Re: probleme la instalatia de gpl
instalatia gpl milano trece pe gaz si la turatie sau numai cind face apa 40 grade?
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
instalatia gpl milano trece pe gaz si la turatie sau numai cind face apa 40 grade?
instalatia gpl milano trece pe gaz si la turatie sau numai cind face apa 40 grade?
pt ca la mine in diminetile geroase imi trece pe gaz dupa 11km
Toate instalatiile secventiale pe care le-am montat noi pana acum, tin cont in setare, de turatie, de temperatura apa si temperatura gpl, si presiunea in rampa de injectoare. Daca nu sunt indepliniti toti parametrii, poti s-o turezi cat vrei si pana cand vrei, ca tot nu trece. Daca se incalzeste mai greu, acum cand s-a facut foarte frig noaptea, si daca nu ai probleme cu termostatul, sau cu aerisirea motorului, incearca s-o incalzesti cat de cat pe loc, si pune-i un obturator la radiator, sa nu mai traga aer rece. Cred ca, dupa ce pornesti, nu prea ai drum prin oras, sa mergi cu viteza mai mica, sa se incalzeasca mai repede. Probabil ca ai drumuri in afara localitatii, si mergi cu viteza.
Va salut,cautand pe gugal ceva informatii despre gpl am dat si peste topicul asta...si am tot citit raspunsuri pertinente si la obiect pentru diverse probleme,si m-am decis sa fac publica si problema mea .
Am instalatie gpl normala pentru carburatie(butelia parca este tomaseto iar vaporizatorul benini)
http://www.drypa.pl/produkt1881_REDUKTO … erGas.html
In link apar 3 poze cu vaporizatorul .Acum ceva timp mi-am montat pe masina turbo,evident ca nu s-a mai inteles gpl-ul cu presiunea facuta de turbo,asa ca am pus o electrovalva pe furtunul care duce gpl la carburator,astfel incat cand merg pe benzina presiunea de aer nu se duce spre vaporizator sa sparga membrana reductorului,iar cand merg pe gpl deschid wastegate-ul turbinii si aceasta nu mai face presiune doar aduce aer in admisie o idee mai repede decat l-ar trage in mod normal motor,dar functioneaza pe gpl in conditii bune;m-am tot sucit,invartit cum sa fac sa mearga si pe gpl cu presiune si cautand pe net am aflat ca primul lucru important in a merge cu turbo pe gpl cu carburator este sa ai un vaporizator care sa aiba furtune de compensatie,prin care sa intre presiune de aer de la turbina in spatele membranelor,astfel incat presiunea atmosferica sa fie de fapt presiunea dinainte de clapeta de acceleratie,si atunci cand presiunea in admisie creste sa creasca si presiunea asupra membranelor si reductorul sa lucreze in continuare ; pana aici toate bune si frumoase,am desfacut vaporizatorul(cu ocazia asta l-am si curatat) si i-am pus stuturi in gaurile din cele doua capace si prin acele stuturi ma gandesc sa bag aer din admisie ca sa-l pacalesc sa mearga si pe turbo,ce spuneti am vreo sansa de reusita?daca nu merge asa,imi puteti da alta idee sa incerc acest artificiu?v-as spune si pe ce masina am facut toate modificarile astea,dar s-ar putea sa se rada de mine si prefer sa evit acest amanunt
Stima,Iulian.
Am revenit,se pare ca am nimerit stuturile de compensare pe capace,pentru ca am reusit sa dau o tura "sub presiune" ;din pacate cred ca avansul prea mare si amestecul sarac n-au reusit sa urce acul la ceasul de boost mai sus de 0.05bar,dar deja mergeam pe presiune;
Acum neavand injectie e destul de greu sa fac un debit variabil de gaz,pentru ca atunci cand intra turbina sa imi dea ceva mai mult gaz...ma gandeam sa pun un "Y" pe furtunul de gaz,si pe o ramura sa las robinetul de debit,iar pe a doua ramura sa pun doar o supapa care sa se deschida atunci cand creste presiunea in galeria de admisie sa intre mai mult gaz...oare o fi bine sa fac asa?
Lasa-mi o adresa de mail, sa-ti trimit o schema de montaj.Poate te ajuta in ce vrei sa faci!
din ce cauza nu mi se aprind martorii de la gaz pt ca am facut plinul si tot rosu ramane?pana acum mergeau,am schimbat siguranta de la ele si degeaba!
Dar trece pe gpl? E aprins cel rosu de nivel, sau cel rosu de benzina? Da-mi mai multe detalii. Ce tip de comutator este?
Buna ziua. Am montata pe un ford escort 98 o instalatie secventiala GPL care in prima 100 de km a mers impecabil, dupa care a inceput sa nu mai traga cum trebe( ca si cum nu primea destul gaz). Am alimentat si facea la fel. Cand treceam pe benzina era racheta, o treceam pe gaz si se tura si tragea bine pana ce dadea de sarcina sau pana ce se subtura putin dupa care incepeau smaciturile si nu se tura deloc, nu tragea doar daca apasam acceleratia la maxim. Dupa 1000km face la fel. La cel care mi-a montat-o i-am explicat mi-a reglat cate ceva dar nici o schimbare. Care ar putea fi problema?
