1

Topic: Portofoliu

As dorii sa aflu si eu pe ce masini ati montat pana acum astfel de instalatie si in special ce parere au utilizatorii acestora!

2

Re: Portofoliu

In asteptarea licentelor RAR Bucuresti, pe care trebuie sa le obtina importatorii instalatiei, noi am montat de proba, pentru verificarea eficientei si a modului de manifestare a motorului, pe 2 masini: o dacie papuc diesel si un opel cu motor turbo. Asa am constatat ca eficienta si recuperarea investitiei se face numai la masinile care ruleaza mult in afara localitatilor.
Ambii utilizatori au fost multumiti in ce priveste puterea crescuta a motorului, reducerea semnificativa a zgomotului specific de diesel, dar reducerea cheltuielilor cu motorina s-a obtinut numai cand masinile au circulat in afara orasului.
      In momentul cand se vor obtine licentele vom anunta pe site , sa putem face montajele cu actele pentru omologarea RAR.

3

Re: Portofoliu

NordService wrote:

In asteptarea licentelor RAR Bucuresti, pe care trebuie sa le obtina importatorii instalatiei, noi am montat de proba, pentru verificarea eficientei si a modului de manifestare a motorului, pe 2 masini: o dacie papuc diesel si un opel cu motor turbo. Asa am constatat ca eficienta si recuperarea investitiei se face numai la masinile care ruleaza mult in afara localitatilor.
Ambii utilizatori au fost multumiti in ce priveste puterea crescuta a motorului, reducerea semnificativa a zgomotului specific de diesel, dar reducerea cheltuielilor cu motorina s-a obtinut numai cand masinile au circulat in afara.
      In momentul cand se vor obtine licentele vom anunta pe site , sa putem face montajele cu actele pentru omologarea RAR.

As dori sa stiu pe ce tip de motor Opel Turbo a-ti instalat de proba GPL si cat a fost consumul de motorina respectiv gpl si ce implica aceasta montare. Cum ramane cu verificarea tehnica a masinii? (ma refer la cea obligatorie de 2 ani). Cum au fost noxele dupa aceea? Cat a costat instalarea si in ce masura se fac modificari masinii? se poate revenii la varianta existenta pe masina daca nu este fiabila instalatia GPL?

4

Re: Portofoliu

Mikyboy wrote:
NordService wrote:

In asteptarea licentelor RAR Bucuresti, pe care trebuie sa le obtina importatorii instalatiei, noi am montat de proba, pentru verificarea eficientei si a modului de manifestare a motorului, pe 2 masini: o dacie papuc diesel si un opel cu motor turbo. Asa am constatat ca eficienta si recuperarea investitiei se face numai la masinile care ruleaza mult in afara localitatilor.
Ambii utilizatori au fost multumiti in ce priveste puterea crescuta a motorului, reducerea semnificativa a zgomotului specific de diesel, dar reducerea cheltuielilor cu motorina s-a obtinut numai cand masinile au circulat in afara.
      In momentul cand se vor obtine licentele vom anunta pe site , sa putem face montajele cu actele pentru omologarea RAR.

As dori sa stiu pe ce tip de motor Opel Turbo a-ti instalat de proba GPL si cat a fost consumul de motorina respectiv gpl si ce implica aceasta montare. Cum ramane cu verificarea tehnica a masinii? (ma refer la cea obligatorie de 2 ani). Cum au fost noxele dupa aceea? Cat a costat instalarea si in ce masura se fac modificari masinii? se poate revenii la varianta existenta pe masina daca nu este fiabila instalatia GPL?

   Am montat pe un Opel Movano 2.5 cdti, consumul de motorina s-a redus cu 40%, s-au consumat 40 lt gpl la 380km. Verificarea tehnica a masinii se face fara probleme atata timp cat se elibereaza acte pentru omologarea RAR. Noxele sunt mult mai bune datorita micsorarii reziduurilor de ardere de la motorina. Instalatia are comutator cu optiunea numai motorina sau amestec, iar in urma demontarii instalatiei, raman in portbagaj gaurile facute pentru montarea rezervorului

5

Re: Portofoliu

Doresc sa aflu daca s-a rezolvat  cu omologarea instalatiei de GPL pt ca doresc sa montez pe un IVECO EUROCARGO 75E15
Mai deresc sa aflu informati despre pret si daca se poate mai multe detali tehnice raportate la consumul de motorina si GPL.

6

Re: Portofoliu

Cu omologarea nu s-a rezolvat nimic pana acum. Nu intelegem nici noi ce se intampla, dar atata timp cat nu se obtin licentele de catre importator, nu avem cum sa montam pe alte masini. Cu mai multe detalii tehnice si clare, vom reveni dupa ce vom monta una pe o masina a noastra, cu care ne vom permite sa facem teste mai detaliate.

