Topic: instalatie noua milano pe fiat stilo
Salutare tuturor,
scriu si eu pe acest forum cu speranta ca ma lamureste si pe mine cineva in tainele gpl-ului.
Se pare ca cei care mi-au montat instalatia nu dau prea multe explicatii... se pare ca asa e in vestul tarii.
Am rezervor toroidal de 52 litri, atunci teoretic ar trebui sa imi intre 42 litri (80%), dar pana acum am facut 3 plinuri si de fiecare data mi-au intrat 50 litri, cu toate ca multivalva a carait si a oprit alimentarea.
Prima mea intrebare este, se poate regla multivalva sa inchida plutitorul mai repede, sau ceva pe la multivalva s-a blocat si de fapt caraie pompa de alimentare, oprind alimentarea?
A doua, tot am auzit ca trebuie sa alimentezi cu presiune cat mai mica, desi in Arad sub 9 bari nu baga nimeni. La crimbo erau intre 11 si 12. I-am intrebat ca asta e presiunea normala, baietii raspunzand ca nu are voie sa scada sub 10 . Am gasit 2 pompe care baga la 9 bari, una no name care nu prea imi inspira incredere, iar alta surpriza, tot crimbo. Spre deosebire de prima crimbo aici aveau 9 bari, tipul de la pompa zicea ca pana la 10 bari se poate alimenta. Care e faza, de ce trebuie sa alimentezi incet? Tot citesc ca daca e presiunea mare tu fura la pompa ca iti baga aer. Cum? Pompa aia nu face presiune pentru a lichefia gazul, si iti baga in rezervor doar gaz lichid? Sau ??
Si... cum se face upload, ca nu am gasit.
Partea buna e ca m-am conectat cu interfata la obd-ul masinii si timpii de injectie sunt la fel. intre 3 ms si 16 cu pedala la fund. Presiunea in reductor e setata la 1.15 bari (am vazut dupa ce au facut calibrarea) si gazul intra in functiune cand am antigelul la 40 grade, si turez la 1200 rpm.
Era sa uit... trebuie alte bujii la gaz, sau nu?