Si inca o problema: dimineata cand e frig tare, daca tranzitul benzina gpl ma prinde in stare de stationare, motorul se opreste. Mi s-a intamplat de mai multe ori la semafor.
Multumesc anticipat.
iulicuta2000@yahoo.com
momentan masina merge brici,inca n-am apucat sa fac poze,dar o sa fac zilele astea si le postez aici
Astept schema de montaj pe mail ,va multumesc!
Felicitari pentru promtitudinea cu care raspunzi pe forum . Seriozitatea cu care tratezi acest subiect (GPL -ul) ma face sa cred ca esti omul cel mai potrivit pentru a discuta impreuna despre o posibla colaborare in acest domeniu. Te rog doar sa imi lasi un numar de telefon fix si sa imi spui o ora la care sa te pot contacta (dupa-amiaza ) si ... o sa vorbim atunci mai multe. Multumesc.
Scuze daca e off topic dar asta este.. (acest post era pentru adminn)
......Te rog doar sa imi lasi un numar de telefon fix si sa imi spui o ora la care sa te pot contacta (dupa-amiaza ) .....
Multumesc Marius! Ma poti gasi la unul din numerele de telefon de la acest link: http://www.nordservice.ro/Contact-NordS … ng_1_5.htm . Cel mai sigur, ma gasesti dupa ora 15,00 pana pe la ora 17,30.
comutatorul este bigas,trece pe gaz,totul e normal,imi arata martotul ca a trecut pe gaz(este galben)insa ledurile verzi de nivel nu se mai aprind,ci doar ala rosu ca si cum nu as mai avea gaz!!!!
Verifica senzorul de nivel (pastiluta aia de pe multisupapa), sau instalatia electrica a senzorului.
Puteti sa-mi dati si mie un sfat la problemele pe care le-am prezentat mai sus?
Puteti sa-mi dati si mie un sfat la problemele pe care le-am prezentat mai sus?
Scuza-ma, te rog, dar pierdusem din vedere postul tau. In primul rand, spune-mi despre ce tip de instalatie vorbim? In ce priveste oprirea in relanti la trecerea pe gpl, poate fi din temperatura de trecere, sa nu fie setata una mai mica de 35-40g.
E este o instalatie secventiala
Am inteles ca este o secventiala, dar am intrebat ce TIP este ?
Bună!
Am şi eu o problemă care mă enervează de 3 luni.
Am un Opel astra f C18NZ ,cutie automată cu instalaţie marca Tomasetto.
Pe benzină merge extraordinar, dar cănd trec pe gaz încep problemele.
problema care a aparut este ca la mentinerea vitezei si implicit a pedalei de acceleraţie masina zdruncina,dar in momentul accelerarri masina fuge ,asta indiferent in ce tr.de viteza ma aflu.
Cănd iau piciorul de pe acceleraţie relantiul scade la 500 r/m şi rămăne acolo pănă nu ating din nou pedala de acceleraţie.
Dati-mi o idee.
Salut! Lamureste-ma cu 2 probleme:1)- ce tip de instalatie este (clasica, sau secventiala) si 2)- cati km are de cand ai facut ultima oara revizia la ea si daca ai schimbat filtrele (la instalatie)?
Revin cu tipul instalatiei:
priza alimentare LANDI RENZO
reductor vaporizator BIGAS RI21
modul de comanda electronic NOVA SGIS AP
dispozitiv de injectie sau injector RAIL tip IG 1
electrovalva GPL MARINI
cu speranta ca aceste date vor fi de folos pentru identificarea problemelor.
Multumesc
Revin cu tipul instalatiei:
priza alimentare LANDI RENZO
reductor vaporizator BIGAS RI21
modul de comanda electronic NOVA SGIS AP
dispozitiv de injectie sau injector RAIL tip IG 1
electrovalva GPL MARINI
.....
Pai asta e o instalatie s.h. , facuta din bucati, si din ce imi dau seama, cel care ti-a montat-o nu a reglat-o cum trebuie. Este prima instalatie secventiala care a aparut la noi prin 2000-2001, si se numeste GIS, facuta de cei de la BIGAS. Reductorul trebuie curatat bine si verificata electrovalva de gpl: nu-ti da debit corect de gaz cand e in sarcina. Nu vreau sa te descurajez dar,......la asta e mult de munca si nu cred sa se rezolve decat daca gasesti un meserias sa-ti umble la ea.
Ma intereseaza si pe mine cat ma costa la un opel omega calculatorul si injectoarele pe gpl
Salut! Lamureste-ma cu 2 probleme:1)- ce tip de instalatie este (clasica, sau secventiala) si 2)- cati km are de cand ai facut ultima oara revizia la ea si daca ai schimbat filtrele (la instalatie)?
Bună!!
Instalaţia este marca Tomasetto, clasică ,montat pe un motor 1,8 injecţie monopunct.
A fost montat în luna decembrie şi am fost la revizia de 1000 km în luna ianuarie, şi in total am făcut 3000 de km.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.