Re: probleme la instalatia de gpl
Depinde ce tip de rampa ai: unele au suportul metalic, fara inelul de cauciuc care amortizeaza zgomotul.
si sunt mai bune cele care fac zgomot sau care ar fi diferenta intre ele?
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Depinde ce tip de rampa ai: unele au suportul metalic, fara inelul de cauciuc care amortizeaza zgomotul.
si sunt mai bune cele care fac zgomot sau care ar fi diferenta intre ele?
.....si sunt mai bune cele care fac zgomot sau care ar fi diferenta intre ele?
Diferenta dintre ele este de fabricatie, si unii spun ca ar fi mai rezistente.
@NordService- ca sa vedeti inca odata cat de profesionisti sunt montatorii mei
ce sa ma mai duc la ei sa ard gazu degaba am sa o fixez eu desi acum am pus un cauciuc sub ranpa de injectoare iar pe deasupra rampii imi trece bara de rigidizare deci rampa sta fixata intre admisie si bara de rigidizare oricum am o varianta de fixare dar deocamdata merg o perioada sa vad daca da rezultate metoda de fixare daca nu si tot vibreaza am sa o prind de 2 prezoane ce strang admisia
o poza cu rampa si metoda de fixare acum am mai adaugat o banda de cauciuc intre rampa si admisie dar poza este mai veche
Incearca sa fixezi rampa deasupra capacului de culbutori, inspre fata motorului, cu o brida metalica, rigida, prinsa intr-unul din suruburile de fixare a capacului. Trebuie sa-i scurtezi furtunele, ca sunt foarte lungi. La tipul asta de instalatie, trebuie cat mai scurte furtunele, pentru a evita traseul prea lung al gazului spre injectoare. Dupa care trebuie sa-i repeti calibrarea. Sa-mi spui daca sesisezi diferente.
In rest ...ce sa zic?! Macar si-au dat silinta! Nici nu te mai intreb unde ai montat-o!
Buna ziua!
Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. Am montat instalatia noua, acum doua zile pe un Matiz euro 2 din 2003 (176.000 km la bord). Instalatia functioneaza bine, dar pe gaz cand o accelerez mai tare, are o ezitare, "da in nas" cum se spune, dupa care merge. Baietii de la service au spus ca e din cauza aprinderii, asa ca am schimbat bujiile, am recalibrat instalatia, (cu laptopul, in mers), dar fiindca problema a persistat am schimbat si fisele (ce-i drept n-au fost schimbate in ultimii 100.000km). Si dupa schimbarea fiselor motorul functioneaza la fel (azi nu am mai avut timp sa merg pentru autocalibrare, dar nu cred ca asta va remedia defectiunea). Mentionez ca pe benzina motorul functioneaza normal), iar acel "dat in nas" apare mai ales dupa ce schimb in treapta a IV-a, la cca. 2000 rot/min, dar si peste.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc
Buna ziua!
Revin cu un nou post despre instalatia secventiala Tomasetto montata pe Matiz. Asa cum am gandeam,nici dupa schimbarea fiselor si recalibrarea instalatiei, defectiunea nu s-a remediat.Mecanicii au continuat cu schimarea duzelor de 1,5 cu altele de 1,75, cu reglaje ale avansului, schimbarea bujiilor,calibrare manuala a instalatiei,dar degeaba: masina merge in suturi: atunci cand calc acceleratia mai ales de la treapta a III-a in sus, motorul se poticneste uneori mai mult, alteori mai putin. Astept sugestii dinpartea dvs.
Multumesc
va salut.care este pozitia corecta de montare a unei butelii cilindrice deoarece cind fac plinul indicatorul de pe butelie indica ca butelia este incarcata trei sferturi.va multumesc
.... cind fac plinul indicatorul de pe butelie indica ca butelia este incarcata trei sferturi....
E posibil sa nu fie din cauza pozitionarii buteliei, ci nu este reglat bine senzorul de nivel.
.....Mecanicii au continuat cu schimarea duzelor de 1,5 cu altele de 1,75, cu reglaje ale avansului, schimbarea bujiilor,calibrare manuala a instalatiei,dar degeaba: masina merge in suturi....
Nu era necesar sa schimbe duzele: pentru Matiz, 1.75 sunt foarte mari. Problema ta este din reglaj: probabil, in momentele respective de turatie si sarcina, apare un amestec sarac sau bogat. Si-ntr-un caz si-n altul, motorul are un moment in care ori nu-i ajunge debitul, ori il inneaca. De unde esti?
