Re: probleme la instalatia de gpl
am anteles ! ce este de facut? o ideee ceva?
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
am anteles ! ce este de facut? o ideee ceva?
Daca ma intrebi pe mine, eu iti recomand sa montezi o instalatie secventiala, sau.....cel putin facut un reglaj pe analizor, cu atentie, nu invartit de suruburi la intamplare.
Salut ! Pt. un reductor MARINI montat pe o dacie carburatie se gasesc membrane de schimb si daca da de unde le pot procura?
Buna ziua ,am un Megane 2 ,2004 cu instalatie GPL Prins, in timp ce merg pe gpl imi consuma si benzina (imi consuma nu numai ca-mi indica,am ramas fara benzina), mentionez ca pana ajung la 2000 rotatii imi merge inecata iar ledurile de la intrerupator se aprind intermitent.Am fost la un service gpl si nu au gasit nicio eroare dar nu au putut regla debitul in relanti (combustibil gras ziceau ei). Sa fie oare emulatorul? Multumesc pt orice informatie.
Buna ziua ,am un Megane 2 ,2004 cu instalatie GPL Prins, in timp ce merg pe gpl imi consuma si benzina (imi consuma nu numai ca-mi indica,am ramas fara benzina), mentionez ca pana ajung la 2000 rotatii imi merge inecata iar ledurile de la intrerupator se aprind intermitent (raman asa tot timpul).Am fost la un service gpl si nu au gasit nicio eroare dar nu au putut regla debitul in relanti (combustibil gras ziceau ei). Sa fie oare emulatorul? Multumesc pt orice informatie.
Ciudat .Tu esti sigur ca iti consuma benzina?.Vezi ca la unele frantuzoaice acul la benzina scade chiar daca mergi pe gpl.dar in realitate ai benzina in rezervor .O sa vezi cand o sa bagi benzina ca acul ala se va duce mai mult decat ai alimentat
Ar putea fi din cauza acestor doua proprietati ale instalatiei, exista la BRC ar putea fi si la PRINS
Strategia "High power" - peste o anumita turatie, dar si peste o anumita sarcina stabilita, instalatia este capabila sa comute pe benzina. Cand trece sub una dintre cele doua valori stabilite, va recomuta automat pe gaz. Ex: RPM 4500 si MAP 850.
Strategia "VSR" - permite injectarea unei cantitati foarte mici de benzina in timp ce motorul functioneaza pe gaz. Conditiile de lucru sunt turatie si sarcina, iar cantitatea de benzina injectata poate fi ajustata optional. Aceasta strategie a fost conceputa pentru protectia scaunelor de la supape, special pentru vehiculele care au aceasta problema.
Nu e vorba de afisajul nivelului de benzina,efectiv am ramas fara benzina clar. Ciudat este ca am fost la un service unde baietii destepti mi-au dat jos un releu de pe pompa de benzina ( ziceau ei ca nu are legatura cu consumul de benzina cand merg pe gpl ci cu afisajul nivelului benzinei) e vorba de AEB simulator Type R cod ,,aeb 391
Nu e vorba de afisajul nivelului de benzina,efectiv am ramas fara benzina clar. Ciudat este ca am fost la un service unde baietii destepti mi-au dat jos un releu de pe pompa de benzina ( ziceau ei ca nu are legatura cu consumul de benzina cand merg pe gpl ci cu afisajul nivelului benzinei) e vorba de AEB simulator Type R cod ,,aeb 391
pune un releu pe pompa de benzina si vezi cum merge ...nu stiu daca trebuie sa bage si benzina si gpl in acelasi timp(nu am auzit de asa ceva ) ...daca nu rezolvi in craiova imi lasi un msg si te trimit la cineva ...unde mi-am rezolvat si eu problema mea la pornire ...trb sa o tin din pedala pana se incalzea...
Ms pt informatie. M-am gindit si eu ca poate un releu care sa inchida benzina la trecerea pe gaz ar fii o solutie. Asa bine mergea ...m-a pus dracu' sa-i fac o revizie si sa-i schimb filtrele,de atunci numai belele. Astia sunt romanii ,daca ceva merge trebuie sa vada de ce merge. Mai bine le schimbam eu si stiam o treaba. Va salut pe toti>
cum am spus acum ceva timp.Revizile dese nu sunt cheia marilor succese.Este doar o chestiune de marketing pe care eu nu o inteleg,pun GPL sa ies mai rentabil ca un diselar s-au la fel ca el ,dar in fond sunt chemat destul de des la tot felul de "revizii "inventate s-au mai putin inventate si intervale scurte ,care daca le calculez costurile ajung cam la tot banii aia de care consumam benzina.Si atunci ?Aici nu este ceva in regula. eu am facut 30.000 fara nicio revizie.instalatia merge ca in prima zii .de ce sa umblu la un lucru care merge?care e logica?Nu ma duc sa repar televizorul daca el merge s-au nu schimb becul in casa daca becul nu s-a ars.S-au cum o fi dupa logica romaneasca ?
