1

Topic: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

Salut,
Sunt placut impresionat de sfaturile gasite pe acest forum f util, si mai ales ca vin din partea unora care lucr si au exp in GPL.
Am montat de 5 zile pe nubira 2 o instalatie secv Tomasetto STAG300 plus , IN PITESTI. Pret poate va interezeaza 2350 cu rez toroidal STAKO. Montajul sa facut OK. Imediat au aparut urm probleme:
1. Relanti variabil si intreruperi la relanti pe GPL, pe benzina deloc => mers la service, au schimbat diuzele de 2 mm , cu unele de 1,75 iar relantiul e OK pe gaz nimic fluctuatii sau intreruperi. Au curatit si IAC crezand ca e de la el, dar a fost de la diuze.
2. PROBLEMA cea mai mare care ma deranjeaza: dupa inlocuirea diuzelor, la schimbarea vitezelor turometrul scade sub 500 de ture. Cand franez sau scot pe liber la semafor imi face acelasi lucru scade jos de tot sub 500, apoi se ridica la 1100 de ture si apoi se stabilizeaza la 800. De multe ori imi moare motorul. Calibrarea au facut la relanti si turata, dar doar pe loc. Ce este de facut?
Vreau sa merg la ei dupa pasti, dar macar sa stiu ce sa fac.
Va multumesc pentru ajutor.

2

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

cosmin25 wrote:

2. PROBLEMA cea mai mare care ma deranjeaza: dupa inlocuirea diuzelor, la schimbarea vitezelor turometrul scade sub 500 de ture. Cand franez sau scot pe liber la semafor imi face acelasi lucru scade jos de tot sub 500, apoi se ridica la 1100 de ture si apoi se stabilizeaza la 800. De multe ori imi moare motorul. Calibrarea au facut la relanti si turata, dar doar pe loc. Ce este de facut?

   Draga Cosmin, nu te descuraja, ca se mai intampla sa mai fie probleme in primii 1000-2000 de km. De obicei apar din urmatoarele motive: ori masina are mici probleme care nu sunt inca evidente pe benzina, dar apar odata cu montarea si functionarea pe gpl, pentru ca, asa cum am mai spus, toate acestea se accentueaza pe gpl, ori mai trebuie repetata setarea.
   Nu este obligatorie setarea in mers pentru ca, prin setarea automata se stabileste o constanta energetica intre functionarea pe benzina si cea pe gpl. Daca motorul functioneaza corect pe benzina si toti senzorii sunt in stare buna (senzorul de temperatura aer, temperatura motor,  de presiune galerie de admisie, senzor de mers in gol, etc), prin setarea automata se va stabili o functionare corecta. Daca din anumite motive nu s-a obtinut o autocalibrare corecta, se poate face un reglaj manual pe zonele din harta de calibrare, acolo unde motorul nu functioneaza corect. In cazul tau, in zona de mers in gol trebuie mariti timpii de injectie. Trebuie verificate si bujiile daca sunt cele recomandate de producator, sau daca sunt in stare buna. Toate acestea se rezolva cu rabdare si cu vizite la montator, sa-i dai posibilitatea sa le depisteze.
    Daca ne-am permite (noi service-urile), sa tinem masina cateva zile in teste, atunci am putea s-o predam proprietarului in stare perfecta de functionare. Asa, nu avem decat sa apelam la rabdarea clientului pana se depisteaza si se remediaza aceste probleme.

3

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

NordService wrote:
cosmin25 wrote:

2. PROBLEMA cea mai mare care ma deranjeaza: dupa inlocuirea diuzelor, la schimbarea vitezelor turometrul scade sub 500 de ture. Cand franez sau scot pe liber la semafor imi face acelasi lucru scade jos de tot sub 500, apoi se ridica la 1100 de ture si apoi se stabilizeaza la 800. De multe ori imi moare motorul. Calibrarea au facut la relanti si turata, dar doar pe loc. Ce este de facut?

  .


Aceleasi probleme le am si eu pe acelasi tip de instalatie si eu am montat-o de 3 ani tot pe o Nubira 2, dar nu am gasit rezolvare inciuda numeroaselor vizite la montator si service.
Daca tu ai rezolvat preoblema spune-mi si mie cum.

4

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

Si sunt tot din Pitesti. Eu am montat-o in spatele Univ . Brancoveanu..

