faci o autocalibrare, dupa care mergi cam 15 km pe benzina pt a colecta informatii (mergi cat mai variat, ideal ar fi sa iesi pe autostrada/drum national).
dupa ce ai mers pe benzina, o treci pe gaz si pleci in teste. ideal ar fi sa stea cineva cu laptopul in dreapta.
daca observi ca harta pe gaz nu se suprapune cu cea de benzina, te joci cu punctele de pe linia multiplicatorului (cea portocalie): le muti stanga-dreapta sa fie la distante egale (la cele din extremitati e de preferat sa nu umbli). Sa ai a doua bulina unde incepe harta, iar penultima, unde se termina harta. Restul le pui intre ele, la distante egale, dupa care le muti sus-jos in functie de cum trebuie ajustat (harta gpl se curbeaza dupa acele puncte).
Dupa ce ai facut ajustarile, stergi harta de gaz si incepi iar sa circuli cu masina. Te uiti cum se formeaza si daca e nevoie, mai ajustezi punctele.
Foarte important, dupa ce ai facut ajustari, faci screenshot ca sa ai termen de comparatie si dai erase la gpl.
Presiunea la operationala a injectoarelor, seteaz-o pe la 1,20 bari.
Daca te ajuta, uite cam cum au decurs lucrurile la mine:
http://nordservice.ro/gpl_forum/topic61 … en-c1.html
Am cautat o gramada pe net pana sa ma prind care e procedura. Bafta!