1 (edited by georgedr72 2011-06-17 09:10:12)

Topic: Problema la functionarea pe GPL

Am o Kia Shuma din 1998- motor 1.5 16V DOHC. Am montat de un an o instalatie gpl clasica cu vaporizator Lovato; merge ok, am facut cu ea deja 15.000 km.  Trecerea benzina gpl/ benzina se face automat, pe la 2200 turatii.
  Are o singura problema, inca de cand a fost montata: de exemplu, la apropierea de un semafor sau trecere de pietoni, daca scot din viteza si am turatie mai mare la motor, aceasta scade pana la 2000 de turatii si acolo ramane. Daca "ciup" un pic acceleratia, revine la ralantiul normal... Mentionez ca pe benzina nu face asta- totul e absolut normal.
   Aveti cumva vreo idee ce s ar putea intampla ? Este cam deranjanta situatia cu ramanerea masinii turata ... trebuie mereu sa am grija sa scot din viteza numai sub 2000 de  ture.
Multumiri anticipate ptr. raspunsuri / sfaturi.

2

Re: Problema la functionarea pe GPL

Asta e una din numeroasele probleme care pot aparea la montarea unei instalatii clasice, pe un asa motor. E foarte sensibila la toate micile probleme care pot aparea, dar pe benzina nu sunt asa sesizabile. Asta e motorul de Cielo exec. Problema care apare la tine, poate fi dintr-un amestec incorect (prea sarac, sau prea bogat, dar ar trebui sa apara mici rateuri cand mergi subturat), motorasul de relanti, daca e putin uzat sau incarcat cu impuritati, ramane blocat , sau membranele din reductor, daca sunt incarcate cu mizerie, si-au pierdut elasticitatea si nu raspund la vacuum imediat.  Atunci cand scoti din viteza sub 2000 de ture, nu mai face deloc? Ramane stabil relantiul?

3 (edited by georgedr72 2011-06-18 08:37:21)

Re: Problema la functionarea pe GPL

NordService wrote:

...Problema care apare la tine, poate fi dintr-un amestec incorect (prea sarac, sau prea bogat, dar ar trebui sa apara mici rateuri cand mergi subturat), motorasul de relanti, daca e putin uzat sau incarcat cu impuritati, ramane blocat , sau membranele din reductor, daca sunt incarcate cu mizerie, si-au pierdut elasticitatea si nu raspund la vacuum imediat.  Atunci cand scoti din viteza sub 2000 de ture, nu mai face deloc? Ramane stabil relantiul?

Nu apare absolut nici un rateu cand merg subturat. Motorasul de relanti a fost curatat - am incercat si cu altul; membranele din reductor le- am schimbat , fara nici un efect. Cand scot din viteza sub "pragul" de 2000 de ture nu face deloc (se comporta normal). Relantiul este FOARTE stabil in oricare din situatii.