Re: probleme la instalatia de gpl
si eu am probleme la milano a mea, http://nordservice.ro/gpl_forum/topic78 … 1-gpl.html
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
si eu am probleme la milano a mea, http://nordservice.ro/gpl_forum/topic78 … 1-gpl.html
.... am montat o instalatie gpl milano si ami face numai figuri .....
In primul rand, nu mi-ai spus despre ce masina vorbim, unde a fost montata si cand, si ce tip de MILANO este?
masina este o skoda fabia 1.4 din 2003,instalatia este milano secventiala cu calculator 1.45.2.7 si a fost montata in decembrie anul trecut
liviu242006]masina este o skoda fabia 1.4 din 2003,instalatia este milano secventiala cu calculator 1.45.2.7 si a fost montata in decembrie anul trecut la metaco in tg jiu gorj
daca as vrea sa pun o instalatie tomaseto stag 200 cu rezervor toroidal este 2600 de roni?am putea sa o montam sambata?de milano am scapat
daca as vrea sa pun o instalatie tomaseto stag 200 cu rezervor toroidal este 2600 de roni?am putea sa o montam sambata?de milano am scapat
Putem sa montam sambata dar, trebuie sa suni la birou pentru programare (0251468265, 0351444411, sau 0770261700). Daca esti hotarat, suna sa prinzi oferta (2600,00 cu toroidal), pentru ca se pare ca se termina zilele astea. Incercam sa o prelungim pana pe 8 martie.
Salutare NS
Zilele trecute fratele meu a facut un drum de 900 de km in 2 zile si numai pe gaz .
Stiu ca este limita aceea cand trebuie sa facem un drum lung si pe benzina ca sa se spele putin injectoarele de benzina .
Pe centura sibiului care este totodata si autostrada a fortat putin masina si a mers cu 150km/h pe gaz si nu a dat deloc semne ca nu ar putea sa duca .
Din contra fratele meu chiar sa mirat ca la viteza asta putea asta mergea chia5r bine si masina leganza sa purtat f bine si nu a inceput sa se faca barca si sa asezat si mai bine pe drum .
Problema este urmatoarea :
Inainte sa plece cu ea la drum la relantiul de gaz balbaie putin si pe benzina nu balbaie absolut deloc .Cu gaz alimentam numai de la Rompetrol si Azalis .
Numai gaz din asta ii place si asa am invatat-o .
Mai avem de facut inca 2600 de km pentru revizia de 15.000 km .
Intrebare:
Daca i-as schimba filtrul de gaz ar mai balbai pe gaz , ar mai da in nas ?
Merci mult si bafta .
AM SI EU O MASINA PE GPL CE SA ZIC BUNA MASINA ESTE VB DESPRE UN OPEL ASTRA CARAVAN DE 1.6 L 8 VALVE. SI DE CEVA TIMP MI S-A INTAMPLAT SA MERG SA PUN ODATA GAZ DIN ALTE PARTE DECAT DE UNE PUNEAM DE OBICEI. SI SURPRIZA CAND AM DAT SA O COMUT PE GAZ MARE MI-A FOST MIRAREA CA A INCEPUT SA FUNC'IONEZE PE GAZ DAR CU MICI PROBLEME SI LA PROBLEME MA REFER LA ,,DIRDUITURI
cielo 15-8v instalatie gpl milano vaporizator landi renzo,problema e ca nu trece pe gaz,electrovana de la butelie declanseaza la fel si cea di comp motor
.....
Problema este urmatoarea :
Inainte sa plece cu ea la drum la relantiul de gaz balbaie putin si pe benzina nu balbaie absolut deloc .Cu gaz alimentam numai de la Rompetrol si Azalis .
Numai gaz din asta ii place si asa am invatat-o .
Mai avem de facut inca 2600 de km pentru revizia de 15.000 km .
Intrebare:
Daca i-as schimba filtrul de gaz ar mai balbai pe gaz , ar mai da in nas ?
Merci mult si bafta .
Buna Hymura! Ma bucur ca totul merge bine si esti multumit de investitia facuta. Este posibil sa se fi colmatat mai devreme filtrul. Nu stim exact ce aditivi de iarna au pus in gpl, dar multi clienti au avut probleme asemanatoare in iarna asta. Poti sa ajungi chiar mai devreme la revizie, nu trebuie sa te chinui cu ea asa. Mai verificam si setarile, sa le pregatim de vara. Fa-ti o programare la telefon si eu iti fac o reducere la revizie (esti clientul meu special).
