1

Topic: inst gpl chevrolet Kalos 14.16v.

buna ziua,

sunt interesat de o instalatie pt masina mai sus mentionata. ce am primit  pana acum a fost doar tomasetto stag 200. ba chiar mai mult si un chit personalizat pe acest model facut de un distribuitor din Bucuresti.

recunosc sunt un pic sceptic in ceea ce priveste achizitia deoarece:
1. investitia este de aprox 2500 ron si pe orice calcul imi imi trebuie minim 1 an sa o amortizez (deci un an nu economisesc decat la factorul psihologic deoarece distribui niste fonduri de la cheltuieli curente la cheltuieli fixe big_smile)
2. acest motor este foarte asemanator cu cielo dohc deci f gurmand in oras (in traficul bucurestean 11-13)
3. legendele spun ca, consumul creste cu aprox 10% dar voci (poate rele) spun ca ar creste cu 2-3 litri/100

as fi foarte recunoscator daca as primi niste lamuriri in ceea ce priveste:
1. alternative la acest tomasetto stag 200
2. daca ati mai montat pe acest autoturism inst gpl ce feedback ati avut pozitiv/negativ
3. si daca acest model de auto pastrand acelasi regim de mers are crestere de consum pe gpl in limitele bunului simt. (facem abstractie de cazul cand gpl e prost)

2

Re: inst gpl chevrolet Kalos 14.16v.

DanBD wrote:

as fi foarte recunoscator daca as primi niste lamuriri in ceea ce priveste:
1. alternative la acest tomasetto stag 200
2. daca ati mai montat pe acest autoturism inst gpl ce feedback ati avut pozitiv/negativ
3. si daca acest model de auto pastrand acelasi regim de mers are crestere de consum pe gpl in limitele bunului simt. (facem abstractie de cazul cand gpl e prost)

       Buna Dan! Pana acum am montat pe Kalos, MILANO si LANDI, la care inca nu au aparut probleme nici in functionare, nici tehnice. Unele sunt montate de mai bine de un an, ultima am montat-o in decembrie. Dar, ca recomandare, se poate monta oricare din instalatiile secventiale afisate pe site. Avand putere relativ mica (parca 60 kw, daca nu ma insel), se incadreaza in plaja de putere de pana la 89 kw, la care sunt omologate toate celelalte instalatii. De chituri "personalizate" ......aici imi recunosc ignoranta....n-am auzit, dar ma interesez. Despre consum, ce sa-ti spun, putem sa-l reglam sa fie cam la fel ca pe benzina, dar in acest caz se umbla la un pic de reducere de putere. Daca insa il lasam asa cum vrea el si cum copiaza de pe benzina, vei avea o crestere cam de 1-1.5lt, care v-a fi mai mult din diferenta de volum a gpl-ului fata de benzina. "Vocile rele" care vorbesc de consum mai mare, poate au auzit si ele ceva: se poate face si un consum mai mare, daca mergi subturat, daca-i dai "talpa" peste 4000ture, daca-i calculezi consumul "plin pe plin", ceea ce e total gresit, se face de la gol la gol, etc. Preturile le gasesti pe site si cu rezervor cilindric si cu toroidal.
       Daca mai ai si alte nedumeriri, spune-le si le discutam.

3

Re: inst gpl chevrolet Kalos 14.16v.

multumesc pentru raspuns,

4

Re: inst gpl chevrolet Kalos 14.16v.

DanBD wrote:

multumesc pentru raspuns,

     Cu multa placere si te mai astept! Si apropo de investitie, recuperarea se face in maxim 12000-15000km, la diferenta care este acum intre benzina si gpl. Ca termen, depinde in cat timp faci acesti km.