec pe la dvs intr-o zi, si, poate, am face o tura cu masina (problema este ca precis atunci motorul o sa fie cald si nu o sa vedem problema mea); am facut rost de o interfata pe USB si softul Milan - poate reusiti sa modificati anumiti parametri ai instalatiei.
Cand am putea gasi un program comun (in craiova as fi sambetele, intre craciun si revelion)
Multumesc anticipat
PS: scuze, nu stiu ce are ca imi trunchiaza mesajul
Buna ziua!
Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. Am montat instalatia noua, acum o luna pe un Matiz euro 2 din 2003 (178.000 km la bord). Instalatia functioneaza bine, dar pe gaz cand o accelerez mai tare, are o ezitare, "da in nas" cum se spune, dupa care merge. Baietii de la service au spus ca e din cauza aprinderii, asa ca am schimbat bujiile montand unele recomandate de producatorul masinii NGK BPR5EY-11, fisele, capacul si ruptorul de la delcou (era oxidat), filtrul de aer, am facut reset ECM si idle learn, am recalibrat instalatia, (cu laptopul, in mers). Si dupa acestea motorul functioneaza la fel. Totodata consumul este mare, in medie 9-10%. Mentionez ca pe benzina motorul functioneaza normal, iar acel "dat in nas" apare mai ales dupa ce schimb in trepte superioare, la cca. 2000 rot/min, dar si peste. Ultima oara la ultima calibrare, i-au mai luat din consum (5 puncte au spus ei) si a ramas sa merg un timp cu ea, dar consumul nu a scazut, ba cred ca dimpotriva.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc
...Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. .... Ultima oara la ultima calibrare, i-au mai luat din consum ....
S-ar putea sa fie duzele prea mari. Poti sa-mi spui de cat sunt?
.....Cand am putea gasi un program comun (in craiova as fi sambetele, intre craciun si revelion).....
Noi avem inchis incepand de pe 22.dec. 2011, pana dupa anul nou. Dar, inainte de a pleca spre Craiova, suna la 0770261700, sau 0735254926, poate totusi te rezolvam cu reglajul.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → GPL Matiz
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.