AM SI EU O MASINA PE GPL CE SA ZIC BUNA MASINA ESTE VB DESPRE UN OPEL ASTRA CARAVAN DE 1.6 L 8 VALVE. .....
Am nevoie de mai multe amanunte: an fabricatie masina, tip instalatie, de cand e montata, km parcursi, revizii facute si cand, etc.).
cielo 15-8v instalatie gpl milano vaporizator landi renzo,problema e ca nu trece pe gaz,electrovana de la butelie declanseaza la fel si cea di comp motor
Reductorul da numele instalatiei. Nu poate fi inst. Milano, cu reductor Landi Renzo. Am nevoie de mai multe amanunte. Citeste ce i-am scris lui FLOBURGHELEA. Nu stiu de ce aveti impresia ca as fi medium, si din doua cuvinte pot sa-mi dau seama ce are o masina de nu merge. Va multumesc daca v-am lasat impresia asta!
FLOBURGHELEA
In primul rand multumesc ca mi-ati raspuns la mesaj. Am un opel astra caravan 1,6l 8 valve si o instalatie de gaz vialle montata in olanda. sa incep asa mi-am cumparat masina de la cineva din olanda acum 3 ani in urma pe atunci avea 100.000 km si avea o instalatie montata in olanda Vialle. iar acum am 150.000 km si au inceput problemele. M-ai aveam vreo 10 l de gaz si m-am dus la o statie de gaz unde am pus 5 litri ca vream sa ajung undeva si am zis ca sar putea sa nu imi ajunga in fine, dupa ca am pus gaz am ajuns acasa si am comutat masina pe gaz si deodata a inceput sa mearga masina in 3 pistoane. Mi-am dat seama de acest lucru datorita faptului ca motorul functiona neregulat si mi-a aparut in bord becul de la check in ala galben motorasul. cand o comutam pe benzina problemele dispareau dar cand o dadeam inapoi pe gaz iar incepea sa se subtureze. am fost cu ea la mai multi cunoscatori si toti mi-au zis acelasi lucru instalatia este buna numai ca problema este ca nu au soft necesar pentru diagnosticare si nici piese necesare. este o instalatie secventiala are cele 4 pistoane incapsulate mi-a zis un mecanic de la Ramnicul Sarat Popescu Mugurel daca ati auzit de el.Varianta ar fi sa pastrez instalatia dar sa schimb toata fata sau sa incerc sa schimb injectoarele numai ca nu am de une sa le cumpar. Daca ma puteti ajuta sunteti cei mai tari. NU Am facut nici o revizie la instalatie pentru ca nu am stiut. asa cum am luat-o asa am lasat-o pentru ca nu am stiut ca trebuie sa ii fac revizie sau altea alea.
Salut, am nevoie de o mica lamurire......am un logan 1.6 8V pe care am instalat recent un Stag 200 ( nam facut nici 500 km pe gpl ) - intrebarea mea este: se poate sa mearga si pe GPL si pe benzina in acelasi timp?( intreb , deoarece in 300 km cat am facut , pe langa consumul de gpl a scazut si nivelul la benzina, desi nu am mers pe benzina- benzina am folosito exclusiv la pornire si ff putin pana se incalzeste motorul si trece pe gpl (nici 10 km din cei 300 parcursi)
Nu poate.Nu consumi benzina .la modelele frantuzesti (renault,logan Peugeot Citroen) Calculatorul este mai greu de pacalit decat la cele nemtesti.calculatorul vede combustibil ca trece prin motor si ajusteaza automat dar mai lent nivelul indicat pe ceasul de bod .Ori montezi un emulator care reseteaza nivelul la fiecare pornire ori pui rezervorul de benzina peste jumatate si atunci se reseteaza singur ,cand o sa pui benzina sa zicem de 40 lei o sa constati ca o sa ai mult mai multe liniute la benzina fata de cat ar trebui sa indice de banii aia.
Multumesc mult pt lamurire mediaset......o sal las asa, eventual mai adaug ceva benzina dupa 1000km parcursi ( din cate am inteles, dupa 1000km trebuie sa merg mai turat pe benzina sa desfund injectoarele) ca sal umplu sigur peste jumatate( acum e putin sub jumatate).....
