Re: probleme la instalatia de gpl
Te asteptam! CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI!
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Te asteptam! CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI!
pt nordservice,ti-am scris pe e=mail ai putea te rog sa-mi raspunzi c-a sa ma apuc de treaba,multumesc
pt nordservice,ti-am scris pe e=mail ai putea te rog sa-mi raspunzi c-a sa ma apuc de treaba,multumesc
Am primit doar ultimul mail pe care ti l-am trimis. Nu este nimic adaugat. Sorry!
Ai becurile arse de la panoul de climatizare (cielo)
Ti-am raspuns la topicul de la sectiunea "Diverse". Era aceeasi intrebare. Si becurile ce-au avut? Trebuie sa ne spui, ca poate mai are cineva aceeasi problema!
Schimba garnitura de la capac, asa face la toate musteste, dupa 2, 3 luni iar o sa apara.
Panoul de climatizare ca sa il scoti trebuie desfacut cablul de la robinetul de caldura care se gaseste situat in parte dreapta jos la picioarele pasagerului are o siguranta o scoti si gata. Dupa aia poti incepe sa scoti panoul de climatizare . Il tragi cit sa bagi mina pe dupa el si scoti cele 2 mufe din spatele lui, PS ar fi bine sa legi cu o sirma de cablu ala care i-ai scos siguranta ca sa nu se traga ca este mai greu de bagat inapoi. Are 2 becuri le schimbi si gata. Bafta
buna seara.Nu de foarte mult timp am cumparat o dacie pe injectie an 2001 care are gpl,Inca de la inceput vreau sa stiti ca ma framanta foarte tare consumul de gpl.Instalatia este de genul ce porneste pe benzina dupa care la vreo 2000 de rotatii trece automat pe gpl.Motorul pare sa mearga foarte bine dar totusi simt ca imi consuma cam mult ,si nu stiu dece.Bujiile sunt bune sunt bujii speciale pentru injectie,intru-un cuvant aprinderea e ok,si fultrul de aer este schimbat.Inca ceva daca chiloasa este uzata este posibil sa influenteze consumul de gpl???tin sa mentionez ca pe benzina are un consum de invidiat(foarte mic).Si casa fie totul ok si sa intelegeti perfect problema vreau sa va mai spun ca cand pornesc masina sa sa se opreasca ca si cum nu ar avea benzina ,astfel ca treb sa sprituiesc pedala decateva ori repede dupa care trece imediat pe gpl si totul e ok.Aaceasta problema isi revine daca scot borna - de la baterie si o pun petru cateva secunde pe + la baterie,adica resetez calculatorul.Cineva mia sp sa fac asta ca vezi Domne anumite erori in calculator ar cauza asta la pornire.intradevar dupa ce fac asta masina pentru ceva timp mere perfect dupa care treb sa mai scot borna si sa fac aceeasi procedura.Trist este faptul ca am schimbat calculatorul de pe alta masina si se pare ca e acceasi problema si ma gandesc ca daca ar fi foat de la eroori cred ca ar fi treb sa-si revina schimband calculatorul.Calculatorul cu care am facut proba era de pemo dacie injectie doar benzina si cred ca nu ar fi avut aceleasi erosi9ar parea absurd).Mai sus am sp totul despre instalkatia mea gpl si micile ei defecte sa zic asa.Asa ca poate imi sp si mie la ce ar treb sa umblu sau ce ar trebui sa fac sa cumsume mai putin gpl.Multumesc foarte frumos.
... am cumparat o dacie pe injectie an 2001 care are gpl,Inca de la inceput vreau sa stiti ca ma framanta foarte tare consumul de gpl......
Ai povestit foarte multe.....fara sa-mi spui ceva ce ma interesa: ce tip de instalatie este, daca este montata cu releu pe pompa de benzina (poate fi ars si de-aia nu baga benzina din prima), ce revizii are facute si cand, ce revizii are masina facute (aprindere nu inseamna numai bujii), si .....cat este de fapt consumul asta, si pe gaz si pe benzina. Ca nu stiu ce inseamna "foarte mic" pentru tine cand vorbesti de motorul de Dacia injectie, cand se stie ca a fost un fiasco acest motor. Cat despre ce te-a invatat "prietenul": sa pui borna de minus, peste borna de plus, cateva secunde.....ma mir ca nu ai ars deja calculatorul masinii. Trebuie scoasa borna si lasata asa, scoasa din tensiune cateva minute, nu pusa in scurt. Sau, si mai bine, scos calculatorul masinii din mufa lui, si stersi pinii aia, ca uneori se oxideaza.
Rezolvare problema Logan GPL!
Am un logan cu instalatie gpl montata ulterior cumpararii masinii.
De aproape 6 ani instalatia GPL a mers fara mari probleme pana cand a inceput sa imi apara rateuri la accelerare, in sarcina. Rateurile se manifestau numai cand eram pe gaz. Pe benzina se manifesta aparent normal.
Dupa investigatii amanuntite am descoperit cauza. Bobina de inductie.
La cilindrul 1 bobina dadea o scanteie mult mai mica, de circa 4 mm, rosiatica, fata de celelalti cilindri unde scanteia era de circa 15 mm, albastruie.
Am schimbat bobina si acum masina merge foarte bine si pe gaz si pe benzina.
.....tot asa ramane turata. E clar ca nu e din cauza motorasului, nu imi pot da seama ce ar putea fi, ma gandesc ca e din cauza instalatiei de gaz habar nu am. Ajutati-ma va rog ca nu stiu ce sa-i mai fac??
