501

Re: probleme la instalatia de gpl

problema mea s-a rezolvat prin schimbarea reductorului cu unul nou tomasetto, a mai ramas o mica problema, baietii de la service nu mi-au pus firul pe indicatorul de gaz de la multivalva si nici pe butonu de schimbat, mentionez ca buntonul sau cum se numeste e unul electronic care normal arata niste leduri cu indicatia de cantitatea de gaz, asi putea sa fac singur lucrul asta? sau....

502

Re: probleme la instalatia de gpl

Mai bine te duci la ei, ca oricum ai platit, probabil, o manopera. E datoria lor sa faca legatura.

503

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

Mai bine te duci la ei, ca oricum ai platit, probabil, o manopera. E datoria lor sa faca legatura.

am fost la ei si.....m-au dus cu presu, ca nu au timp ca nu stiu ce....apoi sa fac din nou 240 km nu prea imi arde mai ales la costurile de combustibil. multumesc

504

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna!!!

Am si eu o problema..

detin un Cielo din'95 pe gpl,am facut plinul si am plecta la tara,la intoarcere am mai alimentat de 20 de ron adica in jur de 10 litri si in total am parcurs cu ea 680- de Km... Ieri cand am vrut sa alimentez ca am ramas fara gaz...surprindere...nu am putut alimenta...nu a vrut sa intre nimik in ea... iar ledurile si ceasul imi indica ca e plina...de ce???unii spun ca multivalva e blocata...cum fac sa remediez problema??

505

Re: probleme la instalatia de gpl

VA salut! am o noua problema: la pornire imi porneste si apoi se opreste la prima cheie, la a doua merge ok. Nu m-ar deranja asta asa de tare, dar la oprire dupa ce intorc cheia se autoaprinde pentru o secunda  si se opreste, ca si cum asi porni, ce ar fi? aveti o idee? mentionez ca sunt baiatul cu opel astra f carvana motor 1.4, cu o instalatie gpl tomasseto, pe benzina nu face asa doar pe gpl. multumesc anticipat

506

Re: probleme la instalatia de gpl

Scripcari wrote:

Buna!!!

Am si eu o problema.....cum fac sa remediez problema??

Cauta prin topic-uri si vezi cum e cu alimentarea peste gpl-ul din butelie, mai ales acum, vara! Remedierea se face cu demontarea multisupapei de pe butelie, si trebuie facuta de un service autorizat.

507

Re: probleme la instalatia de gpl

clau wrote:

...... la pornire imi porneste si apoi se opreste la prima cheie, la a doua merge ok. .....

Poate fi amestecul bogat, mai incearca un reglaj, dar, de preferat, pe analizorul de gaze.

508

Re: probleme la instalatia de gpl

buna ziua.am si eu instalata pe opel o instalatie cu reductor-vaporizator marini/88 automatic,injectie euro 2, amplasat tiroidal cu supapa multipla tomasetto.este in garantie.2 probleme am observat la ea weekend-ul acesta:am facut un drum pana in zalau(sunt din craiova),si sub beculetul verde ,cand este butelia plina sta aprins un led rosu.cand se mai goleste butelia incepe sa licare.la fel face si daca comut pe benzina.si a doua problema este manometrul din portbagaj care nu indica niciodata mai mult de jumatate,chiar daca butelia e plina .in ceea ce priveste manometrul,se poate instala un comutator cu leduri care sa imi arate cat gaz mai este in instalatie?daca se poate pune altul in locul celui care este montat pe bord acum(il cumpar).multumesc mult pt rabdare,astept raspunsul dvs?d ce se aprinde becul rosu sub cel care indica gaz/benzina?si daca pot inlocuii comutatorul de pe bord cu unul care sa imi indice prin ledurisau stie eu cum,cat gaz mai este in instalatie?o zi buna va doresc

509

Re: probleme la instalatia de gpl

salut, am un logan 1.6 mpi cu gpl tomasetto  si stag 200
m-a lasat bateria acum ceva timp, am vrut sa pornesc si a murit instant, s-a stins si bordul.
am cumparat o baterie noua, pana aici totul bine.
Problema esta ca nu mai vrea pe gpl, cu toate ca am rezervorul plin imi apare avertizarea sonora ca nu am presiune in instalatie si nu comuta pe gpl.
Am verificat sigurantele si sunt bune.

multumesc!

