1

Topic: alfa 166 probleme gpl

Buna ziua am si eu o alfa romeao 166, 2.0turbo, 205cp, an 2000 cu gpl brc secventiala din italia si de marti am o problema cu gpl-ul,(mentionez ca pana acum a mers ireprosabil pe gpl) adica marti am ramas fara gpl am mers circa 3 km pe benzina pana la o statie gpl unde am alimentat dar de atunci nu mai merge pe gpl, o trec din comutator pe gpl si se trece singura pe benzina automat ca nu are putere. Am mai bagat gpl si din alta parte crezand ca este devina gpl-ul dar tot la fel imi face. Filtru l-am dat jos si am suflat in el nu este infundat, un sfat puteti sa-mi dati si mie?
    Va multumesc.

2

Re: alfa 166 probleme gpl

catalin_ionita23 wrote:

Buna ziua am si eu o alfa romeao 166, 2.0turbo, 205cp, an 2000 cu gpl brc secventiala din italia si de marti am o problema cu gpl-ul,(mentionez ca pana acum a mers ireprosabil pe gpl) adica marti am ramas fara gpl am mers circa 3 km pe benzina pana la o statie gpl unde am alimentat dar de atunci nu mai merge pe gpl, ......    Va multumesc.

Buna Catalin! Daca, din senin, nu mai trece pe gpl, fara alte simptome, cel mai probabil s-a ars (sau s-a blocat) o bobina: ori cea de la ceasul de pe butelie (multisupapa), ori cea de la electrovalva de gpl. Incearca si porneste si asculta care din ele nu se aude lucrand ( se aude un "tac"). Daca una din ele nu da drumul la gpl, calculatorul trece automat pe benzina. Spune-mi ce rezolvi, sa vedem daca e asta, sau altceva.

3

Re: alfa 166 probleme gpl

salut pornesc masina pe benzina las sa se incalzeasca si trec pe gpl merge bine relantiu e de 800 dupa ce pornesc indiferent de viteza cand o scot pe liber re latiu e 1000 de ce ma poate ajuta cineva ?

rela

4

Re: alfa 166 probleme gpl

Spune-ne ce tip de masina este, ce tip de motor are, si ce tip de instalatie, pentru a ne putea da seama de ce face asa. Astept!

5

Re: alfa 166 probleme gpl

pintea wrote:

salut pornesc masina pe benzina las sa se incalzeasca si trec pe gpl merge bine relantiu e de 800 dupa ce pornesc indiferent de viteza cand o scot pe liber re latiu e 1000 de ce ma poate ajuta cineva ?

rela

opel vectra 93, benzina motor 1.6 ,are un singur injector instalatia e brc.. acu mai nou dimineata cand o pornesc acu la turometrunu merge deci pornesc pe benzina o las in relanti acu arata cam 500 ture daca dau opedala ramane la 1500 si acolo sta dupa ce se incalzeste abia isi revine de ce ?

6

Re: alfa 166 probleme gpl

Probabil ai probleme cu senzorul de oxigen (socul, cum era la Dacie), sau motorasul pas cu pas comandat de acesta. Trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, pentru ca probabil ramane blocat din cauza mizeriei depuse acolo, si nu lucreaza cum ar trebui, sa stabileasca amestecul optim. Daca nu se rezolva, spune-mi, si incercam altceva.

7

Re: alfa 166 probleme gpl

NordService wrote:

Probabil ai probleme cu senzorul de oxigen (socul, cum era la Dacie), sau motorasul pas cu pas comandat de acesta. Trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, pentru ca probabil ramane blocat din cauza mizeriei depuse acolo, si nu lucreaza cum ar trebui, sa stabileasca amestecul optim. Daca nu se rezolva, spune-mi, si incercam altceva.

8

Re: alfa 166 probleme gpl

am desfacut motora sul pas cu pas si tot asa merga ma dispera si consuma mai mult de la clapeta din carbura tor nu poate fi poate nu inchide cum trebuie

9

Re: alfa 166 probleme gpl

NordService wrote:

Probabil ai probleme cu senzorul de oxigen (socul, cum era la Dacie), sau motorasul pas cu pas comandat de acesta. Trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, pentru ca probabil ramane blocat din cauza mizeriei depuse acolo, si nu lucreaza cum ar trebui, sa stabileasca amestecul optim. Daca nu se rezolva, spune-mi, si incercam altceva.

lam curatat si tot asa merge

10

Re: alfa 166 probleme gpl

Ai umblat de curand la surubul de reglaj de pe plaman sau de pe furtun?

11

Re: alfa 166 probleme gpl

am curatat motorasu pas cu oas si tot asa merge no fi de la clapeta din carburator poate nu inchide bine

12

Re: alfa 166 probleme gpl

da de pe furtun

13

Re: alfa 166 probleme gpl

Poate fi clapeta de acceleratie, dar mai degraba, din ce spui tu ca face, o dereglare de amestec.

14

Re: alfa 166 probleme gpl

am uitat acu o lunaamshimbat membranele la plaman

15

Re: alfa 166 probleme gpl

sa-i mai iau din relanti

16

Re: alfa 166 probleme gpl

De regula, cand se schimba membranele la reductor (plaman), reglajul se face prima data pe un analizor de gaze, pentru a stabili amestecul optim gpl/aer. Ar fi de preferat daca ai face acest reglaj la service-ul montator, sau in alta parte, unde au un analizor si se si pricep.

17

Re: alfa 166 probleme gpl

da dar aici la botosani nu cred ca au,, miau schimbat membranele filtru de la elecrovalva si gata a tinuto accelerata si a rotit de reglajul de pe furtun si asta a fost ori cum mersi mult

18

Re: alfa 166 probleme gpl

Reglajul corect se face si din surubul de pe plaman, care regleaza presiunea, si din surubul de pe furtun, care regleaza debitul.

19

Re: alfa 166 probleme gpl

si  cum il fac in ce ordine il fac eu dupa cum imi spui te rog d-le

20

Re: alfa 166 probleme gpl

care de pe plaman la mine sunt 2 reglaje pe lateral unul stiu e relantiu celalalt nu stiu ce e

21

Re: alfa 166 probleme gpl

pintea wrote:

care de pe plaman la mine sunt 2 reglaje pe lateral unul stiu e relantiu celalalt nu stiu ce e

Eu stiu ca se umbla pentru reglarea presiunii, numai la cel de pe fata reductorului. La cel de pe margine nu se umbla decat la masinile cu motoare cu putere mare. In rest se lasa asa, strans, pentru ca este calibrat din fabrica.