5

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

gelu wrote:

Aceleasi probleme le am si eu pe acelasi tip de instalatie si eu am montat-o de 3 ani tot pe o Nubira 2, ....

Si tu te chinui de 3 ani asa?

6

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

gelu wrote:
NordService wrote:
cosmin25 wrote:

2. PROBLEMA cea mai mare care ma deranjeaza: dupa inlocuirea diuzelor, la schimbarea vitezelor turometrul scade sub 500 de ture. Cand franez sau scot pe liber la semafor imi face acelasi lucru scade jos de tot sub 500, apoi se ridica la 1100 de ture si apoi se stabilizeaza la 800. De multe ori imi moare motorul. Calibrarea au facut la relanti si turata, dar doar pe loc. Ce este de facut?

  .


Aceleasi probleme le am si eu pe acelasi tip de instalatie si eu am montat-o de 3 ani tot pe o Nubira 2, dar nu am gasit rezolvare inciuda numeroaselor vizite la montator si service.
Daca tu ai rezolvat preoblema spune-mi si mie cum.

Salut Gelu,
Din pacate la 3 saptamani dupa ce am pus-o am dat-o jos. Nu am mai suportat prostia si imbecilitatea celor din spate de la brancoveanu care pe fiecare zi imi spuneau ca ma rezolva. Timp de 3 saptamani am stat zi de zi la ei, crezand ca o sa mi faca masina. I-am inteles, dar pana la urma am pus punct. Atata timp cat pe benzina masina mergea impecabil, aveam 55 de mii de km cu ea, nu aveau ce sa reproseze la masina.
Ce trebuia facut la instalatia mea Tomasetto STAG300 plus cred eu ca ii depaseau: NICI UN INGINER IN ACEL SERVICE!!!!! La ei rezolvarea unei probleme se rezuma la schimbarea injectoarelor de gaz, duze cu alte dimensiuni, calibrari care habar n-aveau sa le interpreteze, scurt: aveau doar 3 CLASE.
Sunt in continuare in cautarea unei instalatii GPL sh, iar daca voi gasi o voi monta la CARA, in spate la politie.
Daca e mai vorbim.
O zi buna.

7 (edited by cosmin25 2010-10-24 19:17:28)

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

gelu wrote:
NordService wrote:
cosmin25 wrote:

2. PROBLEMA cea mai mare care ma deranjeaza: dupa inlocuirea diuzelor, la schimbarea vitezelor turometrul scade sub 500 de ture. Cand franez sau scot pe liber la semafor imi face acelasi lucru scade jos de tot sub 500, apoi se ridica la 1100 de ture si apoi se stabilizeaza la 800. De multe ori imi moare motorul. Calibrarea au facut la relanti si turata, dar doar pe loc. Ce este de facut?

  .


Aceleasi probleme le am si eu pe acelasi tip de instalatie si eu am montat-o de 3 ani tot pe o Nubira 2, dar nu am gasit rezolvare inciuda numeroaselor vizite la montator si service.
Daca tu ai rezolvat preoblema spune-mi si mie cum.

Apropo,
te sfatuiesc sa alegi alt service pentru a incerca rezolvarea problemelor, asta daca se pot rezolva. Nu este exclus sa fie si din cauza masinii. AM vazut ca sunt masini nubira2 care merg perfect pe stag 200, resp 300. In mare parte au probleme. Cateodata mie scaderea relantiului cum imi facea pe gaz a inceput sa mi se manifeste si pe benzina cand cobor unele pante sau e rece.Sau cand o las pe liber la semafor: imediat ce o scot pe liber in mers sta la 1500 de ture si cand franez pentru oprirea pe loc la semafor imi coboara si sta la 800 rot/min Tind sa cred ca sunt unele probleme pe nubira2. A mea este euro2 cu IAC pentru admisia aer la relanti.
Un administrator poate sa ne confirme aceste lucruri sau nu.
Multumesc.
O Zi buna.

8

Re: probleme NUBIRA2 cu STAG300 plus

Nubira, in general este o masina mai "figuranta", mai sensibila. In general apar probleme la TPS, IAC, aprindere ( bujiile trebuie sa fie cele recomandate de fabrica, nu cele recomandate de magazine). Daca problemele apar din cauza instalatiei, mai ales la TOMASETTO care se preteaza foarte bine pe Nubira, aceasta poate sa fie din cauza faptului ca senzorul MAP, nu s-a cuplat unde trebuie.