1 (edited by nubira_1 2012-02-21 01:28:27)

Topic: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

Buna ziua. Am un autoturism daewoo nubira 1, an de fabricatie 1998 care este non euro(nu are catalizator sau sonda lambda ci are potentiometru CO) si as dori sa montez la dumneavoastra o instalatie gpl clasica cu emulator pentru injectoare(ca din asta se potriveste pentru masina mea) dar vreau cu vaporizator TOMASETTO AT07 neaparat. Instalatia as prefera sa fie un BRC sau LANDI RENZO, de preferat BRC cu rezervor cilindric si comutator cu 3 pozitii(benzina, benzina+gpl, gpl). Si as dori sa aflu de cati litri este rezervorul standard cu care vine instalatia(50 lt cumva?). As dori sa.m spuneti un pret pentru instalatie si mai multe pareri despre aceasta. Multumesc

2

Re: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

Vaporizatoarele (sau reductoarele) dau numele instalatiei. Nu stiu unde ai vazut tu instalatie BRC cu reductor Tomasetto!? Poate cei care monteaza din resturi si le completeaza cu ce au la indemana. La instalatiile BRC, pe reductorul-vaporizator scrie BRC. Pe de alta parte, noi cunoastem foarte bine motorul de Nubira, si nu mai montam de mult instalatii clasice pe ele, pentru ca stim ce bataie de cap este dupa aceea. Asa ca, daca vrei neaparat sa montezi instalatie clasica ( de care o fi ea) pe masina, asta e treaba ta, dar, din pacate, noi nu te putem ajuta. Numai bine!

3 (edited by nubira_1 2012-02-24 22:52:49)

Re: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

NordService wrote:

Vaporizatoarele (sau reductoarele) dau numele instalatiei. .....



Ok. Atunci as dori sa stiu pretul la Tomasetto si Brc. La mine merge instalatie clasica pentru injectie multipunct fara sonda lambda si fara catalizator deoarece este NUBIRA 1 NON-EURO si nu are nici sonda si nici catalizator ci un potentiometru CO care regleaza timpul de injectie la fel cum au acele cielo koreene non-euro. Cum naiba sa montez instalatie secventiala pentru euro 2 sau 3 cand eu am motor non-euro(fara sonda sau catalizator). Nu vorbesc aiurea si nici prostii pe aici, cautati pe net si o sa vedeti ca exista si nubira  non-euro. Cred ca asta e instalatia care se potriveste pe masina mea „ injectie multipunct fara catalizator cu rezervor cilindric ....pret - 1370 .....montaj - inclus..... exemplu: toate masinile cu motoare multipunct noneuro” asa cum scrie pe site.

Apropo cunosc persoane cu nubira 2 care au pe masina instalatie tomasetto achille At-07si BRC nu secventiale si masina nu are nici cea mai mica problema pe gaz de cand a montat instlatia, deasemenea cunosc si o persoana cu leganza care are instalatie de carburatie BRC pe ea si la fel nu a avut nici cea mai mica problema pana in momentul de fata. Acum eu nu sunt tampit sa pun instalatie secventiala pe non-euro cine naiba a mai pomenit asa ceva. Mie imi trebuie instalatie de non-euro dar vreau tomasetto at-07 sau brc elegant.

4

Re: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

nubira_1 wrote:

..... Cum naiba sa montez instalatie secventiala pentru euro 2 sau 3 cand eu am motor non-euro(fara sonda sau catalizator). Nu vorbesc aiurea si nici prostii pe aici, cautati pe net si o sa vedeti ca exista si nubira  non-euro. C......

Dar eu nu ti-am spus sa nu montezi!!!!! Monteaza ce vrei...unde vrei....ca e masina ta. Eu am spus ca ..."noi nu te putem ajuta"!

5

Re: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

NordService wrote:

Vaporizatoarele (sau reductoarele) dau numele instalatiei. Nu stiu unde ai vazut tu instalatie BRC cu reductor Tomasetto!? Poate cei care monteaza din resturi si le completeaza cu ce au la indemana. La instalatiile BRC, pe reductorul-vaporizator scrie BRC. Pe de alta parte, noi cunoastem foarte bine motorul de Nubira, si nu mai montam de mult instalatii clasice pe ele, pentru ca stim ce bataie de cap este dupa aceea. Asa ca, daca vrei neaparat sa montezi instalatie clasica ( de care o fi ea) pe masina, asta e treaba ta, dar, din pacate, noi nu te putem ajuta. Numai bine!


Posed de 1 an jumate o instalatie gpl Tomasetto cu electronica STAG100. Vreau sa precizez ca am facut in jurul a 20000 de km cu masina si nu am avut nici cea mai mica problema. Inainte de ea am avut montat tomasetto stag300plus la care am avut binecunoscuta problema : nu tinea relantiul...
Am 2 intrebari :
1. E normal sa aveti batai de cap cu ,,instalatii clasice'' atata timp cat nu veti monta configuratia necesara (emulator de injectoare, motoras pas cu pas, senzor de temperatura pentru trecerea pe gaz). Sunt in dubii cand spuneti ca cunoasteti fff bine motorul de nubira....
2. De ce nu spuneti potentialului client variantele compatibile cu masina sa? Omul va putea alege.
O zi buna.

6

Re: Instalatie GPL Nubira 1 non euro

Draga Armin25, ma bucur ca iti exprimi deschis indoielile si nedumeririle, pentru ca pot, cu aceasta ocazie, sa repet inca o data ceea ce spun pe acest forum de aproape 3 ani:
1- instalatia clasica are un reglaj constant, care nu asigura motorului in toate regimurile de turatie si  sarcina necesarul unei funtionari perfecte, ca pe benzina. Galeria de admisie fiind lunga, da intarzieri in raspunsul pe gpl, de aceea apar frecvente rateuri in admisie in cazul celor care mai au mici probleme pe aprindere (bujii necorespunzatoare, fise, etc). Sunt si masini (ma refer strict la Nubira) care au mers, si inca merg, cu instalatii clasice. Dar numarul lor, ca procent, este foarte mic. Si nu merita  sa ma cert cu 5 clienti nemultumiti, pentru 1, care lui ii place cum merge, chiar daca nu are demaraj, putere, si consuma mai mult decat ar trebui.
2- daca tu ai renuntat la Tomasetto STAG 300, pentru o clasica.....imi pare rau ca o spun, dar, ......cine ti-a montat-o, ori a gresit ceva, ori nu a stiut s-o seteze cum trebuie.
si 3- eu i-am spus clientului cu ce pot sa-l rezolv eu, nu i-am interzis sa se intereseze in alta parte.
O zi buna si tie!