51

Re: probleme la instalatia de gpl

nic wrote:

salut.
am si eu o intrebare: cam cat ar trebui sa consume pe gaz in mod normal o masina cu motor de 2000 cmc, 125 cp si cam 1400kg? urban si extraurban, la un stil de mers lejer, adica nici batraneste dar nici ca schumacher... mentionez ca motorul este cu 8 supape, iar instalatia este clasica, cu reductor lovato.

     Buna Nic! Mi-a placut intrebarea ta....m-a incurcat putin. Deci, in mod normal, o masina cu o instalatie clasica, consuma intre 1.5-2.00 lt mai mult decat pe benzina. Depinde de masina: daca mai are si alte probleme tehnice, daca amestecul nu e reglat corect. Multi reduc foarte mult debitul de gpl, din dorinta de a consuma mai putin, dar, surpriza: consuma mai mult. De asemenea, depinde cat consuma pe benzina. Daca consumul de gpl este mai mare cu 10% fata de benzina, altfel iasa calculul la o masina care consuma 10-15lt % benzina si altfel la una care consuma un 7-8 lt% . Nu stiu daca s-a inteles ce am vrut sa spun. Daca mai e ceva de lamurit...sunt aici!

52

Re: probleme la instalatia de gpl

buna ziua,
cat costa o instalatie pt un touareg v8, 4.2, 228kw

53

Re: probleme la instalatia de gpl

Cat costa instalatia gpl pentru un opel tigra 1400  Euro 2?Care este procedura(acont sau nu) si cat dureaza(nu sunt din Craiova)?

54

Re: probleme la instalatia de gpl

Raspuns pentru CORNEL11 si DAS:
Pentru aflarea preturilor instalatiilor, sunati la telefon 0251468265; 0351444411; 0769615486, sau pe mail "nordservice@yahoo.com". Va multumim pentru intelegere!

55

Re: probleme la instalatia de gpl

am o instaltie gpl marca AG si nu mai merge. ma poate ajuta cineva?0765464615

56

Re: probleme la instalatia de gpl

BOGDAN wrote:

am o instaltie gpl marca AG si nu mai merge. ma poate ajuta cineva?0765464615

Mai multe detalii: ce tip este si ce face?

57

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut am montat la dumneavoastra o instalatie landi secventiala acum vreo 2 luni si de vreo 2 sapt cum ajung cu ea in turatie mai mare o trece pe benzina ,incerc sa trec iar pe gaz dar nu mai merge decat daca opresc motorul il pornesc iar si trece.A si altceva de cand am montat-o nu-mi indica bine ledurile de nivel gaz de la buton am fost in drobeta la service de mai multe ori dar tot la fel indica imi puteti spune cand pot sa-mi rezolvati problemele acestea .Cu respect va multumesc.

58

Re: probleme la instalatia de gpl

nyk wrote:

Salut am montat la dumneavoastra o instalatie landi secventiala acum vreo 2 luni si de vreo 2 sapt cum ajung cu ea in turatie mai mare o trece pe benzina ,incerc sa trec iar pe gaz....

Ati ajuns cu ea la prima revizie? Cea de la 1000km? Pentru ca setarea (autocalibrarea) facuta la montaj, trebuie repetata dupa aprox.1000km, facandu-se si o verificare la toate componentele. Trecerea pe benzina in turatie mare, arata ca mai trebuie setata presiunea din rampa de injectoare. Va asteptam!

59

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

    Daca zici ca toate problemele sunt verificate, ca eroarea iti apare mai de mult timp, si numai cand porneste termocupla, lasa-ma sa ma interesez mai in amanunt, si te anunt zilele astea. Trebuie sa vedem ce se intampla, nu de alta dar, incepe sa vina caldura si termocupla va sta mai tot timpul pornita.
     In ce priveste reductorul(plamanul), daca are numai 30.000 de km, nu trebuie sa-l desfaci neaparat, dar NEAPARAT trebuie schimbat filtrul de la electrovalva, pentru ca altfel se imbacsesc membranele din el cu mizerie. Filtrul trebuie schimbat cel mult la 20.000km. In mod normal, se schimba la 10.000-15.000km, dar am intalnit cazuri cand, dupa 7.000-8.000km, arata de parca facuse 50.000km.

nu vreau sa devin cicalitor dar ma intrebam daca nu ai reusit sa afli ceva in legatura cu eroarea mea...

