Re: ce instalatie de gaz imi recomandati
Eu iti recomand sa montezi o instalatie secventiala. De oricare, dar sa fie secventiala. Pentru ca una clasica nu da rezultate bune la acest tip de motor.
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Diverse → ce instalatie de gaz imi recomandati
Eu iti recomand sa montezi o instalatie secventiala. De oricare, dar sa fie secventiala. Pentru ca una clasica nu da rezultate bune la acest tip de motor.
Salut,
Vreau sa-mi achizitionez un autoturism Toyota RAV4 sau Honda CR-V din anii 2001-2004 si ar fi o varianta cu motor pe benzina si sa instalez GPL. Pe aceste tipuri de masini se poate monta instalatie GPL fara sa afecteze spatiul portbagajului, avand in vedere ca roata de rezerva se gaseste pe usa spate? Si cat ar costa. Ambele auto au motoare de 2000 cc, in jur de 150CP, 4 cilindri, Euro 3.
Va multumesc.
PENTRU TOTI CEI CARE VOR SA MONTEZE GPL PE MASINI VREAU SA DAU UN SFAT CA DE LA UN CUNOSCATOR CARE A AVUT UN AUTO PE GAZ CU INSTALATIE SECVENTIALA SI A TRECUT LA DIESEL.NU SE MERITA.
PRET INSTALATIE 2400 LEI+REVIZI O GRAMADA+OMOLOGAT+PROBLEMELE CARE O SA APARA(CITITI PE FORUM DACA NU CREDETI CA O SA AVETI PROBLEME).EU AM AVUT O MASINA PE CARE AM DAT 2200 EURO IN 2008 SI AM MAI BAGAT 600 INSTALATIE+OMOLOGATUL SI MAI BINE SCHIMBAM MASINA DE ATUNCI.PE GAZ BAGAM 240 EURO IN 2000 KM IN AFARA SI ACUM PE DIESEL MA COSTA SUB 200.SPER CA AM FOST DE FOLOS.
Apreciem faptul ca, in loc sa te distrezi de ziua ta, ai venit sa stai la discutii cu noi. Cu toate ca nu agreezi deloc gpl-ul, in loc sa bei un spritz cu prietenii, tu stai pe forumuri de gpl, tocmai acum cand ti-ai luat un diesel. Cred ca ai auzit ca vor astia sa scumpeasca motorina mai mult decat benzina si......incepi sa regreti alegerea facuta! Nu mai fi suparat, iti dau o veste buna: anul asta aducem gpl si pentru motorina.
P.S. La multi ani !
MERSI.EU NU REGRET PENTRU CA SE MAI GASESTE MOTORINA SI LA 4LEI SI ORICUM NU ASI PUNE GPL PE DIESEL PENTRU CA AM AVUT PE BENZINA SI STIU CUM E.
MERSI.EU NU REGRET PENTRU CA SE MAI GASESTE MOTORINA SI LA 4LEI SI ORICUM NU ASI PUNE GPL PE DIESEL PENTRU CA AM AVUT PE BENZINA SI STIU CUM E.
Nu stiu de ai avut tu.Nu neg ca dieselul este mai usor de folosit decat o masina cu GPL.Dar ce te faci?Au acizat la 1 ianuarie 2012 motorina dar la 1 iulie s-au 1 ianuarie 2013 o sa o acizeze iar ca inca nu sa ajuns la nivelul maxim de accize convenit cu CE,.Asa ca o sa fie mult mai scumpa motorina fata de cat este acum.pe deasupra Comisia europeana a pus gand rau masinilor diesel si vor sa mareasca substantial acizele la motorina.Si astia cand au ceva in cap o fac,Vezi bine ce au patit becurile incandescente in europa.Motorina nu mai are viitor sigur in Europa,Cat o sa mai gasesti cu 4 lei la tiristi?Crezi ca mult timp?Se gandea cineva acum 4-5 ani la noi la Pitesti ca nu o sa mai gasim benzina ieftina ,a o sa se inchida petrochimia?La tiristi daca o sa gasesti o sa gaseti cam la un pret cat al benzinei,intrucat nu o sa se mai poata sustrage asa cum eset acum.si o sa iti convina sa faci de 50 lei tot atatia km cat face un benzinar?sa stai si cu tacanitul ala de motor in cap?Nu sunt fan GPL,din contra imi palc diselurile cu tot zgomotul lor dar date fiind conditie actuale prefer GPL.vezi ca este un test pe youtube doua masini la fel parca hunday cu motoare capacitate identica adica unul diesel altul GPL merg pe acelas traseu una in spatele celeilalte si alimenteaza amandoua concomitent ,vezi care a fost mai rentabil,.eu acum fac 100 km in oras cu gaz de 30 lei.tu cati km faci in oras cu motorina de 30 lei?