Salut
Eu am avut problema cu pornirea pe benzina din cauza reglajului gpl ...am umblat cred 2 luni asa ..pornirea la "rece" era o problema pt mine, fie ca era de dimineata sau dupa 2-3 ore de stat nepornita ,masina nu isi tinea relantiul chiar daca nu pornea pe gpl...au fost 2 luni de groaza ...am schimbat sonda lambda...mi-am cumparat tester ...aparuse beculetul in bord...dupa ceva timp...eram gata sa vand masina, ma saturasem de problemele astea...apoi am vazut ca daca sterg eroarea si las masina sa mearga numai pe benzina fara sa mai treaca pe gpl era tptul ok, pornire fara probleme pe benzina si mers ok..atunci mi-am dat seama ca este de la gpl.. am fost am reglat instalatia 1 data , de 2 ori ... dar tot nimic (in craiova) , aceleasi simptome ,am inceput sa caut pe net si am gasit problema mea. Am vb cu cineva pe net si mi-a zis ca este de la reglajul gpl ...eu i-am spus ca am reglat instalatia de 2-3 ori si tot la fel face ..pana la urma am vb sa ma duc la el (firma montaj gpl) ca imi rezolva problema...si de atunci sunt foarte multumit ...+ preturi mai mici decat in Craiova...am schimbat filtrele, a facut reglajul la masina atat in oras cat si exterior ,masina trage mult mai bine acum pe gpl ...REGLAJUL IN MERS TREBUIE FACUT LA ORICE SERVICE GPL...atunci sa vedeti diferenta intre reglajul pe loc si cel facut in mers...Va salut
cum am spus acum ceva timp.Revizile dese nu sunt cheia marilor succese....
Imi pare rau ca nu ai inteles nimic din raspunsul pe care ti l-am dat la postul 719. Ai sa vezi ca o sa-mi dai dreptate, cand vei incepe sa cumperi componentele pentru BRC-ul tau (parca din asta ai pe masina, nu?). Te rog sa ma crezi ca noi castigam mai bine din schimbarea unei rampe, sau reductor, sau un senzor, decat din niste filtre. Muncim mai mult la o revizie simpla decat la o schimbare de piesa.
.....am schimbat filtrele, .....
Pai asa, mai Circuit, ...ai vazut? Dupa ce ai schimbat filtrele, s-a rezolvat problema! Daca le schimbai de la inceput, nu te mai chinuiai atat.
circuit wrote:.....am schimbat filtrele, .....
Pai asa, mai Circuit, ...ai vazut? Dupa ce ai schimbat filtrele, s-a rezolvat problema! Daca le schimbai de la inceput, nu te mai chinuiai atat.
Salut
Nu a fost de la filtre ... aveau 10mii km ...reglajul a fost de vina ...
Dupa ce se incalzea mergea bine dar aparea check in bord ...reglaj bogat sau sarac nu mai stiu...
Eu sunt de acord cu schimbul de filtre in jurul a 10000 km..sau daca nu suflat cel de stare lichida ....
..sau daca nu suflat cel de stare lichida ....
Toate filtrele se schimba, nu se sufla. Mai ales cele de combustibil, sau ulei.
Cred ca prima revizie o sa o fac la voi.Sincer.imi palce forumul vostru si nu o lua ca o rautate din partea mea la ce am scris .Eu vreau sa risipesc teama asta a oamenilor ca daca isi pun gaz trebuie sa fac reviziii dese (un lucru care la multa lume displace)si mi-ar palce sa fie cati mai multi utilizatori de GPL.Cat costa o rampa pentru BRC?Si pentru necredinciosi.LOGAN MCV de 1,4 numai benzina este cu muuult mai puturos decat 1,6 cu GPL.asta pentru cei care dau cu presupusul ca scade damatic performantele.NU SCADE
circuit wrote:..sau daca nu suflat cel de stare lichida ....
Toate filtrele se schimba, nu se sufla. Mai ales cele de combustibil, sau ulei.
Salut
Ma refeream la cel de Gpl in stare lichida (cel mic)in care se strange "pilitura"daca nu il schimba ...sa il sufle pe la 10 mii..oricum trb schimbat la 15 mii max ..daca tii la instalatie..
Salut! am si eu o problema la instalatia de gaz, acum catva timp am observat ca masina mea consuma foarte mult. ii faceam plinu de gaz (butelie de 38 de litri , opel vectra b 96)si dupa ce faceam 100-200km era goala, m-am dus cu ea la service si mi-au spus cei de acolo ca eram o bomba pe rotii ...iar acum dupa ceva timp mi s-a stricat de tot, cand pornesc pe benzina totul e oke, cand activez butonul de gpl mi se opreste masina instantaneu, ce ar putea avea ?sa fie rampa de injectie?
......Cat costa o rampa pentru BRC?....
Rampa cu totul, nu am schimbat-o pana acum la nimeni, pentru ca e foarte scumpa. Din fericire, se pot schimba separat injectoarele care au probleme.
... am si eu o problema la instalatia de gaz, ....
Hai sa ne dumirim intai despre ce masina vorbim, ce tip de instalatie este si cand i s-a facut ultima data revizia.
triplu_3x wrote:... am si eu o problema la instalatia de gaz, ....
Hai sa ne dumirim intai despre ce masina vorbim, ce tip de instalatie este si cand i s-a facut ultima data revizia.
Este vorba de un Opel Vectra 1.8 , 16 valve , tipul instalatiei Milano, revizia nu stiu cand a fost facuta eu am cumparat masina cu gaz direct pe ea, si o am de 6 luni,
Din ce an este masina? Milano este secventiala, sau clasica?
mediaset wrote:......Cat costa o rampa pentru BRC?....
Rampa cu totul, nu am schimbat-o pana acum la nimeni, pentru ca e foarte scumpa. Din fericire, se pot schimba separat injectoarele care au probleme.
Magazin piese gpl ....daca se crede reclama rog moderatorul sa inchida postul ..http://gaz-magazin.ro/
http://gaz-magazin.ro/
Din ce an este masina? Milano este secventiala, sau clasica?
1996 Milano secventiala
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.