1

Topic: Probleme GPL marca KME Diego G3

Detin o masina MINI ONE R50 pe benzina cu motor de 1,6, an fabricatie 2001. Pe masina este montata o instalatie GPL de tip KME Diego G3. Am inteles ca este model dupa anul 2009. Are mufa de comunicare la PC de culoare negru.
Masina a functionat perfect pe gaz pana in urma cu aproximativ 6 luni. De atunci au aparut problemele. Instalatia sare de pe gaz pe benzina.
Mai exact, fenomenul in fiecare dimineata (sau dupa ce masina este oprita mai mult de 4-5 ore) este urmatorul:
Pornesc in fiecare dimineata motorul. Porneste pe benzina (niciodata nu o fortez sa porneasca pe gaz, nici nu stiu daca se poate).
Motorul merge perfect timp de 2-3 minute, dupa care intra pe gaz.
Merge perfect pe gaz aproximativ 3-4 minute, dupa care sare de pe gaz si trece pe benzina si se aude un tiuit in timp ce ledurile se aprind interminent rosu/albastru. Apas pe butonul G si opresc instalatia (toate ledurile sunt stinse).
Motorul deja s-a incalzit.
Dupa 5 minute de mers cu masina apas pe butonul G incercand sa o trec pe gaz, dar nu vrea, Tiuie si se aprind ledurile intermitent roșu/albastru.
Merg pe benzina. 
Dupa inca 5 minute incerc din nou sa trec pe gaz dar nu vrea.  Tiuie si se aprind ledurile intermitent roșu/albastru.
Incerc din nou dupa 5 minute si face identic.
Motorul merge perfect pe benzina.
Dupa 30 de minute de la pornirea masinii incerc din nou sa trec pe gaz. Masina merge perfect pe gaz.
Am schimbat cele 2 filtre de gaz.
Am schimbat membranele din reductor.
Am schimbat bujii.
Am schimbat filtru aer.
Am schimbat fise.
Am schimbat firma de unde alimentez benzina si gaz.
Masina face identic in fiecare dimineata sau dupa ce sta 4-5 ore.
Pe calculator nu are nicio eroare, nu apare niciun cod de eroare.
Softul functioneaza, mi-a aratat inclusiv cand a avut cadere de tensiune, respectiv cand am schimbat bateria.

2 (edited by adi_la_maxim 2018-01-29 11:17:56)

Re: Probleme GPL marca KME Diego G3

Salutare oameni buni,

Am un Volvo s80 cu sistem GPL Diego G3 si nu stiu unde sa-i schimb membranele si sa-i fac o caqlibrare.

Va rog frumos sa ma ajutati cu acesta informatie.

P.S. Eu sunt din jud Satu Mare dar orice iodeie buna, e bine venita...

Daca nu va e greu, un sms la nr de tel - 0742.792.943 si va sun eu...

3 (edited by CornellM 2018-03-20 01:09:59)

Re: Probleme GPL marca KME Diego G3

Am un golf 4 1.4 2003 cu instalație kme diego g3, asa am cumpărat mașina acum cateva luni dar nu mergea pe gpl cand am luat.o, nu trecea pe gpl. Am fost la zeci de service.uri de gpl prin zona mea dar nimeni nu se baga pe motiv ca nu se ocupa cu marca mea de instalație. După multe cautari pe internet am descoperit Nordservice si am fost in service la dvs si ați reglat ceva pe la ea. Dar a doua zi dimineața nu trecea decat dupa 20 -30 km sau daca tineam apasat pe buton 10 sec. După un timp nu trecea nici cu butonul apasat. In momentul de față trebuie sa merg cu masina pana ajunge la 90° iar atunci trebuie sa ma opresc pe loc si sa o las 2-4 min turata putin, cam pe la 2000 rpm si apoi trece, asta descoperind din greșeală la o trecere de cale ferata cand am lasat masina pornita aproximativ 5 min. Dupa ce trece pe gpl merge fara nici un fel de probleme cu orice viteza, la orice turatie, oricat de frig este afara. Daca o opresc si pornesc imediat trece imediat dupa ce plec de pe loc sau o turez o data. Dar daca o opresc 5 minute trebuie din nou sa stau cu ea turata 2-3 minute cu toate ca apa este la 90. Cei din zona mea au zis ca nu este setata bine temperatura gazului si chiar daca ar fi ea setata sa treacă la 90 de grade ea nu trece până nu ajunge gazul la o anumita temperatura. As vrea sa revin la dvs in service insa sunt 100 si ceva de km până la service si nu as vrea sa bat atâta drum degeaba si a 2.a zi sa faca la fel.

Edit: In seara asta la -5 grade am plecat la un drum mai lung de 40 km, A trecut abia cand am intrat in oras si mergeam usor cu 20-30 km/h. La intoarcere, dupa 3 ore am plecat acasa. Am lasat-o vreo 10 minute pornita(o mai aceleram usor din cand in cand) sa se incalzeasca sa pot dezgheta parbrizul dar pe gaz tot nu vroia sa treaca. Am inceput sa o tin turata 2000-4000 rpm si abia dupa 3 minute a trecut.