1 (edited by WebSpeed 2010-05-12 22:02:33)

Topic: Gpl Milano

Salutare. Tocmai ce mi-am montat la serviceul din bariera o instalatie gpl Milano - injectie monopunct cu rezervor toroidal pe un Opel Corsa de 60 cp din 97. In general merge bine, singura prb care ma deranjeaza ar fi aceea ca pe gpl fata de benzina se simte o usoara trepidatie a motorului si deci o crestere a zgomotului sesizat in interiorul masinii. In acelasi timp, la "ascultarea" motorului, se aud la intervale scurte de timp mici descarcari electrice - doar pe gpl( pe benzina merge frumos, rotund, silentios). Nu stiu daca este corect sa functioneze asa sau poate sunt pretentios eu. In speranta ca ma puteti ajuta astept un raspuns de la dvs.

2

Re: Gpl Milano

WebSpeed wrote:

Salutare. Tocmai ce mi-am montat la serviceul din bariera o instalatie gpl Milano - ....

     Normal, instalatia ar trebui putin "rodata", de aceea prima revizie este la 1000km, pentru a mai putea fi setata o data dupa acesti km (sau mai devreme daca te deranjaza). Cu descarcarile pe care le sesisezi ar trebui sa mai vedem odata de unde apar. Mai treci cand ai timp (chiar si maine), sa verificam ce se intampla.

3

Re: Gpl Milano

la fel am si eu montata pe logan instalatie milano da merge perfect am 11000 de km cu ea , altii zic ca instalatia este turceasca si nu este asa de buna ,este adevarat? si inca ceva ,dimineata la rece cand au fost -10 grade trece mai greu pe gaz adica dupa ce se incalzeste  putin motorul ,nu se poate seta sa treaca mai repede pe gaz? adica dupa cateva secunde?

4

Re: Gpl Milano

Daca merge bine este si pentru faptul ca ai masina bine pusa la punct. Vezi ca la Milano se face revizia la 10000, sa nu uiti, pentru ca este foarte important sa o intretii, ca sa mearga bine in continuare. Este adevarat ca este turceasca, dar asta nu inseamna ca neaparat este proasta. Avem masini pe taxi  montate cu Milano, care au facut sute de mii de km si tot merg. Mai ales ca, este stiut ca taximetristii nu prea se omoara sa dea banii la revizii, vin cu ele cand "nu mai merg deloc". Setarea se poate face sa treaca mai repede, dar nu te-as sfatui, pentru ca v-a merge prost pe gaz pana se incalzeste motorul, v-a consuma mai mult, pentru ca arunca pe teava de esapament gazul nears, plus ca apare o uzura prematura a motorului pentru ca nu merge in regim de temperatura optim. Imagineaza-ti ce inseamna pentru el (pentru motor), sa pornesti cu uleiul rece, cu alta vascozitate, antigelul rece, sa-i mai dai si gpl (gaz petrol lichefiat=inghetat). Nu-ti pare rau de el?

5

Re: Gpl Milano

reviziile sunt la zi adica la 1000 km la 10000 km si le voi face in continuare adica cum scrie in cartea service.multumesc pt. sfaturi.

6

Re: Gpl Milano

Toate cele bune!

7

Re: Gpl Milano

cat ar trebui sa fie consumul la 100km pe gpl la un motor de 1.4

8

Re: Gpl Milano

La instalatiile secventiale, consumul, fata de benzina, creste cu 10-15% (dif. de volum intre gpl si benzina). Asta inseamna ca, raportat la cat consuma benzina, pe gpl creste cu 1-2litri.

9

Re: Gpl Milano

Buna ziua .am si eu o problema.am montat o instalatie gpl milano pe un opel vectra a si parca nu trage cum ar trebui.si daca sta la relanti mi se aprinde sonda lambda.ma puteti ajuta cu un sfat?multumesc

10

Re: Gpl Milano

Pentru a putea sa-mi fac o idee, daca nu vad masina, imi trebuie mai multe date. Motivele ar putea fi multe, si nu stiu care e potrivit. E ca si cand il suni pe doctor si-i spui ca ai un junghi in spate si vrei sa-ti spuna exact ce ai!!!!

11

Re: Gpl Milano

Salut!

