1

Topic: Sistemul Landi Renzo merge cu trei cilindri

Buna ziua,

Am un VW CADDY MAXI 1,6 benzina, cu sistem GPL din octombrie 2008. Este în garanție, dar de șase luni mașina merge în trei cilindri pe gaz (undeva la turația de 3000), îmi apare martorul luminos Check Engine intermitent. Am schimbat aprinderea, bujiile (în bujii Denso), fișele, bobina (de 2 ori, ultimul pus este un BERU), s-a verificat compresia motorului, parametrii sunt normali. Doresc să semnalez, că mașina merge pe benzină perfect, are vlagă, putere, tot. Când schimb pe gaz, puterea scade substanțial, merge în trei pistoane... și evident, că electronica mașinii limitează viteza la 90. Cei de la GPL service au schimbat aproape tot pentru verificări (calculator, injectoare, senzor presiune etc.) și nu găsesc problema. Stăm nedumeriți în fața mașinii, care în relanti merge perfect, dar sub sarcină, de ex. la accelerare în pantă sau depășire se pierde cilindrul 1. Aveți ceva idee ce se poate întâmpla?

2

Re: Sistemul Landi Renzo merge cu trei cilindri

alparka wrote:

Buna ziua,

Am un VW CADDY MAXI 1,6 benzina, cu sistem GPL din octombrie 2008. Este în garanție, .......

Salut, alparka! As avea nevoie de cateva informatii: n-am inteles din descriere de cand este montata instalatia, (banuiesc ca te referi la masina ca e din 2008) si CE TIP de Landi Renzo este. De unde esti? Poate reusesti sa suni luni, la 0735254926 sa vorbim direct.