Da, e bine sa verifici treaba asta. Desi...nu toate Loganurile au problema asta.
Nu trebuie sa mergi dupa 1000km pe benzina sa se desfunde injectoarele,Eu am 24.000 de Km pe GPL,pana acum nu am mers pe benzina la un anumit numar de km facuti numai pe GPL .am mers doar cand am ramas fara gaz s-au acum iarna cand a trecut mai greu pe GPL.Si inca o chestie care cred ca ar trebui putin regandita.Revizile dese.Eu nu sunt deacord cu revizile astea dese.consider ca asta face un deserviciu servicelor care se ocupa de montaj.De obicei romanul fuge de un lucru daca lucrul ala inseamna cheltuieli in plus si dese.Eu nu vad o revizie facuta la mai putin de 20.000km..Eu am 24000 km pe gaz FARA NICIO REVIZIE.Nu vad logica sa umbli la un lucru care merge.Da am avut o o problema cu clapeta de benzina .Sa rezolvat la diler cu 400 ron.dar nu am umblat la partea de instalatie de gaz
......Nu vad logica sa umbli la un lucru care merge.....
Pai, asta ar insemna ca nici la motor nu ar trebui sa-i schimbam nimic pana nu se strica: filtre, ulei, distributie, bujii, placute frana, etc. Dupa principiul tau: " merg cu ea pana nu mai merge", te vei trezi ca ai distrus rampa injectoare, reductor, electrovalve, senzori, etc. In acest fel, pentru o revizie facuta la timp, si care te poate costa intre 50-150lei (maxim), te trezesti ca dai intre 300 lei si 6-700lei (cel putin) .
mediaset, daca ai masina de vanzare, sa nu imi spui! fara suparare...
Ce rai sunteti.Nu am masina de vanzare.eu am spus de revzile dese si foarte dese.
Inteleg punctul de vedere al fiecaruia.....nu am probleme cu reviziile la 15 000 km ( avand in vedere ca oricum, pana acum, la masina schimbam de fiecare data uleiul si filtrele de fiecare data la cel mult 10 000), imi place sami ingrijesc masina- ca tot vine vorba de revizii la Nord Service.....pe mine, pt Stag 200 cat m-as costa in principiu o revizie si ce presupune ea?
Buna seara, ma bucur ca am descoperit acest forum de unde chiar poti extrage unele lucruri folositoare pentru cei care au optat pentru acest mod de alimentare. Propun sa deschidem un topic in care fiecare sa dea consumurile REALE pe care le au pe gaz in conditii de exploatare normale ( tip instalatie, data montajului, tipul masinii, anotimp ).
Astfel fiecare dintre noi am putea sa ne raportam la ceva concret si real si evident sa ne dam seama daca suntem in parametri normali sau masina noastra necesita o interventie la baietii de la NORD SERVICE.
Voi incepe eu daca imi permiteti:
Instalatie BRC, data montaj 3 decembrie 2011, Leganza motor 2000 cm3
CONSUM IARNA : urban 20 - 22 de litri, extraurban 14-16 ( in conditii de ger extrem)
CONSUM DE PRIMAVARA : urban 14 litri, extraurban 11-12
Astept vara
O seara cat mai buna !
Eu am avut pe CB pana sa pun anvelopele de iarna 8,4.Pana sa pun GPL am avut 7,6.Acum am tot cu anvelope de iarna 9,8 ,In conditii de clima pornita permanent pe 22,5 .O sa schimb anvelopele alea de iarna sa vad dupa.Sunt 400cm intre motorul meu de 1,6 si al tau de 2000. Rportul de consum la un motor vine cam asa: motor de 1,4 si un motor 1,6 este cam 1,5 litri la 100.
am alimentat ieri si desi eram la ledul rosu de pe indicator mi-a bagat gaz doar de 60lei si astia cu greu desi ar fi trebuit sa intre mai mult
din ce cauza se intampla asta? si cum pot remedia?
nenea de la peco mi-a spus ca am prea multa presiune in butelie si sa merg pana consum tot e am in ea dupa care sa apas cu un cui pe bila de la gura de alimentare pana iese tot aerul
e bine daca fac asa?
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.