7

Re: Portofoliu

buna ziua ,pe un x5 ,2006,3.0d ,cu tuning la motor (remapare) ,cit costa sa pun o instalatie  avnd in vedere ca este in 6cilindrii,care ar fi cistigul si care este raportul dintre ameste minim si maxim.aceste raport se poate seta si in alte cote adica daca doresc sa fie maxim 20% se poate seta?mentionez ca acum estimez 260cp si 600nm cuplu.multumesc si astept raspunsul d-voastra.

8

Re: Portofoliu

NordService wrote:

In asteptarea licentelor RAR Bucuresti, pe care trebuie sa le obtina importatorii instalatiei, noi am montat de proba, pentru verificarea eficientei si a modului de manifestare a motorului, pe 2 masini: o dacie papuc diesel si un opel cu motor turbo. Asa am constatat ca eficienta si recuperarea investitiei se face numai la masinile care ruleaza mult in afara localitatilor.
Ambii utilizatori au fost multumiti in ce priveste puterea crescuta a motorului, reducerea semnificativa a zgomotului specific de diesel, dar reducerea cheltuielilor cu motorina s-a obtinut numai cand masinile au circulat in afara.
      In momentul cand se vor obtine licentele vom anunta pe site , sa putem face montajele cu actele pentru omologarea RAR.

Cred ca despre Opelul acesta e vorba: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t … mp;start=0

Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !!!
http://postimage.org/image/1y73gmthg/

9

Re: Portofoliu

Valyd11 wrote:

.....Cred ca despre Opelul acesta e vorba: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t … mp;start=0

Nu, nu,  am scris mai sus, este vorba de un Opel Movano (o duba de marfa)!

10

Re: Portofoliu

Ceva noutati? Eventual un update de pret... Cu si fara omologare.

11

Re: Portofoliu

Cat de curand speram sa va anuntam despre o rezolvare a omologarilor instalatiilor diesel. Am demarat desfasurarea unor legaturi si cu alte firme. Inca putina rabdare, va rugam ! Anuntam pe site imediat ce avem noutati.

12

Re: Portofoliu

Si daca nu ma intereseaza omologarea? La ce pret imi puteti monta o astfel de instalatie pe un TDCI de 2000cm?

13

Re: Portofoliu

Fara omologare nu putem monta. Ne pare rau, dar nu vrem sa avem probleme.

14

Re: Portofoliu

Pai si pe alea doua cum ati montat? Ati facut probele numai pe circuit inchis?...  Ce probleme sa aveti daca montati fara documente?

15

Re: Portofoliu

Le-am montat pentru testari, cateva zile, apoi le-am dat jos. Daca montam fara documente, ne pierdem licenta de montatori. Fara documente, monteaza cei neautorizati.

16

Re: Portofoliu

De ce tot ocoloti subiectul PRETULUI???PRETUL este factorul decisiv care il face pe client sa cumpere produsul dumneavoastra(cand va fi omologat,bineinteles).Asadar intre ce PRET minim si maxim se va incadra instalatia+montajul aferent pentru,de exemplu un motor diesel 2000cmc????(cand va fi omologat........bineinteles.....).Astept cu o mare nerabdare raspunsul!!!!

17

Re: Portofoliu

Nu ocolesc subiectul Toton, dar daca spun acum un pret, care nu va corespunde cu ce vom aduce pe piata, tot voi o sa va suparati. Dar, ca sa-ti fac pe plac, am sa-ti spun ca, probabil, pretul va fi in jurul a 1000euro, pentru motoarele in 4 cil. E bine?

18

Re: Portofoliu

NordService wrote:

Nu ocolesc subiectul Toton, dar daca spun acum un pret, care nu va corespunde cu ce vom aduce pe piata, tot voi o sa va suparati. Dar, ca sa-ti fac pe plac, am sa-ti spun ca, probabil, pretul va fi in jurul a 1000euro, pentru motoarele in 4 cil. E bine?

ma iertati ca ma bag, dar parerea mea este ca 1000 de euro e cam mult.

19

Re: Portofoliu

Blue wrote:

...ma iertati ca ma bag, dar parerea mea este ca 1000 de euro e cam mult.

E foarte bine ca te bagi, discutiile sunt libere, nu supara pe nimeni. Si...da, sunt de acord ca sunt foarte scumpe! De aceea speram sa aducem ceva mai ieftin (dar nu si mai prost calitativ), mai la indemana.

20

Re: Portofoliu

Am si eu o intrebare, eu scot un consum in afara de 4.9 cu AC pornit tot timpul (1.8 tddi Focus) ai idee cat ar consuma cu gpl? echipamentul asta e ca la benzina, adica porneste pe motorina si face trecerea pe gpl sau e dual adica amesteca combustibilii ca sa zic asa?!

21

Re: Portofoliu

Pentru mai multe lamuriri si descrierea sistemului, intra pe link-ul urmator: http://www.nordservice.ro/Instalatii-GP … va_1_8.htm