676

Re: probleme la instalatia de gpl

SAL. Care anume bobina sa o verific? Pe aceea din electrovalva sau alta? Azi circulam cu masina si in timpul deplasari, dintr-o data o dat in nas si mi-a dat rateuri pe esapament. Si sa repetat simtoma asta de vreo 5-6 ori.Care ar fi problema de imi da rateuri? Nu se intampla zilnic problema asta, cand si cand. Sanatate

677

Re: probleme la instalatia de gpl

johnyy wrote:

SAL. Care anume bobina sa o verific? Pe aceea din electrovalva sau alta? .....

Pai nu despre ea vorbim? Daca iti da rateuri in esapament, are amestecul bogat si arunca pe evacuare gazul nears, iar acolo se autoaprinde.

678

Re: probleme la instalatia de gpl

Sal. A inteles e vb de bobina masini sa o verific? Asa am sa fac , pana acum nu am avut probleme sa imi dea rateuri.

679

Re: probleme la instalatia de gpl

johnyy wrote:

.... A inteles e vb de bobina masini sa o verific?.........

Pai noi de bobina masinii vorbeam?....sau despre a electrovalvei? Pai normal ca iti da rateuri: ai schimbat reductorul, da? L-ai verificat, l-ai reglat? S-au l-ai schimbat si-atat? Daca nu-i functioneaza electrovalva, cum mergi pe gpl?

680

Re: probleme la instalatia de gpl

Salutare da am schimbat reductorul, l-a verificat cine la pus, la reglat. Da merge pe gaz fara aceea electrovalva care vine montata pe reductor. Ma gandesc ca poate e si din cauza bujiilor, ca le mai uda cand si cand.

681

Re: probleme la instalatia de gpl

salut! am o legantza si are oinstalatie gpl MILANO cu plaman sonda lamda emulator .....fara rampa de injectoare,adica nu este secventiala .si cand o trec de pe benz pe gaz nu intrerupe alimentarea cu benzina nici daca o trec pe direct(adica cu punte in loc de comutator)care este problema? ce este defect

682

Re: probleme la instalatia de gpl

alin fasher wrote:

.... cand o trec de pe benz pe gaz nu intrerupe alimentarea cu benzina nici daca o trec pe direct(adica cu punte in loc de comutator)care este problema? ce este defect

Adica vrei sa zici ca merg si injectoarele de benzina, sau merge doar pompa de benzina? Merge innecata?

683

Re: probleme la instalatia de gpl

da merg si injectoarele si merge cu amandoua.aminchis robinetul de gaz de pe furtun si tot merge masina

684

Re: probleme la instalatia de gpl

Atunci trebuie sa verifici emulatorul instalatiei. Cel care opreste injectoarele de benzina atunci cand trece pe gaz. Daca zici ca ai comutatorul pe pozitia gpl si ea merge si pe benzina.....nu vad ce altceva ar putea avea.

685

Re: probleme la instalatia de gpl

salut am facut o mare gresala am inceput sa ma "joc"pe la ia din disperare si din prostie nu mai zice nimic nici macar nu se mai aprind led de la comutator .ce am facut am distruso sau se mai poate face

686

Re: probleme la instalatia de gpl

lucrati doar cu inst.noi sau si la mana a doua?

687

Re: probleme la instalatia de gpl

si daca lucrati si cu sh care este pretul pe montaj'

688

Re: probleme la instalatia de gpl

alin fasher wrote:

salut am facut o mare gresala am inceput sa ma "joc"pe la ia din disperare si din prostie nu mai zice nimic nici macar nu se mai aprind led de la comutator ....

Pentru inceput, verifica siguranta de la instalatie, sa nu se fi ars, sau sa joace in soclu.

689

Re: probleme la instalatia de gpl

buna seara.Am o dacie pe injectie 2001 si am pe ea montata o instalatie gpl Bigas,si as vrea sa stiu cum pot sa umblu pt ai regla consumul si pt un relanti bun?Instalatia e montata in service si e trecuta si in talon,asa am cumparat masina.La ce treb sa umblu?
Va multumesc

690

Re: probleme la instalatia de gpl

Dragomir Alin wrote:

.....La ce treb sa umblu?....

Foloseste functia "search" si ai sa gasesti modul de reglaj al instalatiilor clasice. Am explicat, cred, de vreo doua ori. Dar, ai in vedere faptul ca motorul pe inj. la Dacie nu e asa usor de reglat. Trebuie facut pe un analizor de gaze, pentru a putea sa nimeresti, cat de cat exact, amestecul optim aer/gpl, fara sa mai specific faptul ca trebuie si verificata si curatata instalatia. Bigasul a fost o instalatie foarte buna dar, trebuie sa sti ca nu se mai fabrica (noi nu am mai putut sa facem rost de ele de cativa ani), prin urmare trebuie sa ai mare grija de ea. Pentru ca daca reductorul (plamanul) se deterioreaza de tot si nu se mai poate repara, atunci o sa fi obligat sa-l schimbi cu altul. Asta o sa insemne sa treci din nou prin RAR pentru omologare.

