1

Topic: Detin un golf 4.

Un prietem mia zis ca nu este bine a pune gpl ,pt ca distruge catalizatorul.Ma gindesc la noua lege care intra in vigoare [ taxa de poluare,pt toate masinile care circula in Romania]in functie de poluare [NORMA EURO] posibil so .,platim in fie care an ca pe rovigneta ,asigurare ,Masia are prim inmatriculare in germania pe data de 31 martie 1998, si e in tara de aprox 2 luni , are motor de 1400 16 v .  Ce ma sfatuiti,si ce instalatie ar merge,,,,pret/?Apropo prietenul meu e inspector ITP IN CRAIOVA.Va multumesc .

2

Re: Detin un golf 4.

Pufanion wrote:

Un prietem mia zis ca nu este bine a pune gpl ,pt ca distruge catalizatorul.....

Spune-i prietenului tau ca instalatiile secventiale, care isi regleaza amestecul dupa benzina, asistat de calculatorul instalatiei, nu mai afecteaza catalizatorul. Asta era valabila la cele clasice, la care se facea un amestec constant, la care se umbla pe minim, sa nu consume.
Iti recomand si tie sa montezi tot o instalatie secventiala, de preferat un Tomasetto STAG 200. Preturile le gasesti aici: http://www.nordservice.ro/Preturi-insta … pl_1_6.htm

3

Re: Detin un golf 4.

Va multumesc pt informatie,totusi va rog sa-mi permiteti sa va mai adresez o intrebare;instalatiea pe care ati recomandato tomasetto stag 200,in dreptul recomandarilor despre aceste instalati este specificat E3 ,E4,E5,si eu vam zis a mea este euro 2,in unul din brifuri este specificat o cifra[D3].Am citit cu atentie pt euro 2prezentati alte instalati;;;;;e posibil eu sa nu inteleg,fiti amabil tinind cont de ceea ce v-am spus,ce recomandati?Va multumesc anticipat,.

4

Re: Detin un golf 4.

Pentru unele masini (cum este si a ta), daca motorul este in 16v si este fabricatie '97-2000, desi sunt inregistrate in norma de euro 2, nu merg bine cu instalatii clasice, de aceea ti-am recomandat si tie o instalatie secventiala.