1

Topic: problema instalatie gpl

buna ziua am si eu o problema cu o instalatie gpl injectie multipunct montata pe un audi a4. adevarul e ca nu stiu ce marca e dar vaporizatorul si distribuitorul de gaz sunt marca koltec. am schimbat distribuitorul pentru ca era distrus iar in vaporizator am schimbat membrana si garniturile, sa nu se inteleaga ca le-am schimbat eu ci un service specializat totul a fost ok cam doua saptamani dar acum pe gaz relantiul fluctueaza intre 500 si 1000 de turatii iar daca tin masina turata la 2000 de turatii nu merge cursiv ci imi scad turatiile pana in punctul de a murii mororul si isi revine,si miroase a gaz si am mici explozii la schimbarea treptelor de viteza sau in momentul franarii.

2

Re: problema instalatie gpl

Mie mi se pare ca nu e reglata cum trebuie. Daca schimbarea kit-ului de membrane s-a facut corect, si daca reductorul nu e uzat in interior, si regleaza presiunea si debitul cum trebuie, trebuie reglat amestecul optim aer/gpl. Nu stiu daca ai schimbat si filtrul de la electrovalva de gaz?! Daca nu, trebuie schimbat. Rateurile care se aud, sunt in admisie, sau in evacuare? Daca se simte si miros si daca nu rasufla pe la membrane, atunci poate fi un amestec bogat si arunca gazul nears pe evacuare.

3

Re: problema instalatie gpl

vaporizatorul e reglat la 1.5 bari iar reductorul la 0.97 bari si reductorul e nou si membranele in electrovalva de gaz sunt schimbate si ele. cand tin motorul pornit se aude un suflu undeva injurul injectoarelor 3 si 4 si pe acolo se simte si miros de gaz. se poate sa scap gaz pe undeva si din acea cauza sa am ardere incompleta?

4

Re: problema instalatie gpl

si inca ceva la rece pe gaz motorul merge bine la fel ca si pe benzina. abia dupa ce se incalzeste incepe sa mearga rau

5

Re: problema instalatie gpl

In primul rand, reductorul si vaporizatorul e una si aceeasi piesa, se numeste reductor-vaporizator ( popular i se spune "plaman"). Nu stiu cum la tine e reglat in doua feluri. Electrovalva de gaz, nu are membrane. Membranele sunt in reductor. Mirosul de gaz, daca se simte ca rasufla pe la injectoare, inseamna ca sunt slabite furtunele care vin din rampa sau nu sunt prevazute cu coliere. Din cauza asta e posibil sa pierzi presiunea si sa scada turatia. Ai fost, totusi, la un service autorizat pentru gpl?