Topic: lamurire instalatie gpl
Doresc sa montez o instalatie secventiala pe un bmw 318 143 cp din 2003. Ce instalatie ar fi ok si un pret cu rezervor in locul rotii de rezerva
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → lamurire instalatie gpl
Doresc sa montez o instalatie secventiala pe un bmw 318 143 cp din 2003. Ce instalatie ar fi ok si un pret cu rezervor in locul rotii de rezerva
Doresc sa montez o instalatie secventiala pe un bmw 318 143 cp din 2003. Ce instalatie ar fi ok si un pret cu rezervor in locul rotii de rezerva
Recomand un Tomasetto Stag 4 la pretul de catalog de 3100 cu rez tor de 41 si 3200 cu rez de 52
aurel wrote:Doresc sa montez o instalatie secventiala pe un bmw 318 143 cp din 2003. Ce instalatie ar fi ok si un pret cu rezervor in locul rotii de rezerva
Recomand un Tomasetto Stag 4 la pretul de catalog de 3100 cu rez tor de 41 si 3200 cu rez de 52
Sa inteleg ca acum este in oferta la 2400? Cel putin aceasta este oferta de pret pe site pe luna februarie la stag 4 Daca este asa doresc o programare pt sambata viitoate
admin wrote:aurel wrote:Doresc sa montez o instalatie secventiala pe un bmw 318 143 cp din 2003. Ce instalatie ar fi ok si un pret cu rezervor in locul rotii de rezerva
Recomand un Tomasetto Stag 4 la pretul de catalog de 3100 cu rez tor de 41 si 3200 cu rez de 52
Sa inteleg ca acum este in oferta la 2400? Cel putin aceasta este oferta de pret pe site pe luna februarie la stag 4 Daca este asa doresc o programare pt sambata viitoate
Oferta este la instaltia Fratelli, pretul unui stag 4 pentru masina dumneavoastra este de 3100 sau 3200 depinde de rezervor. Daca doriti variante mai ieftine putem gasii, dar nu pe Tomasetto si tinem cont ca nu este ceea ce eu va recomand
A venit timpul sa schimb bujiile pentru ca de cand am pus gpl imi tot face figuri ,cautand pe net am vazut ca sunt foarte laudate bujiile ngk lpg special facute pentru gpl.merita cumparate sau mai bine cumpar ce da catalogul masinii?
A venit timpul sa schimb bujiile pentru ca de cand am pus gpl imi tot face figuri ,cautand pe net am vazut ca sunt foarte laudate bujiile ngk lpg special facute pentru gpl.merita cumparate sau mai bine cumpar ce da catalogul masinii?
Ce instalatie de gaz ai pus?, cine ti-a recomandat-o?, daca ai pus Stag 4, nu este buna, bujiile, eu zic sa nu le cumperi, o sa le schimbi degeaba, ca tot o sa faca figuri, check engine nu ti se aprinde? Ce rampa de injectoare ti s-a montat pe masina? Fac pariu ca iti consuma mult gaz, iti intrerupe la relantiu la accelerare brusca, daca nu face simptomele enumerate, inseamna ca printr-o intamplare meseriasul ti-a reglat ffff. bine instalatia de gaz, ceea ce nu cred. Intreaba-l pe meserias cum ti-a facut mapa la acasta masina, mai bine zis la acest tip de motor.
Iti spun toate acestea, deoarece si eu am montat pe acelasi tip de masina ca a ta o instalatie de gaz, unde am trecut prin multe probleme cu ea pana sa mearga super bine si as putea sa te indrum, sa nu cheltui aiure bani, sa nu te iei dupa toti meseriasii unde te invata sa schimbi bujii, bobine de inductie, sonda lamda etc
A venit timpul sa schimb bujiile pentru ca de cand am pus gpl imi tot face figuri ,cautand pe net am vazut ca sunt foarte laudate bujiile ngk lpg special facute pentru gpl.merita cumparate sau mai bine cumpar ce da catalogul masinii?
Am uitat sa te intreb cati km. are masina?, este cu cutie automata sau manuala?
Salut
Instalatia este stag 4 si aceleasi probleme le-am avut si eu ,dupa schimbare bobine si bujii, reglaje peste reglaje a inceput sa mearga mai bine,chiar foarte bine,in schimb la plecare are o intarziere Iar consumul ..... verificat azi plin pe plin mers numai pe national (90-110 kmh) este de 10 la suta.in oras nu i-am facut inca consumul.a ta cat consuma ?
Instalatia a fost montata aici
check engine nu ti se aprinde? a mea este automata consum 15 oras 11 afara. consumul es face de la gol la gol, adica consumi tot gazul din butelie, te dici la peco si umpli pana intrerupe pompa dai km. la zero si vezi cati km. faci pana se goleste de tot rezervorul.
Ceck-ul s-a aprins de cateva ori la inceput din cauza ca a picat o bobina,am schimbat-o si la doua zile dupa a mai picat inca una,mergea in 3 si era normal sa se aprinda. dupa ce au reglat-o baietii nu a mai facut figuri.cutia este manuala ,motorul n42.
stiu ca e motorul N42B20a valvetronic, mapa(reglajul) la facut in mers? cred ca suntem singurii din tara cu gpl pe acest tip de motor
eu am Stag 300 premium, cu rezervor toroidal de 52 litri, la instalatia ta de unde a tras vacumul pentru gpl?
O intrebare pentru Nordsevice: la Stag 300 premium, pentru ce se foloseste Stag OBD adapter? vine in pachet dar meseriasii nu il instaleaza, de ce?
eu am Stag 300 premium, cu rezervor toroidal de 52 litri, la instalatia ta de unde a tras vacumul pentru gpl?
Nu am nici cea mai mica idee.
Intrebari:
- daca schimb filtrele - stare gazoasa si stare lichida - trebuie facuta obligatoriu si re-calibrare la instalatia GPL?
-daca demontez bateria de pe masina, trebuie sa re-calibrez instalatia GPL?
- am cumparat un filtru cu element de fibra de sticla ( filtru faza gazoasa)- se spune ca filtreaza mai bine ca celelalte, este adevarat?
P.S: echipajul meul Logan mpi Stag 200
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → lamurire instalatie gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.