510 (edited by Stangabriel 2011-08-07 13:45:34)

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua. Am un seat toledo 1.6 16v bcb 114 500 km,mi-am pus o instalatie tomasetto stag 200,a mers fara probleme 5000 km,dar dupa ce am alimentat la rompetrol si am avut cateva rateuri pe gaz, mi s-a parins check-ul.eroare 17589. am sters-o.apoi a aparut iar. M-am enervat si mi-am cumparat vag com,pentru ca mi se aprindea tot timpul ziua,seara dupa 5 porniri disparea.
Am verificat sonda lamda 1 cu vag com-ul,pe canalul 34,mi-am pus bujii noi.contacte fire bune.mentionez ca a legat instalatia de gpl de sonda,insa nu am desfacut sa vad cat de bun mai e contactul pe acolo,nu prea am fost multumit de montaj. eroarea se refera la open circuit,intermitent.
Masina merge la fel,consuma putin,nu consuma ulei,dar nu merg nici subturat.
Bucuresti Sibiu,facut consum plin la plin,dus si intors,110 pe afara,70 localitati,7 la suta gaz.pe computerul masinii imi arata 6.asta ar fi fost consumul pe benzina. Sunt foarte multumit.

17589 I P1181
Heated oxygen sensor (H02S) 1, bank 1,          Wiring open circuit, H02S, HT leads, spark plugs,
reference voltage - open circuit   intermitent                         misfire detection

Acum imi apare DOAR la peste 25 de grade afara,motorul cald,dar s-a aprins si cand am mers pe benzina,tot pe caldura,SEARA SI NOAPTEA  nu am probleme.

Cei care mi-au pus-o au zis ca nu e nici o pb,mi-au testat si instalatia.dar eu nu ma multumesc cu raspunsul asta,ca nu vreau sa stau cu check-ul aprins mereu.

Eu sunt din Ploiesti,daca imi dati un raspuns competent,sunt dispus sa vin pana la dumneavoastra,poate si pentru un reglaj in mers.
Poate imi spuneti si ce sa mai verific acum,o sa verific firul de la sonda,cum ar trebui sa fie sa consider ca e montat normal?nu vreau momentan sa dau 670 ron pe o sonda lamda.oare daca fac o proba cu o sonda de la dezmembrari,daca gasesc una identica,de la o masina cu km putini,ar ajuta?

Va multumesc pentru ajutor anticipat,nu am mai inlanit pe net o problema ca a mea.

511

Re: probleme la instalatia de gpl

Cred ca stiu care este  cauza la tine. unele instalatii nu au memorie scrisa.Adica daca scoti bateria se sterg paramatrii  din ECU la care a fost reglata instalatia .trebuie sa mergi pentru resoftarea instalatiei .

512

Re: probleme la instalatia de gpl

mediaset wrote:

Cred ca stiu care este  cauza la tine. unele instalatii nu au memorie scrisa.Adica daca scoti bateria se sterg paramatrii  din ECU la care a fost reglata instalatia .trebuie sa mergi pentru resoftarea instalatiei .


Am incercat sa ma conectez la stag  cu un laptop, am un cablu serial si am folosit softul recomandat de producatorul polonez (SetupAcGasSynchro-7.1.0.35) dar softul nu gaseste ECU de la gpl
Incerc sa-mi rezolv problema singur deoarece sunt la 2500 km de casa.

multumesc de raspuns

513

Re: probleme la instalatia de gpl

DaNoNy wrote:

buna ziua.am si eu instalata pe opel o instalatie cu reductor-vaporizator marini/88 automatic,injectie euro 2, ......

Cred ca ati primit raspunsul la telefon, nu-i asa?

514

Re: probleme la instalatia de gpl

Stangabriel wrote:

Buna ziua. Am un seat toledo 1.6 16v bcb 114 500 km,mi-am pus o instalatie tomasetto stag 200,a mers fara probleme 5000 km,dar dupa ce am alimentat la rompetrol si am avut cateva rateuri pe gaz, mi s-a parins check-ul......

