expun si eu o problema similara.
acum doua luni am facut revizia de 15000 km a instalatiei (a doua dupa cea de 1000 km). au fost schimbate filtrele pt. gaz (stare lichida si gazoasa) si a fost facut un reglaj computerizat. fata de reglajul initial facut la montarea instalatiei au fost facute mici modificari fiindca montatorul reprezentant al LR a primit un nou soft de la producator (o ultima versiune a plus max - parca asa se cheama).
in aceste doua luni am parcurs ~3500 km in care, de vreo 6 ori la distante mari, in accelerare puternica (dar nu la fiecare accelerare de acest fel), motor cald, s-a trecut de la functionarea cu gpl la cea cu benzina. trecerea a fost insotita de semnale acustice din partea comutatorului cum ca ar fi o eroare (dupa cum descrie manualul de utilizare). masina nu a trecut pe gaz decat dupa ce am oprit motorul si l-am repornit.
am vorbit cu montatorul telefonic si mi-a spus ca atunci cand voi ajunge la el (eu sunt aradean si el e devean) facem un test sa vedem care e eroarea raportata. nu am facut alte aprecieri. mi s-a spus ca pot merge in continuare cu masina folosind gpl.
totusi speculez banuind ca presiunea gazului nu a fost suficienta in cazurile date, ori din cauza calitatii gpl-ului de iarna, ori din cauza noilor filtre (desi sunt originale), ori din cauza noului soft.
va intreb pe dvs. daca banuielile mele sunt sustinute.
instalatia gpl: landi renzo omegas plus, ~19000 km parcursi, senzor presiune si temperatura gpl pe rampa de injectoare, in garantie.
masina - ford focus 2001, 1,6l 16v, 100 cp - e forte bine intretinuta (revizii dese si complete, consumabile de calitate), functionarea sa atat pe benzina cat si pe gpl e impecabila cu exceptia celor mentionate.
multumesc.
ford focus turnier ghia 1,6 16v zetec se 2001 - GPL Landi Renzo Omegas Plus