1

Topic: un nou model de instalatie GPL

Va salut . Este defapt o idee inca nepusa in practica,  este defapt acelasi model doar ca renuntam la rampa de injectoare gpl si la alcel calculator al instalatiei (vb acum de o istalatie secventiala).
Ideia este de a duce furtunul de gpl care vine din vaporizator direct la rampa de injectie benzina dand laoparte furtunul de benzina astupand cumva si returul pt. ca gazul sa nu ajunga in rezervorul de benzina . 
Mai mult de cat sigur va functiona ,  intrebarea este daca va functiona corespunzator si mai ales daca injectoarele de benzina nu vor avea de suferit.
Bine inteles ca nu renutntam la benzina total pt ca mai ales pe timp de iarna indicat este sa pornim pe benzina  ,  imbinand cumva si furtunul de benzina  punand pe el o electrovalva  si pe retur la fel inca o electrovalva  pt  a se putea face trecerea pe benz-gpl la fel ca si inainte de la un buton .
Ce parere aveti de asta si ma repet singura mea dilema sunt injectoarele de benzina daca vor rezista la gpl .   .    .

2

Re: un nou model de instalatie GPL

M-ai ametit de tot: dai furtunul de benzina la o parte, ....dar de fapt nu-l dai ...ca-l combini cu cel de gaz.....etc. Injectoarele de benzina nu sunt la fel cu cele de gaz. Pentru patrunderea benzinei in injectoare e nevoie de o pompa, care asigura o anumita presiune si un debit, controlat de calculatorul de benzina, gazul cine-l controleaza? Si pana la urma...de ce ne trebuie o instalatie secventiala? Daca tot dai la o parte calculatorul si rampa de injectoare, poti folosi o instalatie clasica. Si...am uitat sa te intreb: pe ce tip de masina te-ai gandit sa incerci chestia asta?

3

Re: un nou model de instalatie GPL

pe un cielo  . . . debit avem de la gaz  ca doar e sub presiune si intradevar se poate face cu o instalatie clasica .  Idea e ca amestecul este facut de calc. masinii si nu mai treb sa facem tot felul de calibrari .

4

Re: un nou model de instalatie GPL

a nu se inelege ca sunt contra instalatiilor secventiale, am asa ceva si sunt multumit  doar ca am si eu vechia problema   si anume la trecerea de pe gaz pe benzina merge mai prost pe benzina nu rau de nici bine si stiti foarte bine dece, cei care va pricepeti .

5

Re: un nou model de instalatie GPL

a . . . si cum zicei mai sus cu debitul  da ai dreptate ca nu poate fi controlat de calc.   aici poate fi o problema sau poate nu  pt ca nici la instalatia secventiala nu este controlat .

6

Re: un nou model de instalatie GPL

Acum....ca sa te linistesc.....sa sti ca s-a incercat  treaba asta, si ca o concluzie: merge....dar nu functioneaza. Adica, pe loc, la relanti, merge motorul, cat de cat, dar in sarcina, functioneaza aiurea. Cielo pe care vrei sa incerci, banuiesc ca e cel fara catalizator, cel noneuro. Ce calculator are ala? Sti? Pe de alta parte, tu zici ca presiunea in injectoare este data de presiunea gazului!? Pai...in primul rand, tu sti ce presiune e necesara in injectoare, ca sa functioneze corect? Si cand scade presiunea in butelie, cine iti mai asigura presiunea necesara? Dupa care, trebuie sa sti ca injectoarele de benzina, daca gazul nu intra vaporizat foarte bine, adica incalzit, si intra lichefiat, ingheata duzele si le decalibreaza. Cum stai cu teoria in mecanica?

7

Re: un nou model de instalatie GPL

da e clar nu va functiona cum trebuie, mersi oricum pentru raspunsuri