60

Re: probleme la instalatia de gpl

buna seara,
eu am opel corsa 1297cmc, 1150kg, 16 valve, 80CP, din 2007 + instalatie gpl vogas secventiala montata de cca 1 luna
Prima data mi-au montat injectoare (diuze) de 2mm dar nu s-a putut realiza autocalibrarea. Pe urma de 1.8mm iar  autocalibrarea s-a realizat. E corect diametrul acum, deoarece am gasit pe un site un calculator care imi calcula un diam de 1.5mm!?
problema 1: dimineata, motor rece, pornesc (pe benzina desigur) mersul la relanti nu este rotund cum a fost inaintea montarii instalatiei gpl ci in salturi, iar uneori are tendinta sa se opreasca (ii scade turatia inainte de momentul oportun) Face asemanator ca la Daciile vechi, cu soc manual, cand impingi socul inainte sa fie motorul mai caldut. Totul dureaza pana cand se incalzeste motorul. Cateodata parca se mai aud si mici rateuri cred. Repet, totul se intampla pana cand se incalzeste motorul.
Daca opresc, de la comutator, instalatia de gaz mersul relantiul este "rotund" ok.
problema 2: in mers dupa o accelerare mai vioaie s-a aprins in bord lampa de control pentru gazele de esapament "... daca se aprinde in timpul functionarii motorului exista o defectiune la sistemul de control al emisiilor de gaze... este posibila depasirea limitelor admisibile de poluare" imediat s-a aprins si "cheita" - electronica motorului iar motorul a mers de parca era in 3 cilindrii. Am luat jos contactul si am repornit, martorii din bord nu s-au mai aprins. Acest lucru s-a intamplat o singura data pana acum.
Ma poate ajuta cineva sa scap de aceste probleme? poate cu setarile corecte. Locuiesc in oradea.

61

Re: probleme la instalatia de gpl

am gresit cilindreea e 1229 cmc, 59 kw/ 5600 turatie

62

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna Lucian, te rog sa-mi dai cateva amanunte: la problema nr.1- relantiul este instabil cand inca functioneaza pe benzina, sau cand a trecut deja pe gpl? Problema nr.2- cand ai accelerat mai vioi, in ce treapta de viteza erai si ce viteza? Diametrul diuzelor, ar fi bun si cel de 1.8, dar intai trebuiesc analizate aceste probleme si decidem dupa ce-mi spui.

63

Re: probleme la instalatia de gpl

Relantiul era instabil in timpul functionarii pe benzina (dimineata cand e motorul rece), iar martorii sau mai aprins inca in 2 dimineti la cateva secunde (cca 15-30) dupa ce a trecut automat pe gaz.
la problema 2 : eram in treapta 3 cu o vit 70km/h.
azi am facut teste la senzorii de presiune - ok, la injectoare - ok.
ce sa mai fac?

64

Re: probleme la instalatia de gpl

Lucian wrote:

......ce sa mai fac?

     Deocamdata, nu trebuie sa mai faci tu nimic. Trebuie sa se repete setarea, cu interventie manuala la timpii de injectie, nu doar autocalibrare. De preferat ar fi sa se faca cu laptop-ul, in mers, sa se verifice toate regimurile de turatii.

65

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
nyk wrote:

Salut am montat la dumneavoastra o instalatie landi secventiala acum vreo 2 luni si de vreo 2 sapt cum ajung cu ea in turatie mai mare o trece pe benzina ,incerc sa trec iar pe gaz....

Ati ajuns cu ea la prima revizie? Cea de la 1000km? Pentru ca setarea (autocalibrarea) facuta la montaj, trebuie repetata dupa aprox.1000km, facandu-se si o verificare la toate componentele. Trecerea pe benzina in turatie mare, arata ca mai trebuie setata presiunea din rampa de injectoare. Va asteptam!

Buna ziua am fost sapt trecuta la reglaj tot asa imi face dar acum nu conteaza daca in turatie sau mers normal ,imi puteti spune cand sunteti dumneavoastra la severin sa vin acolo ca nu vad ca pana acum am fost de cateva ori si nu s-a gasit o rezolvare la problema mea nici cea actuala cu trecerea pe benzina nici cea veche cu indicarea nivelului de gaz pe butonul cu leduri .Va rog cu stima si respect in continuare sa -mi dati un raspuns .va multumesc

66

Re: probleme la instalatia de gpl

nyk wrote:

.....imi puteti spune cand sunteti dumneavoastra la severin sa vin acolo...

