In primul rand, pompa este facuta sa mearga, nu sa stea. In al doilea rand, cei care au gandit aceste instalatii si care au zeci de ani in spate de studii si cercetari, cred ca au fost atat de cretini sa nu se gandeasca la chestia asta: ca pompa de benzina merge, in loc sa se opreasca atunci cand trece pe gpl. Noroc cu noi romanii, ca suntem baieti isteti, si am descoperit ca trebuie sa oprim pompa de benzina. Masinile carora nu li s-au oprit pompele, au sute de mii de km si nu s-au ars. Altele in schimb, surpriza, nici nu sunt pe gpl, si s-au ars pompele. De ce oare? Poate pentru ca sunt atat de zgarcit, sau uituc, si nu am benzina de ajuns in rezervor. Sau poate ca s-a infundat supapa de vid din busonul de la benzina, si atunci pompa lucreaza fortat si se arde, sau pur si simplu, a venit din fabrica cu defect de fabricatie si n-a rezistat. Asta e, se mai intampla. Injectoarele care nu lucreaza, se colmateaza foarte repede. Daca raman impuritati din benzina, cu praful care e in motor, ca precis "uitam" sa schimbam si filtrul de aer , care este recomandat sa se schimbe la aprox.10000km, cu calamina care se depune din arderea benzinei, in caldura din motor se usuca si ajunge de astupa duzele. Da, benzina se intoarce pe retur.