Daca problemele apar dupa o alimentare, si sunt probleme de calitate a gazului, sau de presiune, etc., trebuie incercat intai sa se elimine aceasta problema (adica terminarea gazului), apoi verificat daca face la fel cu alt gaz, alimentat in alta parte. Si pe benzina se intampla sa apara probleme din cauza calitatii combustibilului, dar asta nu inseamna ca sarim sa-i resetam calculatorul, sa-i reglam injectoarele, sau mai stiu eu ce sa-i facem. Stergerea erorii, nu inseamna ca am eliminat cauza pentru care a aparut.  De preferat ar fi sa-i verifici si aprinderea.  Mai vorbim!

515

Re: probleme la instalatia de gpl

Nu v-am mai batut de mult la cap,dar poate va faceti timp pentru documentatia aia despre turbo si gpl daca se poate
iulicuta2000@yahoo.com este adresa de mail,va multumesc smile

516

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut sunt nou pe forum , am si eu o mare problema cu o nubira 2 gpl , imi da rateuri in filtru si moare motoru, instalatia este brc si a fost montata in 2006, de a tunci nu am avut probleme cu ea dara de o luna imi da rateuri , sau cand sunt  in treapta mare de viteza incepe sa imi dea in nas si sa dea rateuri , mentionez ca am schimbat fisele si bujile dar tot imi face , acum ceva vreme cam 2 ani cam aceasi problema dar facea si pe benzina acum face doar pe gaz , atunci am schimbat bujile fisele si bobina de inductie, va rog frumos ajutatima ca sunt disperat nus ce sa mai fac azi mi sa oprit chiar in intersectie si nu mai vroia sa porneasca

517

Re: probleme la instalatia de gpl

salut aziiam fost la un servis gpl si mi-au zis ca este plamanu dus si ca mai bn schimbi toata instalatia ,si ca din cauza ai da rateuri , am schimbat instalatia la ei si am bagat una secventiala tomaseto , cand am plecat a mers bn cam pe la 25 30 km tot imi da in nas si mai nou de 2 ori mi s-a oprit motoru dar fara sa dea rateuri fara data in nas , si am mai obervat  ca la toba da pufaituri iar relantiu joaca , ce naiba sa mai faca ca ma inebunit ?

518

Re: probleme la instalatia de gpl

gabriel wrote:

..., am si eu o mare problema cu o nubira 2 gpl , imi da rateuri in filtru si moare motoru, instalatia este brc ......

Imi pare rau ca te-ai grabit sa schimbi instalatia, pentru ca la tine, de fapt, e o problema a masinii. Oricum, cu secventiala ar trebui sa mearga mult mai bine, ori tu spui ca problemele persista. Trebuie verificata sonda lambda, senzorul IAC al masinii, si vezi daca nu cumva, in urma rateurilor pe care le-a dat, nu ti-a aruncat capacul la filtrul de aer. Daca ai vreo clema sarita acolo, sau trage aer fals pe undeva, tot o sa-ti dea rateuri. Daca ai schimbat bujiile, verifica daca cei de la magazin ti-au dat modelul recomandat de fabrica, poate ti-au dat alt model, care se potriveste, dar care nu e potrivit pentru gpl. Rateurile pe evacuare (care se aud la toba), sunt date de un amestec bogat, o supapa de evacuare arsa, sau avans mic. Sa speram ca e vorba doar de reglajul amestecului.

519

Re: probleme la instalatia de gpl

pai maine ma duc iar la ei ca sa imi dea bani si sa imi puna instalatia veche , da merge mai bine cu scventiala cand am venit am schimbat si filtru de aer ca la prajit dar tot are cand sta la relanti da pufaituri si joaca relantiu dar nu a mai dat rateuri

520

Re: probleme la instalatia de gpl

Acum...daca tot ai montat-o, nu o mai da jos, ca e pacat, oricum e mai buna decat cealalta, care era clasica. Problema e sa verifici masina cu atentie pe benzina. Acolo se pare ca ai probleme, verifica ce ti-am spus mai sus.

521

Re: probleme la instalatia de gpl

da va cred ca este mai buna dar am mai schimbat 2 instalati asa ca sa imi ia banu ei zice da domne aia e , e bulita instalatia nu mai obositi ca obsiti degeaba , dar de ce nu da si pe benzina ?