Va salut.
Sunt din Buzau. Au verificat si capacul de la delcou si pare in regula. Ar mai ramane de schimbat doar bobina și cred ca am verificat toata aprinderea. Au incercat si reglaje individualizate, tot pe calc. bineinteles, nu numai autocalibrare cu rezultat 0.
Buna ziua.
Am un Matiz fabricatie 2008 cu instalatie montata din fabrica. De la un timp ledurile care arata nivelul de incarcare, respectiv cel care arata modul benzina sau gaz nu se mai aprind. In schimb cele doua leduri din mijloc (din cele patru al indicatorului de nivel) palpaie continuu. Masina functioneaza normal, dar cateodata uita sa treaca in modul gaz. Aveti idee ce se intampla?
Cand ledurile palpaie, motorul merge pe benzina. De regula, la acest tip de instalatii, face probleme senzorul de presiune de pe rampa de injectoare. De-asta "uita" sa treaca pe gaz.
salut, am si eu un volvo 940 turbo, benzina, motor de 2300cm, si o instalatie gpl din 2006, am cumparato de la un belgian... am mers cu ea vro 4000 de km dupa care in timp ce mergea pe gaz sa oprit, am pornit motorul si am mers fara probleme... acum dupa ce am facut inspectia tehnica la gaz, am mai mers o saptamana fara probleme apoi mi-a murit motorul... cand motorul este rece si pornesc pe gaz merge pana se incalzeste la aproape 50 grade si moare, apoi nu mai sta pornit deloc... am fost la niste mecanici dar nu au stiut ce sa imi spuna... spuneti-mi va rog care e problema , dati-mi o rezolvare. pe benzina merg fara probleme, iar gazul cand am desfacut o cutiuta in fata la motor avea presiune, deci ajunge pana acolo
buna tuturos sunt nou pe aici si am cateva nelamuriri la o instalatie gpl
buna tuturos sunt nou pe aici si am cateva nelamuriri la o instalatie gpl
am montat pe un bmw 316-pisicutza o instalatie marinii de pe o dacie super nova 1.6 cu carburator in fine , am pornit masina mea si merge inprastiat nu se accelereaza , pornirea o am dir3ect pe gaz porneste dar am un centimetru de acceleratie dupa care daca apas mai mult da in nas si moare brusc,,, am curatzat filtrul de gaz, am desfacut butelia mam uitat sa nu aibe apa , am unblat la reglaje nimic nimic , poate sa fiie cunva plamanul infundat se poate asa ceva , deci imi face ca si cum nu ar avea debit cu toate ca eu iam dat la maxim doua zile doar reglaje iam facut si nimic ba mai mult se incalzeste motorul si nici acel centimetru si maxim 1500-2000 ture nu o mai pot accelera .
Salut.Problema aparuta la 21.000 km pe gaz.Mi s-a aprins depollution faulty si martorul la bord .Nu s-a mai stins, E de rau.deja nici nu stiu incotro sa apuc.ori la cei care au montat-o ori la Peugeot.
REZOLVARE
Azi am fost la diagnoza de dimineata.au gasti clapeta aia si au curatat motorasul pas cu pas.Si au mai gasit treapta 2 la GMV Cica ca nu mai era amestecul optim Daca tot m-am dus am schimbat si bujiile ca aveau vreo 40.000.toata distractia 480 ron.Nu nu au obiectat si nu au aruncat pisica in alta curte ca am GPL .Imi stiu masina ca o am pe gaz.au fost foarte amabili .Bine ei au urmarit functionarea pe benzina .Acum e ok>interesanta faza cand a plecat mecanicu cu ea sa o bage la diagnoza,s-a stins eroarea.Concluzia:nu a fost nimic de la gaz.am am vazut aici pe forum ca celebra capleta se murdareste si la functionarea doar pe benzina.
......pe benzina merg fara probleme, iar gazul cand am desfacut o cutiuta in fata la motor avea presiune, deci ajunge pana acolo
Nu am idee despre ce "cutiuta" zici ca ai desfacut, la care ajunge gaz. Mi-ar fi de folos daca as sti ce tip de instalatie este si din ce an este masina. Ar fi si mai bine s-o vedem la service, dar nu stiu de unde esti.