Saptamana asta, este seful la Severin, miercuri si vineri. Mergeti intre orele 9.30-15.00, il gasiti acolo si va rezolva.

67

Re: probleme la instalatia de gpl

Va multumesc pt raspuns .Numai bine

68

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut
Am cumparat o instalatie segventiala marca  AG si nu o pot monta.Am fost la 5-6 service-uri de gpl si au spus ca nu au programul pentru marca asta.
Ma poate ajuta cineva sau mi-am luat o mare teapa?

69

Re: probleme la instalatia de gpl

mmi wrote:

.....Ma poate ajuta cineva sau mi-am luat o mare teapa?

Cu teapa....asta e! ....se mai intampla!...mie sa-mi spui daca te-a rezolvat baiatul din Bucuresti.

70

Re: probleme la instalatia de gpl

Va salut! Am o mica problema. Zilele astea am montat pe Mercedes c180 w202 an 1995 o instalatie secventiala Milano.Toate sunt bune si ok pana incepe sa creasca temperatura peste 90 de grade la motor. Atunci se trece la loc pe benzina si numai vrea deloc pe gaz pana nu scade din temperatura. I-a pus compu si ii dadea ca eroare ceva cu presiune scazuta si mai una in legatura cu temperatura peste 90 de grade. Problema e ca termostatul deschide de pe undeva de la 87-90 de grade ca asa e la modelul asta de masina , iar instalatia la aceasta temperatura se incapataneaza sa mai mearga. Teoretic nu ar trebui sa functioneze si la temperaturi de peste 90 de grade?? si mai am o nelamurire cu presiunea scazuta la temp peste 90 de grade-asta nu se poate regla?? ...nu de alta dar vine acusi caldura si mi-am pus degeaba gaz ca ea merge numa cat are temperatura cat de cat si dupa aia pauza.Presiunea asta nu o face ceva , stiu eu o piesa care nu ii ok de noua sau alte probleme, pentru ca unde am montat-o mi-a citit doar erorile  adik alea cu low pression si ceva cu hig temp >90 de grade, dar stam mai prost la partea cu aflarea solutiei propriu-zise. Sunt din Timisoara si e ceva distanta pana la Craiova ca dak era pe undeva mai aproape as fi apelat direct la voi.Va rog daca aveti vreo sugestie de rezolvare  a situatiei v-as fi recunoscator. Multumesc!

71

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua, am cumparat o supernova cu instalatie GPL secventiala Milano....masina merge impacabil pe benzina si GPL...dar cand motorul se incalzeste trece pe benzina si se aude buzerul mereu pana apas pe butonul de GPL,dupa 20-30- de minute motorul se raceste si merge pe GPL ireprosabil...ps masina o am de 3 luni ..vreme rece fara probleme relenti constant,fara detonatii,rateuri ..consum 8-9 l gpl in oras.Bucuresti ..cu stima Cristi

72

Re: probleme la instalatia de gpl

Cristi33 wrote:

Buna ziua, am cumparat o supernova cu instalatie GPL secventiala Milano....masina merge impacabil pe benzina si GPL...dar cand motorul se incalzeste trece pe benzina si se aude buzerul mereu pana apas pe butonul de GPL,dupa 20-30- de minute motorul se raceste si merge pe GPL ireprosabil...ps masina o am de 3 luni ..vreme rece fara probleme relenti constant,fara detonatii,rateuri ..consum 8-9 l gpl in oras.Bucuresti ..cu stima Cristi

   SAl Cristi! uite care e treaba , vad ca ai aceleasi probleme ca si me la mercedes, cand creste temperatura ceau gaz. Nu am mai asteptat sa se indure careva de aici sa i-mi raspunda ca probabil se termina toata rezerva de titei pe mapamond si nu mai avea rost raspunsul  sau poate  ca totusi am postat noi gresit aici si trebuia in alta parte( e si asta o varianta principala), dar sa revenim : solutia e simpla , instalatia nu are nimik, masina are probleme cu racirea, vezi cum stai cu termostatul si cu vascocuplajul...astea 2 le-am gasit la mine vinovate de temperatura ridicata...alta solutie nu ai daca vrei sa mergi asta vara pe gaz decat sa i-ti repari racirea...salutare

