Re: probleme la instalatia de gpl
8% mediu sau ???
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
8% mediu sau ???
Sincer sa fiu nu stiu acum daca urban sau extraurban, ar fi bine sa fie urban, acum pina nu ai fac consumul nu pot sa spun, cert este ca se simte daca bagi piciorul pina la fund in pedala. Adica se simte ca nu mai are gazul debita asa mare, fata de cum o aveam . Adica daca bagai piciorul in pedala te lipea de scaun, nici pe benzina nu mergea asa. Acu sa vedem cit consuma.
ok ne tii la curent si pe noi cu evolutia
ok
ok
Sal ,am o problema cu instalatia gpl. este tomasetto stag 200 montata pe un opel astra . 1,6.. am montato in luna mai 2011 la o firma specializata .Problema e ca nu imi mai functioneaza pe gpl .De 2 zile nu mi se mai aprinde nimic nici un beculet la acel comutator montat in masina ....Am controlat siguranta si e buna .Acum sunt in ITALIA si nu pot lua legatura cu firma ce a montat instalatia .Nu am nici cartea instalatiei sa vad posibile defactiuni .. . La bornele bateriei firele instalatiei sunt prinse bine ,Nu inteleg de ce a ramas fara curent .Va rog sa-mi spuneti care ar putea sa fie cauza acestei probleme .Multumesc anticipat.
....Am controlat siguranta si e buna ....
Sigur ai controlat siguranta instalatiei? Vezi ca este separata de cele ale masinii! Pentru ca altceva nu vad ce ar putea fi , sa nu mai primeasca curent instalatia! Cati km ai facut de cand ai pus instalatia?
Sal. Masina a mers pe gpl 6300 de km . Am controlat siguranta este buna se afla intr-o cutiuta de plastic cu capac langa baterie ..Cu masina merge la servici sotia si a observat ca nivelul de benzina de la ceasul bord nu scade .0are e posibil sa functioneze pe gpl si sa nu indice nimic la comutator ? Maine am liber si o sa fac o verificare mai amanutita ..Multumesc mult..
Sall
Consumul exclusiv numai pe oras este de 10% si de 8,5% in afara mers normal
Sal , sambata avand timp am luat instalatia la verificat ..am descoperit ca buba nu e de la sigurante (am gasit 2 ). Papucul care era la plusul bateriei nu era strans bine , juca sub saiba ---(de mesteri de romania omeniti cu ciubuc ) la-m strans bine adaugand niste saibe mai mici ,,aia mai mare statea pe umarul papucului de la borna cu piulita stransa bine .Tot nu avea curent .Am mai decoperit un fir zdrelit bine cu litele pe afara ,..care era sectionat . am leagat firele si minune instalatia functioneaza .. E posibil ca de la contactul inperfect de la borna bateriei sa-mi sectioneze firul ? Nu stiu ce sa intamplat ..cum e posibil sa lucreze cineva in acest mod ..imi pare rau dupa banii dati CIUBUC chipurile sa lucreze mai bine . In sfarst ma bucur ca am rezolat problema . Va multumesc pentru spijinul acordat..
Sall
Consumul exclusiv numai pe oras este de 10% si de 8,5% in afara mers normal
Avand in vedere ca instalatia este clasica, si ca trebuie sa nu prea piarda din putere (reducerea prea mult a debitului de gpl, deregleaza amestecul si pierzi si din puterea motorului prea mult), eu zic ca este foarte bun consumul si cine ti-a facut reglajul, la reusit destul de bine. Acum conteaza daca esti si tu multumit!
..... . am leagat firele si minune instalatia functioneaza .. E posibil ca de la contactul inperfect de la borna bateriei sa-mi sectioneze firul ? ......
Oricum,.... ti-am zis ca nu poate sa fie decat ceva electric. Un contact imperfect, poate face scurt, si poate reteza un fir subtire cum este acela. Ma bucur ca ai rezolvat si nu sa intamplat altceva!
BUNA SEARA Am procurat o instalatie GPL LOVATO de pe un CIELO 2007 care avea 50 000 km la bord,am demontato personal de pe masina cu foarte mare grija.Eu am un ROVER 45 1.4 103 CP si as vrea sa o montez pe ea,intrebarea este daca se poate?,si daca stiti pe cineva care se baga?
Incearca la un service care a tinut garantia la acest tip de instalatii.