522

Re: probleme la instalatia de gpl

acum 2 ani am schimbat bobina de inductie bujile si fisele si mergea bn ca la cateva zile am schimbat si jumate de instalatie  gpl ca imi apare martoul "check si nici atunci nu ia dat de cap am schimbat si calculatoru masini si tot apare , si am lasto balta pentru ca toti dadeau din umeri si am mers cu el asa acum vad ca nu se mai aprinde dar are alte probleme rateuri , dat in nas , relantiu instabil motoru joaca

523

Re: probleme la instalatia de gpl

salutare tuturor,

am si eu o problema cu o instalatie tomasetto stag 300 montata pe un logan 1.6 euro 4. Problema este urmatoarea... cand afara temperatura este crescuta si masina trece pe gaz se opreste instantaneu daca nu incerc sa o accelerez, dar de cele mai multe ori se opreste si daca o accelerez, dupa oprire porneste fff greu, trebuie sa tin acceleratia apasata ca sa porneasca, si dupa pornire trece pe gaz dar da sa se opreasca apoi creste turatia iar da sa se opreasca pana temperatura ajunge cred ca la 90 grade ca apoi isi revine. Totul a inceput dupa revizia de 15000 din cauza incompetentei sad pentru ca un mecanic de la respectivul service mi-a scimbat filtrul de pe reductor, a vazut ca electrovana de pe butelie si cred ca si cea de pe plaman nu inchide bine dar nu a zis nimic, a oprit gazul de la butelie bine merci si a putut sa schimbe filtrul fara sa mai vina gaz, apoi am fost trimis la colegul sau sa o bage pe calculator si cand am pornit facea ca toate alea, mergea prost dadea sa se opreasca sad, colegul sau a crezut ca este membrana de la reductor dusa si mi-a umblat si la reductor. Am fost de 10 ori la ei si nu mi-au gasit buba. Aveti idee ce sa fie? este reductorul dus? Instalatia este in garantie dar sper sa nu traga baietii de timp ca sa iasa din garantie. Va multumesc frumos!

524

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
DaNoNy wrote:

buna ziua.am si eu instalata pe opel o instalatie cu reductor-vaporizator marini/88 automatic,injectie euro 2, ......

Cred ca ati primit raspunsul la telefon, nu-i asa?

da,am vorbit la telefon,am fost la baieti,au spus ca era manometrul de pe butelie montat gresit si d-aia indica mereu ca am sub 10 litri.problema insa a ramas.becul sta aprins si daca am peste 10 litri.este manometrul stricat.sau cum ati spus si dvs,poate fi plutitorul blocat.am spus baietilor ca am vb cu dvs la tel si ca este posibil sa fie si asta cu plutitor o cauza,dar ei mi-au zis ca nu .in fine.in certificat de garantie mi-a scris "remontat corect manometru" (care este de fapt defect) ,sau ceva de genul.problema a 2 a cu indicator de gaz pe comutator.....mi-au zis ca trebuie schimbat si comutatorul dar si ceva de pe butelie ca sa fie compatibile.nu ma pricep.pana la urma,am ramas cu problema nerezolvata.chiar daca instalatia este in garantie,nu sunt un om care sa deranjeze mereu pt lucruri "asa marunte" cum le numesc meseriasii.....ma asteptam sa faca un schimb de manometru(macar de proba) si apoi se lua o decizie.ei mi-au pus ceasul de pe butelie in alta pozitie si gata.....becul sta tot aprins si manometrul tot nu indica.eu am o zi libera vineri.....daca mai are vreun rost sa trec la service.o zi buna si linistita

525

Re: probleme la instalatia de gpl

azi am fost iar la ei a bagatot pe calculator si cica a marit presiunea la gaz si duzele dar tot dadea in nas , am fost si am curatat admisia cu senzorul IAC  totu bn si frumos dar cand am ajuns acasa tot dadea pufaituri la toba  si juca motoru , oare sa fie senzorul de temperatura ? pentru ca acolo mergea bn si nu face asa , am bagato si pe tester si a indicat ca e sonda  lambda