salut....am auzit ca instalatiile secventiale sunt puse pe moatoare cu injectie multipunct pt ca este monitorrizat procesul de combustie in cilindri de senzori calculator gpl si asa mai departe .......pt a avea un randament maxim si pt a exclude aprinderea accidentala a combustibilului pe evacuare......
problema e ca eu am o instalatie mistral autronic pe un 1.4 mpi si am verificat senzor de turatie, culbutori,am verificat instalatia cu ajutoru softului si e imposibil sa imi dau seama de ce pe gpl dupa ce se termina acceleratia si vreau sa schimb viteza,daca trec de 3000 rpm aud rateuri in evacuare....la fel si fara sa fie in sarcina daca ating 4000,si rateurile apar numai cand se reduce turatia brusc,precizez ca daca o reduc din acceleratie nu se simt rateuri.
la drum accelereaza si se comporta impecabil,trage,nu intrerupe,doar intre trepte,in frane de motor sau in lipsa sarcini dupa atingerea max de turatie./precizez ca am pus o pereche de fise noi,bujiile arata normal,si ca mi s-a intamplat si pe benzina dar foarte rar....si numai la turatii mari fara sa fie in sarcina.....va rog,daca puteti sa imi dati o idee pt ca eu nu mai am,si cu pretul benzinei.......