Daniel wrote:
pana la montare, va mai chinui cu intrebari ...
sa raman la Landi Renzo, sau sa obtez pentru BRC ??
Oricare din ele este la fel de buna.
Daniel wrote:"Reglarea instalatii se face manual" ... sa inteleg ca mi-o regleaza cand o monteaza, apoi periodic trebuie sa ii vizitez pentru reglare? periodic inseamna la 10-15mii?
Se regleaza la montaj, daca nu se umbla la ea, nu prea se deregleaza. Reglajul trebuie sa se faca pe un analizor de gaze, la fel cu cel de la ITP, pentru a se obtine amestecul optim.
Daniel wrote:Sa inteleg... pornesc masina pe benzina si cand trec pe gpl? (dupa 4-5 min de mers pe benzina?).
Instalatiile clasice pentru injectie, pornesc pe benzina, si in turatie (2000-2500),trec pe gpl.
Daniel wrote:Comutatorul despre care amintesti are 3 pozitii:
- una pentru pornirea pe gpl ( doar in cazul pornirii direct pe gpl pierd din puterea motorului si cosumu este mai mare?)
- una pentru pornirea pe benzina
- a 3-a despre ce e vorba?
Comutatorul are trei pozitii: gpl- porneste pe benzina si trece in turatie pe gpl, benzina- porneste si merge numai pe benzina, si daca are si a treia pozitie, aceea este cea de urgenta, care porneste si merge numai pe gpl, in situatia in care, din diverse motive, motorul nu mai functioneaza pe benzina.
Daniel wrote:Despre revizii zicea ca la 15mii-20mii de schimbat niste garnituri - vreo 50 ron si la 60mii trebuie schimbate niste valve. Puteti sa ma lamuriti mai exact despre ce e nevoie de schimbat la revizie?
Multumesc mult !
Reviziile depind de fiecare service in parte, si ca pret si ca schimbat de piese. Ca o idee, se schimba de regula, filtrul de la electrovalva de gpl, la fiecare 15-20.000km, pentru protejarea regulatorului(plamanului), si a membranelor din el.
In rest....multa bafta!!! Te asteptam cu vesti!