73

Re: probleme la instalatia de gpl

mariusbmm wrote:

   SAl Cristi! uite care e treaba , vad ca ai aceleasi probleme ca si me la mercedes, cand creste temperatura ceau gaz. Nu am mai asteptat sa se indure careva de aici sa i-mi raspunda ca probabil se termina toata rezerva de titei pe mapamond si nu mai avea rost raspunsul  sau poate  ca totusi am postat noi gresit aici si trebuia in alta parte( e si asta o varianta principala), dar sa revenim : solutia e simpla , instalatia nu are nimik, masina are probleme cu racirea, vezi cum stai cu termostatul si cu vascocuplajul...astea 2 le-am gasit la mine vinovate de temperatura ridicata...alta solutie nu ai daca vrei sa mergi asta vara pe gaz decat sa i-ti repari racirea...salutare

      Multumesc Marius, si-mi cer scuze si tie si lui Cristi pentru intarzierea raspunsurilor. Am avut mai multe probleme de rezolvat si am lipsit cateva zile de la intalnirile noastre, dar ma bucur ca ati incercat intre voi sa va ajutati. Asta este si ideea forumului, de a discuta impreuna problemele aparute si a impartasi intre noi rezolvarea lor.
      Acum asteptam sa ne spuna Cristi, daca s-a rezolvat problema cu solutia propusa de tine.

74 (edited by mariusbmm 2010-05-09 09:43:31)

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:

      Multumesc Marius, si-mi cer scuze si tie si lui Cristi pentru intarzierea raspunsurilor. Am avut mai multe probleme de rezolvat si am lipsit cateva zile de la intalnirile noastre, dar ma bucur ca ati incercat intre voi sa va ajutati. Asta este si ideea forumului, de a discuta impreuna problemele aparute si a impartasi intre noi rezolvarea lor.
      Acum asteptam sa ne spuna Cristi, daca s-a rezolvat problema cu solutia propusa de tine.

Salut! Nu e nici o problema, toti stam cu timpul destul de rau. Cand am postat prima oara aici eram un pic dezorientat si nervos ca am dat 2800 de lei pe instalatie si mergea doar cat era temperatura ok , iar dupa ceau. Am inceput sa cred ca am facut o greseala cu instalatia chiar daca teoretic totul trebuia sa fie bine. In cele din urma cu ajutorul unor prieteni mecanici buni am dat de cap care e treaba cu temperatura si cu problemele functionarii pe gaz la temperaturi mai mari de 90 de grade :RACIREA (in cazul meu nu m-am rezumat numai la termostat chiar daca l-am schimbat numai asta in prima faza si a trebuit si alt vascocuplaj, dar acum sunt multumit ca am o masinuta care merge excelent pe gaz si apa nu mai trece de 85.Sper sa fi fost de ajutor sfatul meu si lui Cristi.Numai bine!

75

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
Lucian wrote:

......ce sa mai fac?

     Deocamdata, nu trebuie sa mai faci tu nimic. Trebuie sa se repete setarea, cu interventie manuala la timpii de injectie, nu doar autocalibrare. De preferat ar fi sa se faca cu laptop-ul, in mers, sa se verifice toate regimurile de turatii.

Cei de la Gasequip Oradea nu au cu ce sa faca setari in mers, interventie manuala la timpi de injectie nu stiu sa faca; doar autocalibrare si atat. Daca ai noroc bine, daca nu ... patesti ca mine.
Am sters de 3 ori pana acum erorile (lipsa sau esec la aprinderea de la cilindrul 2 si 3) din computerul masinii.
Doar cand face trecerea (cand ajunge temperatura lichidului de racire la 30 grade) de la mersul pe benzina la GPL uneori mi se aprinde lampa de control de la "emisiile de gaze" urmata imediat de aprinderea lampii de la electronica motorului (masina cu cheita suprapusa). Continuarea drumului nu mai este posibila. Daca opresc motorul si repornesc lampile martor respective nu se mai aprind si pot continua deplasarea.
Imi puteti spune ce setari se pot face si unde?
Cu ce instalatie de gaz (mai buna desigur) sa solicit sa mi-o inlocuiasca pe actuala (Vogas)?
Sau poate ma puteti trimite la cineva din apropiere (oradea) care se pricepe la GPL.
Ce poate fi defect la instalatia de GPL, pt ca daca o opresc masina merge impecabil pe benzina.!?