1

Topic: Probleme Instalatie Clasica euro II

Salutare Nord Service,

         Incep un nou topic pentru ca am mai lasat un mesaj, v-am trimis si mail, dar nu am primit raspuns.
Am si eu cateva probleme cu instalatia de gpl. Am montat la dumneavoastra in mai o instalatie clasica pe un Daewoo Lanos 1.4 8v.
1.  La montare am avut probleme cu catalizatorul si in admisie mi s-a montat un obturator. Pe benzina masina functioneaza bine, dar si-a pierdut din putere, asa ca as vrea sa stiu daca se poate regla instalatia si fara acel obturator si cum mi-ar influenta consumul.
2.  Cand pornesc pe benzina, comutarea pe gaz se face la 3500rpm; nu se poate regla mai jos?
3. De la montare, Check Engine sta aprins pe gpl.
         Multumiri anticipate.

2

Re: Probleme Instalatie Clasica euro II

1- Daca se renunta la obturator, merge prost pe gaz si consuma mai mult. Avand in vedere ca pe benzina merge mai putin, trebuie montat si te obisnuiesti ca nu mai are putere.
2- Se poate regla mai jos turatia, dar trebuie sa ai grija la iarna, sa nu treaca pe gpl daca nu s-a incalzit motorul.
3- Daca se aprinde check-ul numai pe gaz, mai trebuie reglat amestecul. Dar cel mai bine trebuie verificata cauza pentru care se aprinde. Daca ai probleme cu catalizatorul, nu cred ca se aprinde numai pe gaz.

3

Re: Probleme Instalatie Clasica euro II

Multumesc pentru lamuriri. Fagurele din catalizator nu-l mai am, l-am spart si l-am scos pentru ca erau bucati rupte si-mi astupau evacuarea. Pe benzina nu sta martorul aprins.

4

Re: Probleme Instalatie Clasica euro II

kristythabest wrote:

....Pe benzina nu sta martorul aprins.

Poate pentru ca nu mergi asa mult pe benzina.