Si pana la urma nu ne-a spus si ce tip de masina si-a luat. Pentru ca nu trebuie sa uitam ca la diesel sunt toate mai scumpe: revizii, piese, impozit, etc. El nu adauga faptul ca tot ce enumereaza: "PRET INSTALATIE 2400 LEI+REVIZI O GRAMADA+OMOLOGAT...", se recupereaza din diferenta gaz/benzina, pe cand diesel-ul doar mananca. Si ai avut dreptate Mediaset, cu motorina luata "mai ieftin" : am avut masini la reparat din cauza motorinii "mai ieftine"(pompa diesel terminata, injectoare, supape, chiulasa, etc.).
Buna seara! Ce instalatie recomandati pentru o masina Honda Accord CL7, din 2005, motor de 1998 cmc, 155 CP, cu transmisie automata? As dori varianta cea mai buna, cu rezervor toroidal si as fi interesat ca pe langa costuri sa-mi spuneti care este durata pentru manopera. Multumesc anticipat
Buna seara Am un chevrolet Lacceti 1.6 din 2008 si doresc sa-i pun gpl . cemarca imi recomandati? Multumesc
Buna seara! Ce instalatie recomandati pentru o masina Honda Accord CL7, din 2005, motor de 1998 cmc, 155 CP, cu transmisie automata? As dori varianta cea mai buna, cu rezervor toroidal si as fi interesat ca pe langa costuri sa-mi spuneti care este durata pentru manopera. Multumesc anticipat
Pe Honda, am montat mai multe tipuri de instalatii, dar cele mai bune rezultate le-a dat BRC-ul. Pretul, cu toroidal, este 3100,00lei, iar montajul dureaza in jur de 3 ore. Programarea se face cu 2 zile inainte.
Buna seara Am un chevrolet Lacceti 1.6 din 2008 si doresc sa-i pun gpl . cemarca imi recomandati? Multumesc
Pe acest tip de motor se adapteaza orice instalatie secventiala, depinde cat vreti sa investiti: RSI = 2100,00lei, Tomasetto STAG 200 = 2400,00lei, BRC= 2800,00lei. Preturile sunt pentru instalatii echipate cu rez. cilindrice.
am un ford mondeo mk2 din 1998 motor 1.8 benzina si m-ar interesa dak stie cineva ce tip de injectie are masina asta si cam ce instalatie ce GPL imi recomandati va multumesc
..... m-ar interesa dak stie cineva ce tip de injectie are masina asta si cam ce instalatie ce GPL imi recomandati va multumesc
Daca-mi spui ce tip de motor este trecut in cartea de identitate, iti spun imediat!
Buna seara! Am un Opel Astra 1,6 l Euro 4 din 2001, 8 valve, tip motor Z16SE si as dori sa-i pun GPL. M-ar interesa ce instalatie secventiala imi recomandati dintre BRC si Tomasetto , fiind interesat de doua aspecte: fiabilitate si consum. As fi recunoscator daca ati preciza pe langa firma si modelul care s-ar potrivi cel mai bine la performantele masinii. Conduc normal fiind navetist, nu merg chiar
sportiv, am un consum mediu de 6.6 l/100km, aproximativ 30% in oras restul afara. Va multumesc anticipat!
... Am un Opel Astra 1,6 l Euro 4 din 2001, 8 valve, tip motor Z16SE si as dori sa-i pun GPL. M-ar interesa ce instalatie secventiala imi recomandati dintre BRC si Tomasetto , fiind interesat de doua aspecte: fiabilitate si consum....
Amandoua merg foarte bine pe masina ta. Iti recomand Tomasetto STAG 200 ca pret, si BRC ca fiabilitate.
Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Am uitat sa precizez anumite chestii (off topic). Motorul mananca ulei (1 lt./1000 km) iar pe 2 pistoane am compresie 8 fata de celelalte 11-12 in mare parte. Pe testere nu imi da nici un fel de eroare (fac tester la ea cel putin odata pe luna), nu am nici un fel de probleme la pornire,relanti,mers usor sau mers sportiv. Motorul functioneaza foarte bine tinand cont de consumul de ulei si compresia pe cele 2 pistoane. Acum vine alta intrebare. Este o idee buna sa ii pun GPL (din punct de vedere mecanic, omologare RAR sau alte cauze) sau nu ? Multumesc !
Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Intre timp am cerut o oferta de la o societate din bucuresti si mi-au recomandat tomasetto stag 300 cu rezervor toroidal de 52 litri. Ce parere aveti ? Din cate vad dumneavoastra recomandati mai mult BRC, care ar fi diferentele intre cea recomandata (tomasetto stag 300) si una BRC adecvata tipului de masina. Multumesc !
Alex wrote:Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Intre timp am cerut o oferta de la o societate din bucuresti si mi-au recomandat tomasetto stag 300 cu rezervor toroidal de 52 litri. Ce parere aveti ? Din cate vad dumneavoastra recomandati mai mult BRC, care ar fi diferentele intre cea recomandata (tomasetto stag 300) si una BRC adecvata tipului de masina. Multumesc !
Un pic de ajutor va rog ?!?
