Topic: Instalatie Renault Laguna
Buna ziua. M-ar interesa o instalatie gpl pentru Renault Laguna 2 2.0 16V. Ce instalatii imi recomandati ? Vreau in acelasi timp sa pastrez si din performantele masinii...
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → Instalatie Renault Laguna
Buna ziua. M-ar interesa o instalatie gpl pentru Renault Laguna 2 2.0 16V. Ce instalatii imi recomandati ? Vreau in acelasi timp sa pastrez si din performantele masinii...
Pentru gama Renault, sunt foarte bune Tomasetto, Landi Renzo, OMVL. La instalatiile secventiale nu se prea pierd performantele masinii, ba uneori, cand gazul e de buna calitate, se imbunatatesc.
Buna ziua,
La instalatiile secventiale cu cat creste consumul pe GPL fata de cel pe benzina?
Ma intereseaza sa pun si eu pe un Peugeot 406 1.8 16 valve
Am mai spus si cu alte ocazii, consumul de gpl la instalatiile secventiale, este aproape la fel ca pe benzina: mai mult cu maxim 1-1.5lt fata de benzina, si apare mai mult din diferenta de volum a benzinei fata de gpl.
Salutare!as dori sa fac si eu o remarca la adresa acestui service,nu sa vb d nimeni de rau ci doar sa spun ce mi s-a intamplat mie montand instalatie gpl seventiala MILANO la acest service.asa...sa o luam cu inceputul:M-am decis s imi montez instalatie gpl,am mers la acest service,mi-au spus costurile toata treaba,am facut programare,am reusit dupa montarea instalatiei sa fac si R.A.R cu mici dificultati dar totul a mers bine pana in momentul knd am mers sa fac prima revizie,(mentionez k instlatia nu imi facuse probleme)plecand d la service unde doar ec facusem''revizia''constand in niste spume de sapun pe ici pe colo si curatzat filtrul d gaz,spunandumi-se k nu e nevoie sa il schimb ca este putin murdar dar k o sa mi-l schimbe la urmatoarea revizie.am insistat sa mi-l schimbe chiar mentionand ca vreau s ail platesc si sa ils chimbe pt k nu vreau sa risc sa se intample ceva rau.in fine,au zis k nu si nu dupa kre am mai venit de 5-6 ori p acolo imi papa de moarte gaz,de fiecare data era cate un mecanic,fiecare cu parere personala zicandu-mi mie ca cine mi-a facut reglajul.stupefiat eu ii ziceam domne eu nu ma dcu altundeva decat aici vin de ce as risca sa pierd garantia?.pana la urma unul dintre mecanici a nimerit-o si nu ma mai calcat pe acolo(slava Domnului)mai aveam cam 3000km de facut pana la urmatoarea revizie knd a trebuit sa plec in Germania.in momentul knd am ajuns in Germania knd am ridikt capota sa verific k tot omul dak este ok uleiul,nivel antigel,transmisie,etc...knd ce sa vad si sa aud....din plamanul de gaz se auzea fasaind cu putere si knd m-am apropiat mirosea k naiba a gaz,antigel in vasul de expansiune mai era 1 deget pe fundul vasului si va rog sa ghiciti de ce.... pierdeam prin acelasi loc si antigelul tot pe la un furtun langa cel de gaz pe unde rasufla sia sta dragii mei din cauza k meseriasii de la nord service nu stransesera cum trebuie colierele de la acele furtune sau folosesc coliere ieftine care se duc foarte repede(nu am facut mai mult d 15 mii km cu instalatia).asa k amatorii care monteaza la acest service instalatii GPL rugati p administrator s dea mai multa atentie la montaj si sa dea dovada de mai mult profesionalism,nu de alta dar poate va treziti k si mine cu riscul de a cala motorul sau mai rau doamne fereste sa facetzi BOOM!
Mai Gubyan83, hai s-o luam de la inceput: in primul rand, nu am avut niciodata pretentia ca suntem Dumnezei si rezolvam din prima pe toata lumea. Unele masini merg din prima (de regula cele care nu au alte mici probleme), la altele ...ne mai chinuim pana le dam de cap (mai ales pana-l convingem si pe client ca mai are si masina probleme- pana ajung la gpl, toate merg PERFECT). Nu doar o data am reparat, pe cheltuiala noastra, defectiunile aparute, sa demonstram clientului ca nu e din cauza montarii gpl-ului problema aparuta. Colierele si toate componentele, vin in chituri de la importator. Nu doar o data am suportat din banii nostrii alte coliere si alte suruburi, fasete, piulite, etc., pentru ca am constatat si noi ca sunt proaste cele primite de la ei. Am cumparat altele, mai scumpe si mai bune, tot ca sa fie clientul multumit. Filtrele, oricum nu fac obiectul garantiei, si se platesc de catre client. Dar cum multi se plang de lipsa banilor, ii lasam (desi nu ar trebui) sa le schimbe cand este absolut necesar. Dar cum nici DUMNEZEU nu-i multumeste pe toti oamenii, cum sa avem noi pretentia asta. Toate cele bune!
