1

Topic: Fir Plaman rupt

Salutare baieti, am si eu o instalatie GPL tartarini pe o corsa c 2001 si azi dimineata am gasit firul negru de iese din plaman rupt, mai are unul rosu care vad ca este inca la locul lui. Masina functioneaza perfect nu are nici-o erore nimica este vreo problema daca merg cu el asa pana ajung sa o fac. Si la voi se poate repara firul ala?
Multumesc

2

Re: Fir Plaman rupt

Ce fel de Tartarini este? Ce scrie, exact, pe reductor? E clasica, sau secventiala?

3

Re: Fir Plaman rupt

Care este mai exact reductorul, plamanul?Nu stiu ce sa zic daca este clasica sau secventiala, masina este euro 4 ar putea fi si clasica,? porneste pe benzina si cand ajunge le X grade trece automat pe GPL acuma nu stiu da credca este secventiala

4

Re: Fir Plaman rupt

Instalatia este secventiala ...are rampa de injectoare ..4 la numar, mai ciudata decat a noastra, dar oricum are  big_smile ...salut alex

5

Re: Fir Plaman rupt

al3xtrana wrote:

..... cred ca este secventiala

Este secventiala si firul acela poate fi de la senzorul de temperatura sau de la electrovalva. Daca zici ca functioneaza perfect,e ciudat, ca ar trebui sa dea niste semne.  Trebuie vazut la fata locului.