1

Topic: problema instalatie clasica

in primul rand vreau sa salut pe toata lumea,sunt nou aici pe forum.deci...am o honda prelude din 92,motor de 2300 multipunct fara debitmetru si am montat de curand o instalatie de gpl clasica landi renzo.de ce clasica?pt ca am considerat ca e mult mai simpla decat cea secventiala.pana ieri am avut un mixer pt motor mai mic si un obturatot pus in furtunul de la filtrul de aer si mergea acceptabil dar cand ajungeam pe la 4000 de ture se obtura furtunul de la filtrul de aer si m-am hotarat sa renunt la obturatot pt ca nu vreau sa mearga pe benzina la fel ca inainte.ieri am fost la nord service si am cumparat un mixer pt motor de 2000 de espero cel putin asa a zis domnul de acolo,mixerul asta are un tringhi in el care obtureaza aerul destul de mult.l-am montat pe masina si i-am facut reglajul acolo,dar nu se tureaza si se balbaie motorul.pe benzina acum merge normal  dar pe gaz merge oribil,relantiul este mult mai bine decat inainte si nu se mai opreste din mers dar la turatie nu vrea deloc sa se tureze,se tureaza greu,are ezitari,pana la 2-3mi de ture se tureaza ok dar dupaia are o pauza destul de lunga si incepe sa creasca greu in ture.azi am curatat bujiile,am mai apropiat un pic electrodul am curatat delcoul si la fel,aceeasi problema,cand urc cu ea mai sus in ture pe la 2-3 mi incepe sa mearga in suturi.am tot umblat la reglajul de debit si oricat de mult i-as da tot asa face,l-am strans si am incercat sa-l reglez si la 3000 si face la fel.parca nu are gaz de ajuns.am curatat filtrul de gaz inainte sa montez instalatia.sa fie de la reductor,sa nu bage destul debit?reductorul este landi renzo se81 si suporta pana la 100kw.azi incercai sa montez iar obturatorul si nu cred ca e ok sa merg cu ea pana in 3000 de ture ca  dupaia sa ramana fara aer.astept cat mai multe pareri.multumesc.