Buna Florin,
In cazul meu, la mersul pe benzina, problema tinea de mufa de la cilindrul 4 care nu mai facea contact bine. A fost o rezolvare foarte rapida iar problema am depistat-o printr-o diagnoza.
In legatura cu vibratiile, daca intr-adevar problema se manifesta si in cazul tau doar la mersul pe benzina, merita facuta o diagnoza (cost 40-60 lei la majoritatea service-urilor) si apoi in functie de rezultate curatat/inlocuit ce trebuie.
Alte surse dupa pararea mea pot fii urmatoarele:
- valva si furtunele PCV
- MAF-ul
- valva de relanti
Pentru toate cele de mai sus, sunt tutoriale cu poze pentru motorul nostru (M43TU) pe bmwclub.ro in sectiunea DIY Seria 3, astfel le poti verifica/curata/inlocui.
Mentionez ca eu mi-am schimbat valva PCV si pe celalate doua le-am curatat iar diferentele de comportament ale masinii atat la relanti cat si in ture sunt destul de mari.
Succes,
Andrei