1 (edited by bogdan205 2011-09-01 09:14:32)

Topic: Motorul se opreste cand este pe liber

Buna ziua,

Tocmai am montat o instalatie de gaz marini pe un audi C4/100 2.0 (74kw) injectie monopunct, sonda lambda, catalizator.
Problema este ca daca las motorul pe liber ii scade turatie pe undeva pe la 300-400 ture apoi revine la normal, binenteles exista momente in care nu mai revine si se opreste.
Cei care au instalat au avut probleme mari in a o face sa functioneze "normal".Initial au schimbat mixerul din carburator cu unul intre filtru si carburator, apoi au schimbat plamanul care initial era un tomasseto cu unul marini fara niciun efect + multe reglaje la debit si aer.
Ultima solutie a fost sa blocheze clapeta care trage aer din exteriorul masinii lasad-o doar cea care trage aer cald de pe galerie.(efectul fiind ca nu se mai oprea de tot ci doar sporadic)
Din ce am inteles eu de la ei este ca instalatia este una clasica si nu cum am crezut eu ca ar trebui sa difere pentru una cu injectie monopunct pentru care am platit.
Mentionez ca masina merge foarte bine pe benzina, porneste la sfert nu intrerupe nu scade relantiul iar la noxe foarte bine.

Intrebarea mea este urmatoare:

Exista vreo rezolvare  in reglajul instalatiei, diferita cu ceva instalatia monopunct de cea clasica?

Vreau sa am un argument in conditiile in care vreau sa renunt la ea pe motive de nefunctionare normala.

Multumesc !

2

Re: Motorul se opreste cand este pe liber

Instalatia monopunct este o instalatie clasica. La acest tip de motoare, trebuie montat mixerul pentru monopunct chiar in admisie, deasupra injectorului, un mixer special cu debitmetru, un salvadebitmetru pentru evitarea rateurilor, si un reglaj facut cu atentie. Presupunand ca montajul este corect facut, obturarea aerului trebuie facuta cu atentie, si masuratori, nu oricum, si trebuie vazut cat e nevoie si, mai ales, daca e nevoie.