691

Re: probleme la instalatia de gpl

salut am schimbat regulatorul si siguranta si merge pe gaz ,la plamanul de gaz misa retezat surubul de reglaj al mersului in gol si este strans la maxim ,cum se poate face un reglaj mai bun(adica sa nu se ingatuie sa mearga motorul rotund sa se accelereze constant fara intreruperi)din celelalte reglaje (daca se poate? ) si cum de progedeaza ? este o legantza cu injectie monopunct si inst . este MILANO    Multumesc astept un raspuns

692

Re: probleme la instalatia de gpl

scuze!!!!!!!!! emulatorul

693

Re: probleme la instalatia de gpl

Daca s-a rupt surubul de relanti.....nu vad cum mai poti sa-i faci un reglaj optim. Legantza cu monopunct?  Recunosc ca nu am auzit! Eu stiu doar de Legantza cu injectie multipunct si catalizator. Si a mers masina asta bine cu acest tip de instalatie?

694

Re: probleme la instalatia de gpl

nu merge ca la carte dar merge ,cam lenesa dar se misca

695 (edited by circuit 2012-02-15 12:31:48)

Re: probleme la instalatia de gpl

buna ziua,
vreau sa curat si eu o instalatie gpl secventiala imi puteti spune ce pot curata la ea . multumesc
PS. nu am probleme cu ea , vreau sa stiu ca este curata

696

Re: probleme la instalatia de gpl

circuit wrote:

.....vreau sa curat si eu o instalatie gpl secventiala imi puteti spune ce pot curata la ea .
PS. nu am probleme cu ea , vreau sa stiu ca este curata

Pai....periodic (din 15.000 in 15.000km) ar trebui schimbate filtrele. In functie de tipul instalatiei, secventiala are 2-3 filtre care trebuiesc schimbate.

697

Re: probleme la instalatia de gpl

am si eu o mica problema daca ma puteti ajuta. Caut ptr instalatia Milano senzor de temp vaporizator si senzor temp rampa injectie, noi daca se poate. La montator am fost si mi-au cerut 100 lei ptr senzorul de vaporizator. Nu pot sa cred ca e asa de scump. Unde as putea cumpara si eu acesti doi senzori la preturi mai normale. Multumesc

698 (edited by cristi888 2012-02-18 12:25:10)

Re: probleme la instalatia de gpl

Salutare. Pe o solenza am montata o ilstalatie milano. in urma cu aprox o luna am facut schimburile de consumabile intre care si bujiile. bujiile care le-am pus sunt cu sigla Renault pe ele. problema mea este urmatoarea: in momentul in care circul prin aglomeratie (vit 1 max 2, opriri etc.), functionarea pe gaz incepe sa faca figuri (ralanti fluctuant 800-1200 rpm stabilizandu se cu greu, motorul are specific de "mers in 3 bujii", demaraje fara putere). in conditii normale de trafic nu prezinta nici o problema poate doar aceea lipsa de putere in demaraje si o oarecare intrerupere. eu banuiesc bujiile insa avand in vedere ca acelasi tip il folosesc mereu poate ma insel. astept sfaturi, multumesc

699

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
circuit wrote:

.....vreau sa curat si eu o instalatie gpl secventiala imi puteti spune ce pot curata la ea .
PS. nu am probleme cu ea , vreau sa stiu ca este curata

Pai....periodic (din 15.000 in 15.000km) ar trebui schimbate filtrele. In functie de tipul instalatiei, secventiala are 2-3 filtre care trebuiesc schimbate.

ma refeream la rampa de injectoare ....si ce mai este pe acolo de curatat

700

Re: probleme la instalatia de gpl

buna ziua am montat o instalatie gpl milano si ami face numai figuri ,la prima trecere pe gpl se opreste.am fost si la dv la craiova si mi-ati recomandat schimbarea calculatorului de gpl.tot asa face. astazi am verificat duzele si arau mai mici dupa care le-am marit la 1.8 mm dupa cum spune la manual.acum ne da o eroare intermitenta:petrol injector faulty si motorul tremura.aceasta eroare apare doar la functionarea pe gpl.intrebarea mea pt dumneavoastra de ce apare aceasta eroare?si inca ceva,baiatul de a montat instalatia a legat firul de RPM de la instalatia de gpl la bobina de inductie si daca in softul de gpl selecteaza sa citeasca turatia din RPM ami arata turatia dubla ,adica in bord am 2000 de ture iar in soft am 4000 iar daca selecteaza petrol injector ami creste timpii de injectie pe gpl si nu se mai modofica nici daca la offset  alege -1 nici daca alege+2.va intreb eu: sa legat corect cu firul de RPM?si daca nu, ne putem lega cu el la senzorul de pe volanta?.va multumesc