1

Topic: probleme indicator gpl

Salut, mi-am pus gpl tomasetto Euro2, am probleme cu indicatorul (ledurile acelea)imi indica cand 1 cand 2 cand 1 rosie si 1 verde mai ales la frane sau denivelari< aveam un led verde aprins si palpaia si ala rosu am bagat 10 litri de gaz si  imi arata toate cele 5 leduri,e in garantie inca dar vreau sa stiu si eu ce trebuie schimbat sau reglat sa nu traga lumea pe mine sa imi bage pe gat  alte chestii , masina e un passat b4 motor 2000 benzina, multumesc pt ajutor

2

Re: probleme indicator gpl

Daca butelia este toroidala (in locul rotii de rezerva), aceasta e o problema care apare des, din cauza plutitorului care are tija scurta si lucreaza intr-o cursa mica, iar gazul este intins pe o suprafata mare si orice inclinatie a masinii modifica pozitia nivelului.

3

Re: probleme indicator gpl

nu e in locul rotii de rezerva, e in porbagaj ce e de facut sau de schimbat? ms

4

Re: probleme indicator gpl

mikyiulian wrote:

nu e in locul rotii de rezerva, e in porbagaj ce e de facut sau de schimbat? ms

Este secventiala, sau clasica?

5

Re: probleme indicator gpl

Va salut cu respect.Am si eu o problema cu instalatia mea gpl.(nu imi indica pe ledurile comutatorului nivelul de gaz din butelie).
Acum sa va spun concret: Am o dacie 1310 motor 1400, carburatie, instalatia GPL este marinii, comutatorul de benzina/GPL este STAG2-G butelie normala de 55 de litrii, iar multivalva de pe butelie este Tomasetto Achille mod AT02.
Va rog din suflet sa imi spuneti ce trebuie sa fac pt a imi indica si mie in masina nivelul de gpl.Ce indicator de nivel este compatibil cu multivalva si comutatorul sau ce se poate face.
Va multumesc anticipat si imi cer scz daca v-am plictisit cu descrierea mea.

6

Re: probleme indicator gpl

Chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni cu o informatie? sad( Va rog mult.

7

Re: probleme indicator gpl

Robert_Moreanu wrote:

......Ce indicator de nivel este compatibil cu multivalva si comutatorul .....

Cei folositi de producator sunt: wpgh2, wpgh4. Se mai pot folosi : aeb1050, 0-90, etc.