NordService wrote:Verifica traseul furtunului de vacuum al instalatiei.
Buna seara, intre timp am schimbat ECU de pe masina iar motorul merge foarte bine acum, stand in masina se aude doar motorul dar nu se simte nici o vibratie, trepidatie, balbaiala, relantiul nu are fluctuatii. Cand dau pe gaz, relantiul scade pentru cateva momente si cu greu se stabilizeaza la turatia de pe benzina ( aproximativ 850 rot/min), in relanti se simt intreruperi, balbaieli ale motorului, la demaraj mai puternic se plafoneaza pe la 4000 rot/min (pe benzina nu face probleme). Mi se pare ca aceste probleme apar dupa ce motorul ajunge la temperatura lui optima de functionare. Am dat din nou autocalbrare si iar apare din cand in cand , am verificat ochiometric cele 2 furtune ce intra in MAP-ul GPL si duc la galeria de admisie si la pulmon dar nu am vazut, auzit ceva suspect. Am mai incercat o autocalibrare si mi-a dat eroare de genul ca motorul a scazut sub 400 rot/min dupa ce s-au oprit ventilatoarele de racire a radiatorului.
Cand incarc alte mape cu care motorul functiona foarte bine, acesta se opreste chiar si daca accelerez. S-a modificat si pozitia liniei portocalii orizontale care inainte era aproape de mijloc iar acum este la limita superioara ba chiar o parte din ea nu se mai vede.
Inainte de a avea aceste probleme, motorul functiona mult mai bine pe GPL decat pe benzina.
As aprecia foarte mult un raspuns din partea dumneavoastra. Multumesc si LA MULTI ANI !!