1

Topic: BRC FlyInjection SMART, nu comuta cand trebuie pe GPL

Buna, am un VW golf 4 motor 1.6;
Pe masina este montata instalatie GPL BRC FlyGas Smart (model instalatie 2002);
Problema este urmatoarea: Daca motorul pleaca de la rece (dupra vreo 10-12 ore de stat) nu comuta pe GPL nici dupa ce apa ajunge la 90'C.
Comutarea se face la un momenta dat, dupa vreo 20-30 minute de la pornirea motorului.
-Am pus mana pe vaporizator. incepe sa se incalzeasca dupa ~2-3 min de la pornirea motorului (desi nu e infundat sa nu circule apa prin el);
- Odata comnutat de pe benzina pe GPL, merge normal. Chiar si dupa oprirea motorului, daca nu se re raceste de tot (exemplu sta 2 ore oprita) functioneaza normal comutarea;
- Am deconectat de tot senzorul de temperatura (este unul cu 3 fire); Are aceeasi manifestare, conectarea/deconectarea/scurtcircuitarea firelor senzorului nu are niciun efect. (COMUTA SI FARA SENZOR!!)
- Am masurat cu un multimetru valoatea rezistiva a senzorului (are 1 fir galbe(sau alb) unul rosu si unul negru. Cel negru am observat ca este legat la masa pe mufa dinspre ECU. Masuratorile (cu senzorul deconectat) sunt urmatoarele:

      -RECE-
  Galben->Negru: 23 Ohm; Negru->galben: 23 Ohm
  rosu -> Negru: ~23 Ohm; Negru ->rosu: ~23 Ohm

      -CALD- (90'C in bord)
   Galben->Negru: 19 Ohm; Negru->G: 19 Ohm
   Rosu -> Negru: ~19 Ohm; N -> rosu: ~19 OHM

-Mai exista si alti senzori de temperatura in afara celui din vaporizator?
-Poate fi alta cauza ce nu tine de temperatura? ( ma gandeam ca poate e de la voltaj, si dupa vreo 20 min sa se incarca bateria mai mult sa ii dea drumul, dar am masurat tensiunea si e e OK (13.84V);
-Pot "pacali" ECU cu rezistori in loc de senzor?