Topic: Instalatie BRC Stag100 pe injectie MONOPUNCT
Va salut. Nu stiu daca ma mai tineti minte, intr-un alt topic mi-ati spus ca nu exista BRC cu Stag 100, si ca importatorii v-au zis la fel ca nu exista asa ceva. Ieri mi-am montat si eu instalatia BRC cu Stag 100, Vaporizatorul este model AT-90E, si calculatorul este Autogaz Stag100 (este o cutiuta neagra). Ce am observat eu este ca ii tine locul lui "lambda blitz", asa cum am vazut ca este la alte instalatii BRC. Rezervorul este toroidal STako, multivalva si priza de alimentare sunt Tomasetto, cred ca si comutatorul tot Tomasetto este (digital). Per total sunt multumit de instalatie dar am cateva dubii:
1. Furtunul de gaz unde este situat actuatorul (motorasul de relanti) este de cauciuc, ca un furtun normal. La TOATE instalatiile am vazut ca este un furtun cu o izolatie de aluminiu, unul mai gros si mai rezistent(cred eu). Se poate intampla ceva nasol acum sau pe viitor avand in vedere acest furtun?
2. Mi-au zis (sau m-au mintit) ca trece de pe benzina pe gaz la temperatura de 35 grade. Ei bine, azi de dimineata ma urc in masina, termometru din masina imi arata 22 grade, pornesc masina, o accelerez imediat dupa pornire si a si trecut pe gaz. Mai mult ca sigur nu a tinut cont de temperatura decat (ceea ce nu cred) sa fi fost setata sa treaca la o temperatura mai mica de 35 grade cum mi-au zis ei...Intrebarea mea este ce stiti despre calculatorul STag 100 si despre vaporizatorul BRC AT-90E, stie vreunul din ele sa lucreze cu temperatura, adica sa aibe vreun senzor de temperatura ceva, sau calculatorul e capabil sa prelucreze informatia despre temperatura?
3. Si ca sa-mi aduc aminte ca traim in ROmania, imedia cum am plecat de la service m-am dus sa alimentez si SURPRIZA, nivelul pe comutator era pe tot pe rosu. Am sunat la ei si mi-au zis ca au uitat sa "programeze" comutatorul. Problema asta oricum se va rezolva dar vroiam sa stiu daca comutatoarele astea chiar trebuiesc programate sau se leaga firele si gata?
http://postimage.org/image/1y73gmthg/