Am un Astra G 2004 motor 1.6 cu 8 valve, instalatie secventiala Milano. Este setat sa treaca la 40 grade temperatura antigelului si mai mult de 1800 rpm.
Problema:  in fiecare iarna cand temperatura exterioara scade sub -5 grade imi trece mai tarziu pe gaz decat ar trebui.

Exemplu concret: de dimineata erau - 15 grade in Bucuresti, eram pe Centura, indicatorul apei era la 80 de grade si aveam 2500 rpm si nu a trecut pe gaz. Am oprit pe dreapta 1 minut cu motorul la relanti, am accelerat la 3000 rpm si a trecut, dar a dat sa moara motorul si a stat cateva secunde la 500 rpm, dupa care a urcat la 1000.

Am facut schimbul filtrelor acum 1 luna si la calibrare mi-au spus ca o sa ma lase rampa. De cand a venit iarna si este frig se simte ca functioneaza in 3 pistoane imediat ce trece pe gaz, dupa 1-2 sec pleaca si al 4-lea. Si ECU masinii mi-a stocat eroare

12

Re: Gpl Milano

Alexandru wrote:

...... Si ECU masinii mi-a stocat eroare

Si ce eroare a stocat?

13

Re: Gpl Milano

salut am si eu o instalatie secventiala milano si merge cam nasol knd este cald afara cupleaza gazul imediat
si daca nu o tin turata un pic pe lok pe la 2 3 mii de ture moare se opreste motoru.si imi cam merge si intrerup pe gaz se cam gatuie knd apas aceeleratie.care ar putea fii problema?si la fel butelia toroidala nu imi incdica corect gazul in ea de la ultimul bec verde imi sare direct in benzina si nu stiu ce sai fac ca aia de la service mi-au zis ca nare ce sai faca ca asa fac toate astea toroidale.dar nu cred asa ceva.astept raspuns pe mail.multumesc

14

Re: Gpl Milano

salut am si eu o instalatie secventoinala montata la dumneavoastra. prin februarie am venit acolo pentru regraj ca numi trecea la turatie, dupa multe regrari concluzia nu citeste calculatorul turatia si am lasato asa. vam intrebat atunci de ec motorul nu merge rotund pe gpl iar pe benzina merge perfect, miati zis ca de vina sunt bujiile, am pus buji bosh cu 2 electrozi, am schimbat cam de 10 zile la dumneavoastra cele 2 filtre si masina continua sa tremure pe gpl se vede ca nu merge rotund, trepideaza. instalatia a fost montat in 2009 septembrie. ce ar mai fi de facut ca ma enerveaza rau, imi e teama ca se strica motorul din cauza modului in care functioneaza.

15

Re: Gpl Milano

ph84luk wrote:

salut am si eu o instalatie secventiala milano si merge cam nasol knd este cald afara cupleaza gazul imediat
.....

Poate fi din cauza faptului ca temperatura de trecere este mai mica de 40gr. La Milano poate fi o problema. Pentru ca nu vad masina si nu am nici mai multe date despre instalatie (cand e montata, cati km a rulat, cand au fost facute reviziile ei, etc.), imi dau cu presupusul ca pot fi si pistonasele de la rampa de inj. gpl, cam uzate.

16

Re: Gpl Milano

mihaiescu andrey wrote:

salut am si eu o instalatie secventoinala montata la dumneavoastra. prin februarie am venit acolo pentru regraj ca numi trecea la turatie, dupa multe regrari concluzia nu citeste calculatorul turatia si am lasato asa.....

Pai daca ti s-a spus ca e calculatorul de vina....si tu ai lasat-o asa....cum crezi ca v-a merge? Suna la numarul asta de telefon: 0770261700, si stabileste o intalnire, sa mai verificam o data.

17

Re: Gpl Milano

e posibil ca din cauza calculatorului sa faca asa. vam mai intrebat eu cand am venit la dumneavoastra de ce tremura asa, miati zis ca bujiile, bobinele.... nu stiu ce sa fie de vina.

18

Re: Gpl Milano

si in februarie am fost acolo la regraj (cost 45) apoi in martie schimbat filtre si regraj din nou(100) si am si zis atunci de tremurat ....

19

Re: Gpl Milano

si nici o schimbare