1 (edited by florian 2013-04-02 13:46:57)

Topic: problema de alimentare instalatie tomasetto stag200.

buna seara tuturor.. scriu acest comentariu pentru domnul DAN si pentru toti posesorii de tomasetto stag200 pe masini.....circuland cu 120 km /h in conditii de ploaie,,,am vrut sa accelerez sa fac o depasire dar masina a inceput sa tuseasca si sa tipe de alarma instalatia gpl... am oprit de la comutator alimentarea cu gpl.si masina ruleaza in conditii optime. adica totul normal.stupoarea mea e ca dea atunci raman fara benzina... am citit pe toate forumurile ca e imposibil.dar va spun dragii mei ca e posibil... o experimentez eu zi de zi de o luna incoace.masina e megane II 1.6 16v si daca ridici o parte din bancheta din spate ,,gasesti capacul de plastic de la rezervor..cu mufa de alimentare a pompei de benzina si a cititorului de combustibil..eu am facut acest experiment si spre marea mea dezamagire am dreptate... pornesc maina,,las sa mearga pe benzina pana reductorul gpl atinge temp de 30° si trece pe gaz....merg in fata la motor si scot furtunasul care alimenteaza inject:de benzina....surpriza.... mamudat tot de benzina...deci e posibil.....ma duc  in spate si scot mufa de alimentare a pompei de benzina si masina nu schimba nici macar un sughit.... de o luna fac acelasi lucru.dimineata pornesc msina cu mufa pusa, astept sa se treaca pe gaz si apoi scot din nou mufa de l abenzina... rogpe domnul DAN daca poate macar sa ma sfatuiasca intrun fel....precizez ca sunt in sardegna si nu am gasit nici un service tomasetto...astia pe aici stiu doar de LANDI RENZO...MULTUMESC ANTICIPAT TUTUROR CARE AR PUTEA SA MA AJUTE.....
D-ZEU SA VA BINECUVINTEZE...

2

Re: problema de alimentare instalatie tomasetto stag200.

Draga Florian, cat de bine cunosti tu functionarea si componentele motorului de la masina ta? In primul rand, la instalatiile secventiale, nu se intrerupe functionarea pompei de benzina, la trecerea pe gpl. Ea continua sa stea sub presiune si baga mereu in injectoare benzina, pentru a mentine presiunea necesara trecerii pe benzina, cand este necesar, fara sa se simta acest lucru in mers. Daca pompa s-ar opri, iar injectoarele ar ramane fara benzina, in momentul cand ai ramane fara gaz, iar tu ai fi intr-o depasire, sa zicem, trecerea pe benzina nu s-ar mai face fara sa simti nicio diferenta, ci ar necesita o perioada de timp pana pompa ar porni, benzina ar ajunge in injectoare si functionarea ar continua. Prin urmare, daca te-ai fi gandit putin logic, ai fi inteles de ce atunci cand scoti mufa de la pompa, atunci cand motorul functioneaza pe gpl, nu face  " nici macar un sughit". Raspunsul este: pentru ca nu merge pe benzina, ci numai pe gpl! Asadar, nu are cum sa-ti scada nivelul de benzina mai mult decat cantitatea pe care o consuma la pornire. Am explicat pe acest forum de ce se intampla acest fenomen numai la masinile frantuzesti, asa ca numai reiau subiectul. Am explicat destul...dupa parerea mea! Incearca sa faci o proba cu plinul de benzina. Vezi ce rezultat ai!

3

Re: problema de alimentare instalatie tomasetto stag200.

MULTUMESC DOMNULUI DAN pentru explicatie...problema cea mare e ca instalatia sare de pe gpl pe benzina cand accelerez si cand merg la deal... am schimbat acum 4 luni rampa de injectoare ...si filtrele le schimb regulat.. acum o luna am schimbat bujiile  care erau DENSO...
SI am pus NGK  BKR6EZ CU DISTANTA DE 0,95 .. dupa 2 zile a inceput sa faca asa masina.. am pus din nou bujiile vechi dar problema persista.. rog pe DOMNUL DAN ..daca in vreun mod ma poate sfatui,poate ati mai intalnit cazuri ca al meu.... astept un raspuns si va multumesc...

4

Re: problema de alimentare instalatie tomasetto stag200.

cand sare de pe gpl pe benzina sunt 2 cauze: senzor temperatura sau senzor presiune. bafta

5

Re: problema de alimentare instalatie tomasetto stag200.

Mai raman cauzele care determina senzorii sa actioneze!