1 (edited by tyyy84 2013-09-19 22:25:11)

Topic: instalatie noua...probleme reglaj

Va salut...in primul rand...

Astazi 19.09.2013 am montat o instalatie GPL Tomasetto stag4, pe un mercedes CLK200 kompresor 163CP din 2004

Instalatia a fost montata la un service autorizat, este noua...

Cand am mers sa iau masina, fiind anuntat ca este gata, am plecat in test, iar imediat am observat ca la plecare o bag in Drive ( cutie automata )accelerez si daca iau piciorul se subtureaza, imediat aparandu-mi si martorul de la motor...

au intrat in setari, au crescut presiunea de la 1.2 la 2 , au incercat o recalibrare dar nu a mai mers...au last-o asa, am facut un test, masina mergea ok...martorul de la motor nu s-a mai aprins...

Am plecat, am mers aproximativ 10 km...a mers foarte bine...am oprit iar dupa 30 min am plecat, si iar a inceput cu trepidatia la relantiu dar culmea ca nu mereu doar daca franez ma brusc ...martorul de motor s-a arins si nu s-a mai stins...

Maine ma duc la service sa arat problemele...si as dori daca ma puteti ajuta ( vad ca sunt oameni cu experienta pe forum ) sa nu ii mai las sa bajbai...pentru ca m-am saturat...

1. ce presiune sa le spun sa lase ( cutie automata ) acum este la 2
2. ce as putea sa le spun sa faca sa termin odata cu masina  si sa pot sa merg si eu cu ea pentru mine si nu pentru ea...

Am vazut ca aveti serviceul in Craiova...eu sunt din Bucuresti...daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi as fi foarte recunosctor...

multumesc anticipat

2

Re: instalatie noua...probleme reglaj

tyyy84 wrote:

Va salut...in primul rand...

Astazi 19.09.2013 am montat o instalatie GPL Tomasetto stag4, pe un mercedes CLK200 kompresor 163CP din 2004

Instalatia a fost montata la un service autorizat, este noua...

Cand am mers sa iau masina, fiind anuntat ca este gata, am plecat in test, iar imediat am observat ca la plecare o bag in Drive ( cutie automata )accelerez si daca iau piciorul se subtureaza, imediat aparandu-mi si martorul de la motor...

au intrat in setari, au crescut presiunea de la 1.2 la 2 , au incercat o recalibrare dar nu a mai mers...au last-o asa, am facut un test, masina mergea ok...martorul de la motor nu s-a mai aprins...

Am plecat, am mers aproximativ 10 km...a mers foarte bine...am oprit iar dupa 30 min am plecat, si iar a inceput cu trepidatia la relantiu dar culmea ca nu mereu doar daca franez ma brusc ...martorul de motor s-a arins si nu s-a mai stins...

Maine ma duc la service sa arat problemele...si as dori daca ma puteti ajuta ( vad ca sunt oameni cu experienta pe forum ) sa nu ii mai las sa bajbai...pentru ca m-am saturat...

1. ce presiune sa le spun sa lase ( cutie automata ) acum este la 2
2. ce as putea sa le spun sa faca sa termin odata cu masina  si sa pot sa merg si eu cu ea pentru mine si nu pentru ea...

Am vazut ca aveti serviceul in Craiova...eu sunt din Bucuresti...daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi as fi foarte recunosctor...

multumesc anticipat

3

Re: instalatie noua...probleme reglaj

buna ziua

4

Re: instalatie noua...probleme reglaj

ce martor de motor s-a arins ?