Alex wrote:Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Intre timp am cerut o oferta de la o societate din bucuresti si mi-au recomandat tomasetto stag 300 cu rezervor toroidal de 52 litri. Ce parere aveti ? Din cate vad dumneavoastra recomandati mai mult BRC, care ar fi diferentele intre cea recomandata (tomasetto stag 300) si una BRC adecvata tipului de masina. Multumesc !
Scuza-ma ca am intarziat raspunsul. Avand in vedere ca BMW-ul este o masina cu o motorizare mai pretentioasa, cu un calculator mai dificil, in sensul ca e foarte atent si cu un raspuns prompt la tot ce se intampla in functionare, noi recomandam BRC-ul pentru ca se adapteaza mai bine si raspunde mai prompt la toate modificarile in harta de functionare optima a motorului. Are un soft mult mai evoluat, cu un timp de reactie aproape instant, si care permite setari mai personalizate pentru fiecare tip de motor. Mai ales, daca zici ca mai sunt unele mici probleme. Si faptul ca noi avem o oferta buna la BRC in aceasta perioada. E mai ieftina decat Tomasetto STAG 300.
Alex wrote:Alex wrote:Buna seara, ce instalatie imi recomandati pentru un BMW E39 523i Steptronic an 1997, motor 2500cmc 125kw, 6 pistoane in linie. Optez pentru rezervor toroidal. Multumesc !
Intre timp am cerut o oferta de la o societate din bucuresti si mi-au recomandat tomasetto stag 300 cu rezervor toroidal de 52 litri. Ce parere aveti ? Din cate vad dumneavoastra recomandati mai mult BRC, care ar fi diferentele intre cea recomandata (tomasetto stag 300) si una BRC adecvata tipului de masina. Multumesc !
Scuza-ma ca am intarziat raspunsul. Avand in vedere ca BMW-ul este o masina cu o motorizare mai pretentioasa, cu un calculator mai dificil, in sensul ca e foarte atent si cu un raspuns prompt la tot ce se intampla in functionare, noi recomandam BRC-ul pentru ca se adapteaza mai bine si raspunde mai prompt la toate modificarile in harta de functionare optima a motorului. Are un soft mult mai evoluat, cu un timp de reactie aproape instant, si care permite setari mai personalizate pentru fiecare tip de motor. Mai ales, daca zici ca mai sunt unele mici probleme. Si faptul ca noi avem o oferta buna la BRC in aceasta perioada. E mai ieftina decat Tomasetto STAG 300.
Multumesc de sfat, intre timp am cumparat o instalatie Tomasetto stag 300, miercuri sunt programat la montaj, sper ca nu am facut o prostie (de 4300 roni). As dori sa va dati un pic cu parerea referitor la starea motorului meu (consumul maricel de ulei si compresia relativ mica pe 2 cilindri). Dauneaza functionarii corecte a instalatie de GPL ? Pot aparea probleme in regimul de lucru al instalariei ? Are neajunsuri instalatia pentru modelul meu de auto ? Multumesc !
..... Pot aparea probleme in regimul de lucru al instalariei ? Are neajunsuri instalatia pentru modelul meu de auto....
Avand in vedere faptul ca ECU-ul instalatiei este in legatura cu cel al masinii, toate erorile si problemele de functionare inregistrate de calculatorul masinii sunt transmise si celui de la instalatie, prin urmare, dereglarile de functionare pot fi transmise si pe gpl, cu diferenta ca pe gpl se vor accentua.
Diferenta intre Tomasetto si BRC, ca adaptare pe motoarele masinilor montate, noi am constatat-o in practica doar pe anumite masini (din care fac parte BMW-ul, unele RENAULT -uri, AUDI, ALFA ROMEO, etc.) . Poate tu ai noroc si la tine merge. Dar noi nu vrem sa mai riscam (ca poate asta merge), de aceea recomandam din start pe aceste tipuri de masini BRC-ul, sau, si mai bine (dar si foarte scumpa si nu si-o permite oricine) PRINS-ul.
Buna ziua,
Sunt interesat de montarea unei instalatii GPL cu rezervor cilindric pe un Suzuki Samurai
- motor G13A - 1.3 carburatie
- 47kw - 64cp
- 4 cilindrii
- non euro
- an 1992
Problema este ca spatiul dintre spatele scaunelor spate si usa de la portbagaj, dupa cum cred ca stiti, este foarte mic. Ma gandesc ca totusi rezervorul de 36L ar incapea. Din cate stiu are diametru ~250mm... o sa masor si eu exact ce spatiu am acolo, caci nu vreau sa renunt la scaunele spate.
Orice sfat, parere si oferta de pret este binevenita.
Multumesc,
O zi buna!
Salut am un citroen xsara din 2002 euro 3 , 1.6 16v 115 cp ,as dori sa mi recomdatzi o instalatie .Va multzumesc mult.
GPL Forum - Nordservice → Diverse → ce instalatie de gaz imi recomandati
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.