Va salut cu respect,
Am si eu un Logan cu motor 1.2 75 CP si l-am luat de nou imediat montata instalatie GPL Milano (cred ca secventiala). Masina s-a comportat ok cam primii 10.000 km, merge la fel si pe benzina si pe GPL (nu ma asteptam) dar a inceput sa treca pe benzina cand nu ma asteptam si nu vroia nici in ruptul capului sa mai treaca pe gaz, mai faceam pauze iar mergea o perioada pe gaz iar
Va salut cu respect,
"sarea" si asta in principal dupa ce scadea rezervorul sub jumatate, am fost la un service si de-abia a 3-a oara cand m-am dus la ei au zis ca era presiunea prea slaba si ea sesiza ca nu as mai avea gaz, dar de ce 10.000 km a fost presiunea ok si acum prea slaba? Presiunea era 0.9 si dupa un minut in relanti mai scadea si la 0.7, au umblat cu o cheie foarte mare undeva la motor si au crescut presiunea cam la 1.1, acum nu mai am astfel de probleme. In schimb acum de cand e mai rece afara cand stau pe loc la semafor sau in coloana nu pot sta cu ventilatorul pornit ca ma sufoc de mirosul de gaz si in pricipal am patit asta de cand am alimentat o singura data 10 litri de la o alta statie de gaz, in rest 99% alimentez numai Rompetrol. E normal acest miros de gaz? Si inca ceva, la cam 120 litri de gaz alimentati, alimentez si cu benzina cam 15 litri, deoarece se consuma si aceasta e normal la 1200 km rulati pe gaz sa-mi ia 10-15 litri de benzina? Baiatul de la service imi spunea ca nu am releu pe pompa de benzina montat ca aceasta sa se opreasca cand merg pe gaz, asta e cauza?
De ce nu pot scrie mai mult intr-un singur reply?
Sunt multumit de consumul asta. Acum urmeza sa vad de ce nu porneste pe benzina dimineta cind e rece, adica porneste dar se operste imediat daca nu o tin din aceleratie in rest e ok tota ziua
Pornirea dificila la rece, poate fi din IAC, sau poate vreun injector de benzina s-a infundat, si nu mai are debitul corect. Incearca sa cureti motorasul de relanti un pic si daca mai face asa, trebuie sa incerci pentru inceput cu un aditiv de benzina (iti recomand Metabond), o "forjezi" cativa km , numai pe benzina, sa-i cureti injectoarele si poate isi revine. Oricum trebuie s-o rezolvi, ca vine iarna si este obligatorie incalzirea motorului pe benzina.
..... Baiatul de la service imi spunea ca nu am releu pe pompa de benzina montat ca aceasta sa se opreasca cand merg pe gaz, asta e cauza?
Nu are nici-o treaba releul la acest tip de instalatii. Mai degraba trebuie verificat sa nu ai scapari de gaz pe la reductor (plaman), sau pe la furtunele de la injectoarele de gaz. Nu mi-ai spus daca ai schimbat filtrele de gpl la 10.000km? In ce priveste presiunea, daca mai citesti pe acest forum postarile de iarna trecuta, ai sa vezi ca mai multi au aceasta problema o data cu racirea vremii.
se aude un tzacanit in rampa de injectoare de la ce ar putea fi si cum se poate remedia?
se aude un tzacanit in rampa de injectoare de la ce ar putea fi si cum se poate remedia?
S-au uzat garniturile de la injectoare. Nu e grav....inca. Ce tip de rampa de injectoare ai?
@NordService-am instalatia montata de o luna asa repede sa se uzeze garniturile??? Doamne fereste
am injectoare Valtek rampa de injectoare rosie
am mai ,,sapat'' pe internet si am mai gasit eventuale cauze si anume ca rampa de injectoare nefiind fixata de nimic ci sta pe admisie in aer vibreaza la functionare si se aude acel tzacanit sau ar fi un contact imperfect dar contactul imperfect nu vad de unde ar fi deoarece am verificat amanuntit toate mufele contactele si firele de fapt cand am umblat la admisie nu am scos decat mufele de la injectoarele de benzina de care sunt legate si firele inj de gpl dar le-am verificat sunt puse in ordine
acum eu stiu de la ce sa fie ....?
.... rampa de injectoare nefiind fixata de nimic ci sta pe admisie in aer ....
Cum adica....nefixata? Nici nu ma puteam gandi la asa ceva! Atunci, da, se poate sa vibreze in timpul mersului. Si, neaparat, du-te la service sa o fixeze. Daca nu, lucrurile se pot complica.
@NordService-am instalatia montata de o luna asa repede sa se uzeze garniturile??? Doamne fereste
am injectoare Valtek rampa de injectoare rosie
am mai ,,sapat'' pe internet si am mai gasit eventuale cauze si anume ca rampa de injectoare nefiind fixata de nimic ci sta pe admisie in aer vibreaza la functionare si se aude acel tzacanit sau ar fi un contact imperfect dar contactul imperfect nu vad de unde ar fi deoarece am verificat amanuntit toate mufele contactele si firele de fapt cand am umblat la admisie nu am scos decat mufele de la injectoarele de benzina de care sunt legate si firele inj de gpl dar le-am verificat sunt puse in ordine
acum eu stiu de la ce sa fie ....?
rampa mea de injectoare este fixata.dar si la mine este un zgomot numai atunci cand se merge pe gpl .am observat ca zgomotul este ca si cel de tacheti si vine de la rampa de injectoare gpl,asa face de noua.
Depinde ce tip de rampa ai: unele au suportul metalic, fara inelul de cauciuc care amortizeaza zgomotul.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.