26

Re: problema instalatia Milano

vreau doar senzorul, nui mare chestie de monataj, se scot 2 furtune si o mufa.....va voi contacta cand mai face figuri( acum mai trece rar pe benzina singura ca lam legat din nou, inainte il anulasem ca trecea pe benzina mereu si sia revenit) ms

27

Re: problema instalatia Milano

Bine.

28

Re: problema instalatia Milano

sia revenit senzorul de presiune, poate la avra mai face probleme dar acum de cand am completat cu natigel simplu in borcan a inceput sa treaca pe gpl mai greu, e setata sa treaca la 35 grade si imi trece si la 70 grade si la 45....., am zis ca poate e din senzor si am incercat sal scot eu de acolo si am facut pe naiba sa rupt si mia ramas filetul in plaman, acum trebuie dat jos dat gaura cu burghiul si refacut filetul cu un tarod. imi puteti spune si mie cat ar costa acel senzor temperatura la milano si daca se poate face la dumneavostra operatia de care vam zis . cat ar costa? multumesc mult

29

Re: problema instalatia Milano

cu el rupt asa merge pe benzina ca si cand nu ar avea temperatura de trecere atinsa(nici nu o avea o pornii la rece si o lasai un minut), apoi taiai firele sil pusei in scurt si dau pe gpl din comutator cand vad ca creste apa la bord. ms

30

Re: problema instalatia Milano

sal, are cineva schema electrica(de montare) pt instalatie secventiala milano Ecu E8 67R-014337 ED INJ 01?

31

Re: problema instalatia Milano

se poate merge pe gpl si fara acel senzor presiune? afecteaza performantele masini? sau e util doar la trecerea pe benzina cand nu mai este gpl in butelie. multumesc

32

Re: problema instalatia Milano

mihaiescu andrey wrote:

...sau e util doar la trecerea pe benzina cand nu mai este gpl in butelie. multumesc

Doar atunci.

33

Re: problema instalatia Milano

multumesc mult

34

Re: problema instalatia Milano

BUNA ZIUA.
Am o problema mai veche la un renault laguna 1 din 1999, 1,6  16v, dotat cu gpl milano.
Nici nu stiu de unde sa incep si v-as ramine recunoscator, daca m-ati ajuta.
PE SCURT...
Masina nu recunoaste sonda lambda, adica valoare zero, cind este pe benzina, in schim cind este pe gaz e totul ok.
De aici pina trece pe gaz de abea plec cu ia din loc.

35

Re: problema instalatia Milano

radubogdan wrote:

....Masina nu recunoaste sonda lambda, adica valoare zero, cind este pe benzina, in schim cind este pe gaz e totul ok.
De aici pina trece pe gaz de abea plec cu ia din loc.

Scuza-ma dar, ai fost foarte scurt, incat nu am inteles nimic. Cum adica e totul ok pe gaz? Si-atunci....?

36

Re: problema instalatia Milano

Am si eu o problema asemanatoare cu un Passat de 1.6.A mers OK ~ 4 luni de la montaj ( cam 5-6 mii km) dupa care prin noiembrie la trecerea pe gaz i-mi moare motorul.Daca sunt in mers merge din inertie 3,4 secunde dupa care incepe sa traga dar intrerupt ca si cum ar merge in 2-3 pistoane dupa care merge OK pe gaz.Se mai intimpla ca mergind pe gaz sa simt ca se gituie adica nu trage dupa care simt ca incepe iar sa traga.Pe benzina am facut probe si merge OK.Am fost la cei care mi-au montat instalatia (este o instalatie Renzo) si mi-au spus ca instalatie este OK si ca masina are ceva.Ca aprinderea nu este buna .In erorile masinii am gasit ca pistonul 1 si 3 au avut probleme .Am schimbat bujiile ca tot nu le schimbasem niciodata dar problema a ramas.Cei de la service mi-au dat si temperatura de comutare mai mare dar la fel.Va rog sa-mi dati niste argumente cu care sa ma duc la cei de la service sa-i conving ca se poate ca instalatia are ceva.Nu vreau sa schimb jumatate de motor dupa care sa-mi spuna ca a fost injectoarele de gaz sau supapa care deschide gazul sau chiar regulatorul de presiune.

37

Re: problema instalatia Milano

Ar trebui sa-mi spui mai intai, daca modelul de Landi Renzo este PLUS, sau PLUS MAX ? Daca nu sti, spune-mi macar, ce culoare au bobinele de la rampa de injectoare.

38

Re: problema instalatia Milano

Instalatia este Landi Renzo dar nu sunt sigut de model ,dar pot sa spun ca reductorul-vaporizatorul este LI02 sau LSE98 pentru ca in declaratia de conformitate ar fi trebuit sa taie varianta falsa dar nu au taiat( marca omologare este E13-67R-010056).Electrovalva este Med 71 ,modulul electronic este ECU Multipoint ,multivalva este Landi Renzo.Culoarea injectoarelor ,cel putin a bobinelor este neagra si sunt doua cite doua.Pe prima pagina a instructiunilor este trecut LSI-10.
Multumesc pentru promtitudine si astept o parere despre defect.

39

Re: problema instalatia Milano

Tica_8422 wrote:

.... .In erorile masinii am gasit ca pistonul 1 si 3 au avut probleme .Am schimbat bujiile ca tot nu le schimbasem niciodata dar problema a ramas......

Cei care ti-au facut verificarea, ar fi trebuit sa-ti spuna si cauza pentru care pistonul 1 si 3 au avut probleme. Acolo e posibil sa fie raspunsul la problema aparuta pe gaz. De regula, cand apar probleme pe aprindere (trebuie verificate si fisele, nu numai bujiile, precum si bobina), acestea se accentueaza foarte mult pe gaz. De asemenea, mai trebuie verificate rampele de injectoare gpl, e posibil si de acolo sa apara intreruperea in alimentare. Si faptul ca isi da drumul la mers si apoi intrerupe, ma face sa ma gandesc ca poate fi din mufe (problema de contact). O alta cauza ar putea fi si lungimea furtunelor de gaz si traseul ales, care ajung in admisie: cu cat e mai mare distanta, poate aparea cutarea lor si intreruperea in alimentare.

40 (edited by Minel 2014-06-13 17:21:50)

Re: problema instalatia Milano

Se dau un Passat din 2001 cu motor 1,6 ALZ ... si instalatie secventiala Milano .... problema consta in felul urmator si anume :
Dimineata , de vreo 2 zile .... la pornire trepideaza rau motorul  si se aude cu ticaie electrovalva cea dinainte de vaporizator ...bineinteles ca , motorul nu porneste si o opresc , la a 2 sau a 3 cheie ... functioneaza normal .... palpaie becul albastru de la comutator si la temperatura de trecere trece normal pe gpl . si functioneaza bine ....
Uneori fara nici o explicatie in timpul zilei  , evident ca ii mai cald ca si dimineata(  nu la prima pornire ) ... nu mai trece pe gpl deloc ....  daca scot siguranta de 7,5 A de la instalatie si o repun (si asta, nu tot timpul ) , in cateva secunde se aude un click , si pe urma la o mica accelerare trece normal pe gpl si functioneaza perfect motorul .... Chestia asta o face total aleatoriu si deja nu mai stiu ce sa verific
Am verificat mufe , continuitate fire de la baterie la unitate centrala ....siguranta , electrovalva de pe filtru .....sincer am ramas fara idei ...

Am verificat-o si pe tester, nici o eroare ... NIMIC !!!
Sper sa reusiti sa ma ajutati ... multumesc  !