1

Topic: Skoda Octavia 1.4

Buna ziua.
Am un autoturism Skoda Octavia 1.4, an fabricatie 2009.
Ce instalatie imi recomandati ? De asemenea, va rog sa imi comunicati si un pret.
Multumesc.

2

Re: Skoda Octavia 1.4

Evident ca este obligatoriu sa se monteze instalatie secventiala. Recomandam Tomasetto STAG 200, sau Landi Renzo. Amandoua sunt la 2400,00 cu rez. cilindric si 2700,00 cu rezervor in locul rotii de rezerva.

3

Re: Skoda Octavia 1.4

Multumesc pentru informatie. Va rog sa imi spuneti care ar fi diferentele intre cele doua ? Ma refer din punct de vedere al fiabilitatii, a performantelor, provenienta lor eventual. Dumneavoastra pe care din cele doua mi-ati recomanda-o ?
Multumesc.

4

Re: Skoda Octavia 1.4

Amandoua se comporta foarte bine pe acest tip de motor, sunt de provenienta italiana, performantele sunt la fel ca pe benzina la ambele instalatii. Diferentele sunt de producator. Numai bine!

5

Re: Skoda Octavia 1.4

Intre timp am incercat sa obtin informatii suplimentare si de pe alte surse.
Am inteles ca de fapt Tomasetto este o instalatie polonezo-italiana, adica nu este produsa ca un intreg de catre un producator, ci asamblata din componente produse de catre mai multi producatori. Electronica este 100% poloneza. Dvs spuneti ca este italiana. Nu inteleg, este o stratagema comerciala ?
Pe de alta parte, am vorbit si la Skoda, mi-au spus ca Landirenzo ar fi deja montata direct la fabrica Skoda si ca, de asemenea se monteaza si la Dacia. Am inteles de la ei ca peste cateva luni vor oferi deja aceasta instalatie, la fel ca la Dacia.
Ceea ce ma interesa sa aflu, de la dvs, ar fi diferente tehnice reale. Nu sunt inginer, dar as vrea sa aflu de la un inginer ceva mai mult decat ca " amandoua se comporta foarte bine".
Multumesc.

6

Re: Skoda Octavia 1.4

Pai daca te bazezi pe "alte surse" care-ti spun ca Tomasetto este o amestecatura....ce rost are sa mai vorbesc eu? Tomasetto, ca sa le spui si surselor tale, este o instalatie italiana cu SOFTUL polonez, care fie vorba intre noi, e la un nivel calitativ destul de ridicat. Pe de alta parte, daca eu nu sunt brutar, nu ma intereseaza cum se face painea, atata timp cat e buna si-mi place.

7

Re: Skoda Octavia 1.4

Ghilimelele va apartin. Prin alte surse nu ma refeream la altceva decat la site-urile producatorilor de instalatii, ale producatorilor de autoturisme, ale importatorilor unor astfel de instalatii, ale unor cluburi auto din Germania, Italia si Olanda,in general surse subiective, dar bine documentate. De asemenea, cuvantul "amestecatura" va apartine, nu apare nicaieri in mesajele mele. Am spus doar ca aceasta instalatie este asamblata din componente produse de mai multi producatori, nu este produsa ca un intreg de catre un singur producator.
Doar ca nu-mi place cand cineva, pentru a vinde ceva, denatureaza realitatea. Imi confirmati de fapt ca electronica este poloneza. Nu as vedea nimic rau in asta, daca ar fi spusa de la inceput, si nu prezentat produsul ca unul italian. La fel cum, in alta parte, de curand, mi s-a prezentat ca italiana o anume instalatie Milano, turceasca de fapt din cate am inteles dupa aceea.

In legatura cu o comparatie a dvs, consider ca este dreptul oricarui consumator sa se informeze si sa solicite sa fie corect informat inainte de a consuma ceva, fie ea o paine, o instalatie gpl, sau orice altceva.

Din acest motiv v-am cerut dvs si altora, in acelasi timp, anumite informatii, dar, asa cum va spuneam, ma asteptam la cu totul altceva decat ca "amandoua se comporta foarte bine".

Spre exemplificare, un alt service cu care am intrat in legatura mi-a pus la dispozitie materiale informative ample.
Mai mult, am fost intrebat daca Skoda mea 1,4 este MPI sau TSI. Asa am aflat ca pentru TSI exista instalatii total diferite de ceea ce numiti dvs secventiale. Si ca Tpomasetto nu ar intra in randul celor care ar putea fi vandute pentru acest tip de motor.

In cazul in care imi veti raspunde la acest mesaj, va rog sa o faceti cu forma de politete a persoanei a doua, la fel cum am procedat si eu de la bun inceput.

Multumesc.

8

Re: Skoda Octavia 1.4

Sorry,dar eu consider ca pentru a obtine informatii corecte pe o anumita tema,in primul rand tu trebuie sa oferii toate detaliile care ar ajuta in obtinerea informatiilor.Eu consider ca era de datoria D-lui Popescu sa spuna exact ce tip de motor(MPI sau FSI) are si apoi sa ceara informatiile.
Cat despre originea instalatiilor,e mult de vorbit.Din cate stiu eu Mercedes are compenente care se produc in Romania.Dar aste nu o face o masina romaneasca ci una nemteasca.Ca sa nu mai vorbim de alte marci gen Hynday care desi se produc in europa,tot coreene sunt.Probabil la fel e si cu instalatiile.

9

Re: Skoda Octavia 1.4

Multumesc Portarul! Exact problemele astea vroiam sa le discut si eu cu domnul Popescu, in plus, spre apararea mea as spune ca, atunci cand cineva se exprima la modul ca "Am inteles ca de fapt Tomasetto este o instalatie polonezo-italiana, adica nu este produsa ca un intreg de catre un producator, ci asamblata din componente produse de catre mai multi producatori.", mie imi suna tot ca e vorba de o "amestecatura". E ca si cand, asa cum foarte plastic se exprima un prieten aici pe forum, instalatia Tomasetto este o "struto-camila", doar pentru faptul ca are softul polonez. Spre informarea dumneavoastra domnule Popescu, fabricatia componentelor, nu are nici-o legatura cu softul cu care se  regleaza instalatia. In aceste conditii, va consider indreptatit sa va orientati atentia catre acea firma care v-a pus la dispozitie acele materiale informative ample. Dupa ce le-ati citit, sa ne invatati si pe noi ce-ati inteles din ele.