NordService wrote:circuit wrote:..... Oricum m-am documentat cat de cat pentru mine (ca am fost nevoit)deoarece nu ati putut rezolva problema masinii mele ...
Vad ca documentarea ta se face pe forumuri. Te sfatuiesc sa citesti niste carti tehnice. Intre timp, te rog sa ne spui cine ti-a montat instalatia asta, care se pare ca a fost second hand, si despre care eviti sa ne spui, concret, cine a montat-o si in ce stare tehnica era la montaj. Pentru ca acum vad ca esti suparat ca nu ti-o regleaza altii....sa mearga perfect, ca noua!
Salut
Instalatia a fost motata de noua la N.S pe 307 de care vorbeati,apoi a fost remontata pe corsa. instalatia avand *1,5 ani si 20 000 km, inca nu iesise din garantie revizii la 1000 si 15000 km.Am demontat instalatia de pe fosta masina 307 si apoi am remontat pe corsa ,dar cu ceva probleme.Ziceau ca nu merge remontata ca este alta masina ,mai bine alta noua si eu am zis, asta nu este aproape noua? Mi-au zis daca vreau sa o monteze pe propria raspundere ,ei nu garanteaza ca merge pe acest tip de masina "era prea sofisticata" si multe altele .Eu am zis sa o monteze ,ei au zis prima data 400 lei ,apoi 500 lei ca poate nu se nimeresc conductele etc.Nu au pus nimic de la ei, dar nu am mai zis nimic am dat 500 lei.......si surpriza ,masina a pornit si a trecut pe gpl,mergea f frumos si i-am intrebat "merge" ei au zis ca merge cum sa nu mearga ,pai si de ce ati zis ca nu merge pe masina asta .....,,,,.......au facut reglaje pe loc etc. Masina a mers 10 luni apoi s-a dereglat pe gpl atunci au inceput problemele la pornire si nu i-au mai dat de cap, trebuia facut reglaj in mers ,deoarece sft si lft era peste limite pe gpl si de aceea nu pornea bine (ramanea eroarea stocata si pe benzina la pornire amestecul era prea bogat...) .....de atunci m-am documentat pe alte forumuri si am rezolvat problema .Cartea este una practica este alta, asa ca daca nu stii sa o reglezi degeaba "citesti in carti"....