P.S. Din toate masinile pe care le-am montat in cei peste 10 ani de cand ne ocupam cu treaba asta, nu a facut NICIUNA boom!!!
domnule administrator revin cu aceeasi problema...imi scade nivelul antigelului din vasul de expansiune.am schimbat colierele la cele doua furtune care vin pe acele doua iesiri din plastic(plaman sau cum s-o numi nu ma pricep)si am verificat si tot e ud acolo d antigel knd pun mana s verific.ce as putea face?se demonteaza cumva reductia aceia d plastic cu 2 iesiri sau e turnata si nu se poate scoate d acolo?as vrea s le scot si sa adaug ceva poxipol sau mai stiu eu ce...:-??....mentionez k sunt in afara tarii si as dori un sfat de la dvoastra...multumesc!
cred k reductor se numeste daca nu ma insel.....
Nu am inteles exact pe unde curge: pe la teu-l de plastic (cel cu 2 iesiri), sau pe la coturile din reductor(plaman)?
pe la acel t cu 2 iesiri d plastic de culoare gri deschis ,e prins cu o flansa de fier de motorul masinii km pe langa baterie in zona aia este fixat,mai precis in stanga bateriei cum deschizi capota....offff:)
Inseamna ca, ori teul este prea subtire fata de furtune, si nu poate fi strans indeajuns de coliere, ori furtunele sunt prea groase si nu cedeaza la strangere. De preferat ar fi sa gasesti un teu putin mai gros la capetele in care intra furtunele. Daca-l inlocuiesti, n-o sa mai ai probleme, dar ai grija cu aerisirea.
poi s epot desuruba acele plasticuri de acolo,ma gandesc k poate s-au mai slabit sa desfac sa le strang putin sau sa caut un altul?
ce spuneti?
ce sfat imi sugeratzi?
Incearca sa le mai strangi. Daca tot mai da apa, trebuie schimbat teul cu unul cu capete mai groase. Se poate desface din coliere si se inlocuieste teul cu unul care sa intre cat mai fix in furtune. Tine-ma la curent cu ce rezolvi!
Incearca sa le mai strangi. Daca tot mai da apa, trebuie schimbat teul cu unul cu capete mai groase. Se poate desface din coliere si se inlocuieste teul cu unul care sa intre cat mai fix in furtune. Tine-ma la curent cu ce rezolvi!
Frate , voi in loc sa puneti meseriasii sa rezolve problema omului ai spuneti sa monteze el alte teuri sau coliere.
Ar trebui sa inlocuiti importatorul daca vin piesele de slaba calitate ( coliere, teuri)
Nu e treaba clientului sa verifice calitatea pieselor din setul gpl.
Voi sunteti raspunzatori de acest lucru.
Nu va lasati intimidati, avem drepturi si trebuiesc respectate.
Apelati la un avocat cu un deviz constatator de la alt service sau chiar de la RAR.
Chiar se poate face BUM de la scapari de gaze cum spunea domnul de mai sus.
Viata voastra este valoroasa, iar prin actiunea voastra impotriva celor care pun piese de slaba calitate desi va propit ceva , poate salva viata ta sau a alcuiva.
O seara buna.
Este mare greutate sa schimbi T-ul ala s-au furtunul ala care curge?Si la mine curgea pe la un furtun care intra in vaporazitor,am schimbat n coliere si am taiat si din furtunul ala cu pricina.Pana nu am inlocuit furtunul ala de la T-u la plaman nu am rezolvat nimic.ce furtun am folosit?furtun de calorifer de Dacia 1300.s-a imbinat perfect.Nu se schimba greu te asigur.La mine mai grav un furtun nu a mai fost bagat intr-un suport si s-a frecat pe acolo de o piesa pe la motor si am pierdut toata apa .Si instalatia mea nu a fost pusa la Nordservice.deci lucruri s-au mici probleme pot aparae la oricare dintre montatori.eu consider util forumul asta si il citesc mai mereu.
....Frate , voi in loc sa puneti meseriasii sa rezolve problema omului ai spuneti sa monteze el alte teuri sau coliere.....
"Frate", tu ai dreptate! Dar tu nu vezi ca ai de a face cu romanii?! Noi avem alte reguli : unii nu au bani sa apeleze la meseriasi, altii s-au lovit de tot felul de "meseriasi" si nu mai au incredere, iar altii ....pur si simplu le place sa-si rezolve singuri problemele, le place sa-si mestereasca singuri masinile. Daca ai fi citit mai multe posturi si topicuri, ai fi vazut ca ce este periculos nu-i sfatuiesc sa-si rezolve singuri.
Buna ziua.
Doresc sa montez o intalatie de GPL pe Renault Laguna 1 Ph2 1.6 16v . Din ce am citit si vorbit multa lume imi recomanda intalatia STAG 300 in loc de STAG 200 din varii motive. De asemenea mi se recomanda rampa HANA in loc de VALTEK .
Astfel ca doresc sa stiu si eu daca aveti reprezentata in Iasi si care ar fi costul total pentru o astfel de operatiune cu rampa HANA ? Rezervor normal in portbagaj. Inca mai am nevoie de roata de rezerva . Plus ca cel toroidal cred ca ii zice e mai scump deci pas...!
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc !
Edit 1:
Am observat ca nu aveti reprezentata in Iasi . Dar macar sfaturi utile pentru achizitionare ?
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → Instalatie Renault Laguna
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.