Ai verificat si etanseitatea? Sa nu traga aer fals pe la mixer, furtunul de map, etc.? IAC-ul l-ai probat cu clapeta de acceleratie cu tot?
Rezolvare problema Logan GPL!.........
Am schimbat bobina si acum masina merge foarte bine si pe gaz si pe benzina.
Inca un exemplu la faptul ca, desi problema vine de la benzina, functionarea pe benzina nu are acelasi comportament ca pe gpl. Pe gpl, toate aceste mici probleme pe aprindere se manifesta la o scara mai mare.
Ptr johnyy.
Fa rost de un senzor VSS (senzor care citeste vitzea masini) se afla pozitionat pe cutie si intra in el cablul de Km. Incerca cu alt senzor VSS, i-ti spun pentru ca am patit la fel ca tine , adica raminea turata dupa ce o opream isi revenea.
Daca senzorul VSS care citeste viteza si o transmite la calculatorul masini este defect intra-o rutina calculatorul si incerca sa ti-o mentina turata . Senzorul nu are treba cu cablu de km acul se misca, numai ca el nu mai transmite impulsuri catre calculator.
Am cumparat nou din magazin 98 ron original.
Dar daca ai posibilitatea sa o pui pe un tester o sa iti dai seama imediat daca merge sau nu merege, dar asta presupune sa cuplezi testerul si sa pleci cu ea si sa vezi daca pe tester arata viteza , ca daca arata
Intra pe linkul asta :
Si pe benzina merge daca scoti mufa din comutatorul de gaz/benzina, adica merge bine sau ramine turata.?
Am avut 2 comutatoare benzina /gaz da l-am dat din pacate.
Am inteles ca pe gaz merge cu mufa scosa din pompa de benzina, dar pe benzina merge ca daca face tot asa pe benzina adica o tine turata nu prea cred ca e din comutator, desi nu este exclus sa se fi defectat
.... Aveti idee ce marca de comutatoare pt gaz sunt compatibile cu comutatoarele pt gaz , romano? .....
Comutatoarele care se potrivesc la mufa de cuplare. Dar poate fi un scurt chiar in mufa, de aceea iti recomand sa-l schimbi cu totul, cu instalatia electrica cu tot. Problema este ca, daca nu se potriveste cu senzorul de nivel, nu iti arata nivelul din butelie.
Dar e posibil, sa nu ai problema din comutator, si atata timp cat nu vrei sa-mi raspunzi punctual la ce te intreb ( e dificil sa dai un diagnostic la o masina pe care nu o vezi, si sa te bazezi doar pe observatiile si comentariile subiective ale proprietarului), ma obligi sa-ti sterg posturile, si sa te las sa intri pe celelalte forumuri ( sunt o gramada), unde sfaturile si comentariile sunt date de nespecialisti. De altfel, nici nu stiu cum te mai descurci, ca ai lansat aceeasi problema pe trei topic-uri diferite.
Ok va multumesc tuturor pt sfaturi o sa ma comformez. Sper ca am rasp la toate intrebarile pe care, mi-sa pus. PT. VERSY 28 nu am incercat sa scot mufa de la comutator cand e pe benzina. O sa incerc si metoda asta. Daca mai aveti vreo intrebare, nu ezitati si intrebati. Sanatate (nu vreau sa fiu stresant sau sa supar pe cineva doar ma informez pt ca nu prea am avut de aface cu masini)
Probeaza mai intai pe benzina si vezi ce se intimpla
SAL PT. VERSY 28 am facut exact cum ai spus sa scot mufa de la comutator in timp ce e pornita pe benzina. Rezultatul este ca nu se opreste motorul, functioneaza normal fara probleme. Nu sta turata.
PT VERSY28 Sal asa am sa fac, o sa probez cu alt comutator. Unele se potrivesc la mufa, dar nu stiu daca indica bine nivelul gazului din rezervor. Ai idee ce comutator ar fi compatibil cu romano? La instalatia electrica nu ma pricem o sa apelez la un electrician. Bafta
SAL PT. VERSY 28 am facut exact cum ai spus sa scot mufa de la comutator in timp ce e pornita pe benzina. ......
Cand comutatorul este dat pe pozitia benzina, instalatia oricum este scoasa din functiune. Nu stiu ce verificati voi???!!!
Iar pentru tine, draga Johnyy, tu cred ca ai o problema, dar, dupa cum vad, nu te preocupa sa repari instalatia. Pana acum te-au preocupat cu totul alte probleme, nu cele care le ai (am inteles ca-ti rasufla reductorul), nu ai raspuns la nimic din ce te-am rugat sa verifici : etanseitatea mixerului in admisie, furtunul de map, etc.....Daca doar vrei sa postezi, si oamenii sa comunice cu tine, sunt o gramada de alte forumuri si site-uri de socializare.
Sal am rezolvat cu reductorul l-am schimbat(am pus unul marini). Nu mai da miros de gaz, mixerul e ok ,furtunul de map e verificat si ala e bn. Doar ca am o electrovalva busita trebuie schimbata (cea care vine pe reductror). In rest e ok nu mai am alte probleme grave sanatate
Pai asa, vezi?! Acum ne intelegem! Si? Ai gasit sa o schimbi? Ca e cam problema cu electrovalvele fixate pe reductor. Poate reusesti sa gasesti sa schimbi numai bobina si sa verifici cuiul, daca lucreaza.
Da am gasit sa o schimb ma costa 50 lei s.h , cred ca cuiul este bun am sa verific, si o sa va anunt deocamdata circul asa fara electrovalva aceea. Sanatate
50lei s.h.? Pai e in jur de 65-70lei noua! Incearca si verifica intai numai bobina.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.