.....am montat pe un bmw 316-pisicutza o instalatie marinii de pe o dacie super nova 1.6 cu carburator .....
Supernova nu e cu carburator. Poate era o Dacia Nova, simpla. Iar BMW-ul tau, care e injectie multipunct, cu catalizator si o gramada de senzori, nu va merge niciodata cu o instalatie de carburatie. Ori schimbi instalatia......ori masina.
Buna ziua ! Ieri am maontat la un service din Craiova, o intalatie GPL , secventiala, BRC . Inca de la primele probe instaltia lasa de dorit. La plecarea in de pe loc sau ori de cate ori este in sarcina motorul, se aude un ciricait ( ceva de genul mersului cu carburant prost, gazolina.....cum foloseam odata la vechile Dacii ). Masina pe care s-a montat este un Logan 1,4 l. Pe benzina masina functioneaza normal, fara zgomote. Culmea, cei de la servce-ul unde am montat, spun ca e prima data cand li se intampla asta si ca nu stiu ce sa-i faca. Indicatorul de plin, cel cu leduri, indica mereu un led, indiferent cat gaz am...iar baietii de la service imi spun ca e o problema a indicatoarelor de la BRC.......despre care aflu abia dupa ce am montat instalatia.
Va rog, imi puteti da ceva informatii in legatura cu problemele mele ?
..... La plecarea in de pe loc sau ori de cate ori este in sarcina motorul, se aude un ciricait ....
Eu cred ca nu este bine reglata. Acest tip de instalatie a dat foarte bune rezultate pe masini mai complicate, pe Logan trebuie sa "zbarnaie", nu sa ciricaie.
....Indicatorul de plin, cel cu leduri, indica mereu un led, indiferent cat gaz am...iar baietii de la service imi spun ca e o problema a indicatoarelor de la BRC....
Ori senzorul de nivel nu e bun (ceea ce e foarte putin probabil), ori nu a fost setat.
neamtu milian wrote:..... La plecarea in de pe loc sau ori de cate ori este in sarcina motorul, se aude un ciricait ....
Eu cred ca nu este bine reglata. Acest tip de instalatie a dat foarte bune rezultate pe masini mai complicate, pe Logan trebuie sa "zbarnaie", nu sa ciricaie.
neamtu milian wrote:....Indicatorul de plin, cel cu leduri, indica mereu un led, indiferent cat gaz am...iar baietii de la service imi spun ca e o problema a indicatoarelor de la BRC....
Ori senzorul de nivel nu e bun (ceea ce e foarte putin probabil), ori nu a fost setat.
Multumesc mult pentru promtitudine !
Problema s-a rezolvat. Ciricaitul, bataia metalica , provenea dintr-o manopera superficial efectuata, tipic romanesc, sa montam un surub acolo unde fabricantii au prevazut minim doua.
Rampa de injectoare , montata doar intr-un surub si prea aproape de conductele de AC , lovea in acestea in momentul in care motorul era subturat sau intra in sarcina dar numai cand era trecut pe GPL. Dupa 3 diagnosticari complete, dupa discutii lungi cu importatorul si italieniii de la BRC, s-au decis sa desfaca si sa vada ce este si ..... surpriza...... manopera in graba le-a adus pierderi. Acum functioneaza ceas .
In legatura cu indicatorul de nivel de la bord, au reusit in sfarsit, dupa 6 luni, sa primeasca si softul pt indicatorul de bord cu leduri pt butelia de 42 l despre care preferau sa-mi spuna ca are mereu eroare , indicator care in urma incapatanarii mele de a dori sa functioneze asa cum scrie in cartea instalatiei, acum functioneaza.
VA multumesc mult si sper din suflet sa le fiti de ajutor si altora !
La multi ani ~!
Sall am si eu o nubira 2 din 2002 cu instalatie Tomasetto secventiala si am mai vorbit , problemele care le-am avut in vara de imi dadea in nas si cu trepidatile , am mers mai sportiv cu ea si am scapat de probleme dar am o nedumerire am inceput sa merg mai turat si mai cu viteza cam 120 - 160 km/h pe gaz , este bn afecteaza cu ceva instalatia ? consumu e in regula
Cu instalatia secventiala, mergi pe gaz asa cum mergi si pe benzina. Nu are nici-o problema. Numai sa nu uiti de reviziile periodice pentru intretinerea ei. Numai bine si ....DRUM BUN!
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.