1

Topic: LPG INJECTOR RAIL HEATER

http://www.ebay.com/itm/LPG-INJECTOR-RA … 4abebf1bc5

ce ziceti ? practic daca convingi calculatorul de gaz sa comute pe gaz neconditionat la pornire, s-ar putea porni direct pe gaz. Suna interesant nu ?

2

Re: LPG INJECTOR RAIL HEATER

Si cu ce te ajuta investitia asta? Oricum, vara trece foarte repede pe gaz, iar iarna nu e voie sa treaca pe gaz pana nu se incalzeste motorul (pentru ca altfel intervine o uzura prematura a lui)!

3

Re: LPG INJECTOR RAIL HEATER

Eh, pe asta nu o intuiam, toate motoarele au uzura mai mare pana ajung in regim termic normal. Pe gaz de ce este mai mare ?

4

Re: LPG INJECTOR RAIL HEATER

Mhai wrote:

...... Pe gaz de ce este mai mare ?

Pentru ca gazul este lichefiat (inghetat), si daca nu este incalzit, in asa fel incat sa intre vaporizat in admisie, intra sub forma de stropi inghetati. Pe de alta parte, daca reductorul (plamanul) nu este cald, din cauza gazului inghetat membranele se rigidizeaza si se pot fisura, iar reductorul se deformeaza.

5

Re: LPG INJECTOR RAIL HEATER

Am un amic, profesor. Face 1.5 -2 km din scoala in scoala. Practic de cand s-a racit suficient afara merge numai pe benzina. Ma gandeam ca asta l-ar putea ajuta. Vaporizatoare cu preincalzitor electric nu exista ? ca ma apuc eu daca e gaura in piata.

6

Re: LPG INJECTOR RAIL HEATER

Mhai wrote:

..... Practic de cand s-a racit suficient afara merge numai pe benzina. .....

Daca ar lasa-o la relanti sa se incalzeasca motorul 1-2min, ar pleca direct pe gaz. Nu consuma nici multa benzina si-i face bine si motorului ca functioneaza in regim optim de temperatura.